Univerzální notebook do 25k

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod PavelJuh 24. 6. 2019 21:20

Ahoj, jsem student třetího ročníku na SŠ ajiž delší dobu se rozmýšlím nad koupí nového ntb. Nevím si ale moc rady, přemýšlím nad několika typy a fakt se nedokáži rozhodnout. Byl bych rád, kdyby mi mohli poradit zkušenější. Níže Vám napíšu svá kritéria.

KRITÉRIA:
Cena: 25 000 max
Využití: převážně na školní věci, takže fakt nenáročná klasika jako MS office (častá práce s většími soubory), základy HTML programování, lehká úprava fotek, rychlé prouzdání na netu a hraní nenáročných her. Hry hraji převážně jen CS:GO, LoL a někdy nejakou novější, ale tam by mi vůbec nevadilo hrát na low detaily a nižší FPS. Prostě klasický univerzální notebook na vše.
Kdy: Jelikož budu nastupovat na VŠ až příští rok, tak mám poměrně dost času na rozmyšlenou. Přemýšlel jsem, že bych si počkal na novější AMD nebo na novější Intely, ale nevím, zda se to vyplatí. Každopádně jsem schopen si několik měsíců počkat, než daný ntb dorazí do ČR a nebo i klidně objednat ze zahraničních stránek, to mi problém nedělá.
Vybavení: Tyto věci nejsou potřeba, ale byly by velikou výhodou. Displej 14-15,6", čtečka otisku prstů, matný displej a klidně i dotykový displej, tyto věci však nejsou nutné, avšak výhodou, jak už jsem psal.

Mé návrhy: Jak už jsem psal výše, nemám problém objednávat ze zahraničních serverů, proto jsem přemýšlel nad Xiaomi notebook Pro i7, tento design se mi opravdu líbí. Takže pokud by bylo něco takového, hned bych do něj šel. Pak přemýšlím nad různými NTB s AMD R7 3rd.

Co vy na to? Děkuji za odpovědi, Pavel.
PavelJuh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Filipinos7 26. 6. 2019 10:15