Jak je to s reklamací?

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod argentum 26. 4. 2009 21:00

Když koupím přes inet obchod notebook a faktura slouží zároveň jako záruční list (záruční list není dodán), můžu pak při poruše reklamovat jen u daného inet obchodu, nebo i u autorizovaného servisu? Co když inet obchod zkrachuje? Děkuju
argentum
Junior

Odeslat příspěvekod argentum 26. 4. 2009 21:05

Ještě, jaké jsou renomované inet obchody s notebooky, kde není velké riziko? :-)
argentum
Junior

Odeslat příspěvekod redmond 26. 4. 2009 21:17

no to zalezi hlavne od vyrobcu.

V pripade Asusu som nemusel nic preukazovat, NTB som kupil v Ageme (SK) a s nimi som nic neriesil, obratil som sa rovno na zarucny servis Asus. V servise sami vedia ci je NTB v zaruke. Vyplnil som formular na nete, mailom prislo odsuhlasenie, v dohodnuty den prisiel kurier prevzal NTB, Asus servis opravil NTB, kurier priniesol naspat opraveny NTB.
my name is mond, Redmond.
redmond
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod argentum 26. 4. 2009 22:21

Jde o Lenovo. Takze staci jen doklad o koupi,ktery je v krabici dodany s NTB a obratit se na nejblizsi servis Lenovo/IBM ?
argentum
Junior

Odeslat příspěvekod NicolasB 26. 4. 2009 22:43

Ano stačí, možná ještě dodací list, ale co vím tak žádný výrobce nedodává svůj originální záruční list.
NicolasB
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 26. 4. 2009 22:54

U mnoha notebooků lze zjistit záruku podle SN kódu. Pak lze reklamovat bez jakéhokoli dokladu.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod argentum 27. 4. 2009 00:13

Dekuji za odpovedi. Jen mi vrta hlavou,kdybych reklamoval podle SN kodu,jak v servise zjisti,kdy byl notebook prodan,tudiz,do kdy plati zaruka.
argentum
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků