hp probook 4340s problém s displayem

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod Freelie 28. 7. 2014 23:32

Dobrý den, mám hp probook 4340s a již delší dobu mě nejspíše nedoléhá kontakt u kabelu, který vede do podsvícení displeje. Notebook je sice v záruce, ale být bez něj měsíc je pro mě celkem zlé. Problém je ten, že v začátcích se to dalo vydržet, stačilo poklepat na display a bylo to v pohodě. Teď už to tak jednoduché není, musí se hýbat s výkem a tak, no prostě na prd.
Chtěl jsem se optat, jestli se to docvaknutí dá provést i doma "na koleni" při nějakém menším rozebrání, nebo by bylo lepší nechat notebook na léčebné kůře v servisu. Popřípadě pokud toto už někdo řešil, nemá prosím nějaké rady nebo návod, jak to udělat? Děkuji.
Freelie
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alfah4ns 29. 7. 2014 01:11

Zkus pohledat na youtube. Jinak rozborka tech ntb se vetsinou da udelat i naslepo zkousenim, vsechny sroubky zespod ven a dale nejspis budes muset vycvakat klavesnici a horni plasty, ideal kytarove trsatko, at je neponicis.

Mno a problem muze byt nejen kontakt konektoru, ale i vadny kabel vedouci skrz panty, je to pomerrne namahane misto.
Chce to zasah servisu, pokud nemuzes bez ntb byt, nechapu, proc nemas dokoupeny next business day on-site servis, mel bys to hotove prakticky hned.
alfah4ns
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod plaasa 30. 7. 2014 09:28

pokud je ještě v záruce, zkus se domluvit přímo v servisním středisku :
http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzb ... disko.html
Myslím, že to oprava na měsíc nebude. Já měl notebook za 5 dnů zpátky včetně dopravy Praha-Tábor a zpět..
plaasa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eLzyx 30. 7. 2014 10:00

na měsíc to protahují prodejci, lepší je to poslat do servisu napřímo. To pak bývá do týdne hotové, často i dříve.
Já bych do toho nehrabal. Co když to nebude kabelem, ale nějakým studeňákem na konektoru LCD, nebo mainboardu? Záruka v pytli, řešit pak opravu za tisíce ...
eLzyx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfah4ns 30. 7. 2014 10:08

Proč poslat?
HP 4340s patří mezi pracovní notebooky, tzn. servis je v každém větším městě, seznam servisních partnerů najdeš na stránkách HP. Normálně bych nějakému blízkému zavolal a domluvil se.
Posílat do centrálního servisu se musí domácí/multimediální ntb.

Jinak elzyx - souhlas.
alfah4ns
Ex-moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zrom 3. 8. 2014 11:36

alfah4ns píše:Proč poslat?
HP 4340s patří mezi pracovní notebooky, tzn. servis je v každém větším městě, seznam servisních partnerů najdeš na stránkách HP. Normálně bych nějakému blízkému zavolal a domluvil se.
Posílat do centrálního servisu se musí domácí/multimediální ntb.


záruční servis HP notebooků je v táboře, takže se to tam stejně posílá ať to odnese kamkloliv. v
Bývá to většinou 1-2týdny, záleží kolik mají práce (navíc jsou dovolené..)
Já bych to sám nopravoval a poslal to tam.
zrom
Junior

Odeslat příspěvekod alfah4ns 3. 8. 2014 12:55

Nemáš úplně pravdu.
Servisní středisko HP skutečně v Táboře JE. A ano, multimediální/domácí notebooky (pavilion, compaq presario, atd.) mají jedinou možnost, a to zaslání do tohoto střediska.

ALE!
pracovní HP (probook, elitebook, zbook ..) je možno servisovat v síti autorizovaných servisních partnerů, ti jsou v každém větším městě. Tito už výrobek neposílají do Tábora, ale servisují sami.

více zde:
http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzb ... tneri.html

A funguje to takto pro více značek, HP není jediný výrobce, kdo tvrdě odlišuje vývoj i servisní podporu domácího spotřebního zboží a zboží pro corporate segment. Primární účel tohoto dělení je zajistit, aby zytečně domácí spotřebky zbytečně nezatěžovaly servisy časově, tzn. firemní segment má vždy přednost. Ta přednost je i u Dellu, i když máš multimediál (Inspirion) s NBD onsite, profi ntb (Latitude) s NBD onsite pro-support má vždy přednost.
Lenovo to stejné, IdeaPad - centrální servis pro celou střední Evropu, pracovní Lenova -> servisní partneři téměř všude. Ono taky plno těch servisních partnerů dělá více značek zaráz (např. Autocont dělá HP, Dell, Lenovo i Fujitsu).

Takže najdi si nejbližší servis, zavolej jim, domluv se.
Anebo si dokup NBD onsite, pak servis řešíš už jen po telefonu a počkáš, až za tebou přijede technik s díly, opět možné pouze pro pracovní HP (obstarávají to právě ti servisní partneři), ale nevím, jestli už není pozdě, na dokoupení NBD bývají časové limity, u hP nevím, jestlii to bylo 6 nebo 12 měsíců od koupě ntb...
.
alfah4ns
Ex-moderátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků