reklamace u acer!!

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod dominik.prucha 27. 11. 2009 14:46

Dobrý den
Nastal mi celkem závažný problém s reklamací notebook acer aspire 5920 (již 2 reklamace)

reklamace č. 1 přehřívaní teplota cpu 80-93°c (v rámci záruky výměna hdd)

reklamace č.2 popraskaná zadní mřížka na spodku notebooku (domnívám se ze to bylo způsobeno přehříváním z min. reklamace ) objevila se škvíra na spodku LCD a čáry přes displej i v BIOSu a panty u lcd nedrželi ani trochu

(výměna kabelu u LCD v rámci záruky, neuznaná reklamace popraskaná mřížka, panty(prý se do panty dostal prach) lcd kryt neuznán náklady na opravu cca 2200Kč a navíc při výměně pantu naprasknuti kryt lcd

druhý den poslán zpět na reklamaci

reklamace č.3 naprasknutý kryt lcd(závada vznikla v servisu) čáry stále trvají

v rámci reklamace mi uznali pruhy na lcd a vymění mi grafiku..ale naprasknutý kryt lcd ne cena výměny je 2500Kč! notebook už tam mají 3 týdny

acer už nikdy víc !!! :pozor :pozor
dominik.prucha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pablomino 27. 11. 2009 15:05

No, ja se jejich pristupu ani nedivim, mechanicke zavady druhu, jaky popisujes, byvaji vetsinou zpusobeny nesetrnou/neodbornou manipulaci a tedy se na ne zaruka nevztahuje. Ja sam mam se servisem Aceru velmi dobre zkusenosti, co bylo reklamovano, opravili nebo vymenili a do tydne jsem to mel zpet. Zrejme tady asi brecis uplne zbytecne, mozna by ses mel zamyslet sam nad sebou....
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod dominik.prucha 27. 11. 2009 15:19

ale odůvodnění že se mi do pantu dostal prach ti přijde normální? ty asi žiješ ve sterilním prostředí co ??
dominik.prucha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pablomino 27. 11. 2009 15:42

Podivej, u starsich sasi se to stavalo, dokonce to i sem tam uznali jako zarucni vadu, ale to neni tvuj pripad, tahle rada je naprosto bezproblemova a tak se jejich reakci nemuzes divit, je to temer to same, jako kdybys chtel v zaruce vyreklamovat nasilne utrzeny kabel od zdroje, taky by ti to neproslo. Predstav si, kolik se jim tam denne sejde notasu, ktere jsou treba evidentne polete nejakou tekutinou a jejich majitele trvaji na zarucni oprave. Tohle neni jen pripad Aceru, HP postupuje nemlich stejne, jednomu koumakovi spadl jeho novy 17" notas HP v autobuse a taky mel praskle panty a ulomeny horni roh, pristroj byl 2 mesice stary a tak zkusil reklamaci, neproslo mu vubec nic. Nechci a nebudu obhajovat Acer, nejsem ani zamestnancem ani dealerem, jen se snazim vysvetlit, jaky je pravy stav veci, nic vic.
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod dominik.prucha 27. 11. 2009 15:53

ale stejně proč to nevyměnili najednou když to ty pruhy dělalo i po výměně kabelu k LCD ja notebook potřebuji ke studiu .... a oni ho tam maj 14 dni pak mi ho poslou když to děla furt pruhy přez lcd a pak si ho tam nechaj 3 týdny a jeste ho nemam
dominik.prucha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dj-thomass 27. 11. 2009 22:38

ludia ktori kupia acer NB sa delia :D : 1.Je laik a videl len dobru akciu tak to kupil 2.vyzna sa a vie ako ma s acer notebookom setrne pracovat 3. kupi acer seriu Timeline ktora je ako tak v pohode...
dj-thomass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 28. 11. 2009 09:34

pablomino: Ty musíš být z Aceru ;-)
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod negr 28. 11. 2009 09:49

3. reklamace - požaduj vrácení peněz a notebook jim vrať.
-We gotta get out of here dude!
-Why?!
-C4 yourself!
negr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kingsson 28. 11. 2009 09:57

S panty a LCD mám podobný problém. Mam Fujitsu Siemens, LCD mi skoro vůbec nedrží, mezi tím ohraničením a samotným displejem jsou na obou stranách dole škvíry, notebook divně křupe, když ho otvírám. Po zkouškovem ho mám v plánu reklamovat, tak jsem zvědavý, co mi řeknou. Chovám se k němu dobře, nikdy mi nespadl, to, že ho nosím, otvírám, zavírám je přece normální, je to přenosný počítač.
Kingsson
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alecto 28. 11. 2009 10:24

U drvivej vacsiny novych notebookov pouzivaju vyrobcovia vacsinou tenke a nekvalitne sasi. Preto sa nie je myslim comu divit. Pri vybere notebooku treba brat ohlad aj na odolnost, ale samozrejme rastie aj cena.
alecto
Junior

Odeslat příspěvekod pablomino 28. 11. 2009 10:38

Swarm, co blbnes, jasne pisu, o kousek vyse, ze s nimi nemam nic spolecneho.
Jen chci rict, ze praxe je v tomto pripade, kdy se jedna o mechanicke poskozeni, u vetsiny servisu stejna.
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 28. 11. 2009 11:13

pablomino: Neni to tak úplně pravda. Někdy mechanický poškození vzniká i bez viny uživatele a solidní servis je schopen to řešit záručně. Napadají mě třeba praskající plasty u klávesnice vznikající namáhání od otevírání víka (chyba návrhu), nebo praskliny rámu LCD, nebo třeba právě praskající plasty kolem výdechu chlazení... mohou za to často mechanické namáhání (i od běžného používání) a nadměrné zahřívání. Mluvim teď obecně, ale třeba zrovna to zahřívání si myslim bude u 5920 taky problém. Navíc nejde o zrovna bezchybnou sérii, jak tu tvrdíš.

Problém je jen v tom, že někteří méně féroví servisáci neuznaj cokoli ulomeného a pak je průser se s nima hádat. Je to ale vždycky jenom o tom, jak si kdo nechá nas*at na hlavu.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vikita 30. 11. 2009 10:25

před lety na mně zkoušeli taky v aceru v brně něco podobného.

Poslal jsem NTB na reklamaci s vadnou grafikou a oni mi pak poslali fotky, že šasi notebooku je polámané a že mi záruku neuznají.

Vyměnili jsme si pak hodně mailů a nakonec to opravili. Ono totiž někdy pracovníci PPL s tím zacházejí jako s hnojem. :-(
vikita
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pablomino 30. 11. 2009 11:09

Swarm, ano da se s tebou souhlasit, ale kdyz potrebuji notas, ktery po mechanicke strance neco vydrzi, nebudu kupovat levny povl od Aceru, Asusu ani HP, poohlidnu se po nejakem DELLu, Lenovu, Toshibe s horcikove slitiny, ale tam uz je cena nekde uplne jinde. A v tom je problem vetsiny uzivatelu, chteji od sveho milacka za malo penez hodne muziky a pak se divi, ze to tak nefunguje a servis s takovou vadou nechce mit nic spolecneho.
pablomino
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 30. 11. 2009 12:18

pablomino: Tady je těžký najít, kde je pravda - když už výrobce vyrobí notebook a neni to zrovna 17"+ mrcha, tak by měl očekávat přenášení, a pokud ho neočekává (nebo očekává jen v omezené míře), myslim, že by se to u toho notebooku mělo někde viditelně napsat. Jenže to se samozřejmě žádnému výrobci nechce, protože by to snížilo prodejnost toho modelu.

Spousta lidí vůbec netuší, že je nějaký Lenovo a že vyrábí ThinkPady a i kdyby se nějaký prodejce v obchoďáku pomátl a takový ThinkPad vystavil, lidi si akorát řeknou, že je to asi nějaký starý výběhový model, protože nemá tak výkonnou grafiku a procesor jako Acer vedle. Spoustu těch lidí vůbec nemusí napadnout, že výrobce mlčky zamýšlí pouze používání na stole.

Teď vlastně řeším druhou věc - mám ThinkPad (R61) a ta klávesnice je po necelých dvou letech docela "sešlá". Řekl bych, že brzy už začnou i tlačítka vynechávat, takže podle mě by takovou závadu měl servis odstranit, když mi k tomu umožnil zakoupení záruky 3yr NBD onsite. Na druhou stranu je ta závada svým způsobem mechanická - jenže já si přece koupil notebook, který chci používat 3 roky (= délka záruky) a oni by mi tedy měli zaručit, že při standardním používání (to u mě znamená prakticky jen spousta psaní) to vydrží.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků