Notebook na hry a grafiku, 20k Kč - DELL Inspiron Queen 15R?

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Kifik 17. 5. 2011 08:31

Zdravím,

už nějakou dobu přemýšlím o koupi nového notebooku. Můj stařičký Asus A6JE už dosluhuje a je čas na změnu.

Se značkou Asus jsem neměl sebemenší problém, až na otravné praskání plastů kolem displeje, které začalo asi po roce a půl používání. Přesto jsem se rozhodl zkusit šáhnout po jiné značce.

Spousta lidí mi doporučuje Dell, všude o něm čtu vesměs kladné reakce, ale určitě je výrobek od výrobku jiné.

Hledám notebook, na kterém si v pohodě zahraju některé hry a který svým výkonem vydrží dalších pár let (3-4 roky). Pracuju jako grafik, takže hodně RAM je pro mě celkem stěžejní. Velikost displeje neřeším, protože ho časem chci připojit k externímu monitoru, ale chtěl bych 15.6'' abych byl schopen některou práci udělat i bez něj. Cenová relace okolo 20 000,- Kč

Po prohledávání internetových obchodů jsem narazil na kousek: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=89836 který mi podle specifikací přijde celkem ideální (možná až na rychlost disku). Ale bohužel jsem k němu nenašel nikde žádné testy.

Zajímala by mě například hlučnost větráku a jestli je opravdu pravda, že se u Dellu nemusím bát špatného provedení (plasty, panty, ...). Nemá s tímto notebookem někdo zkušenosti?

Určitě si rád vyslechnu i jiné alternativy, pokud někdo o nějaké ví.

Díky všem, kteří budou nějakým přínosným způsobem reagovat.
Naposledy upravil wizaard dne 18. 5. 2011 10:25, celkově upraveno 2
Důvod: Upraven název tématu na konkrétnější. Příště čti FAQ!
Kifik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod telatko 17. 5. 2011 08:50

u toho inspirionu bych si zrovna kvalitou zpracovani az tak neveril.. nicmene NBD zaruka je prijemna.. a vykonove to bude parada za dane penize...

pomaly disk nahradit SSDckem...
telatko
Junior

Odeslat příspěvekod Kifik 17. 5. 2011 08:57