od swarm 25. 3. 2013 12:43
Volil bych stejnou metodu. Vycházel bych z toho, že se to neděje všem, takže třeba šlo o vadnou sérii (kus).
---
K tomu původnímu dotazu - obecně bych doporučil příště zjistit, kde má který notebook své servisní středisko a snažil bych se vyhnout čemukoli s centrálním servisem v Polsku, protože ať už je výrobce jakýkoli, moje četné zkušenosti mě naučily, že když je to v polsku, je to vždycky průser (s výjimkou jednoduchých závad typu netočí se disk, přestalo fungovat podsvícení, kde není potřeba nic diagnostikovat a neočekává se zavinění uživatelem).
Ty jsi bohužel nešťastně zvolila Lenovo, což by samo o sobě nevadilo, ale celá řada IdeaPad (tj. cokoli co nemá v názvu ThinkPad) je bohapustá Čína s nejbližším servisem v Polsku. Cokoli s nimi řešit je jen pro otrlé a kvalitativně ty notebooky sice nejsou špatné, ale určitě nejde o nadprůměr ve své ceně.
Jestli mohu doporučit, pokud máš větší nároky na konstrukci a kvalitu, je lepší sáhnout po pracovních modelech. Často ani neni potřeba ta rozšířená záruka (pokud tě třeba notebook neživí, případně za něj máš náhradu, když bude v servisu), přestože právní rámec je stejný, často servisy pro pracovní modely bývají sdílnější a dá se problém lépe řešit. Pokud bys opět tíhla k lenovu, podívej se spíš po thinkpadech (i když uznávám, že jsou docela ošklivé, hlavně ty levné), případně po probooku (kde zas často bývá docela hlasité chlazení)... ty mají sevis v každém větším městě.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED