Je zde někdo, kdo je spokojen s NB Acer?...pište....

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod Jirri 22. 6. 2005 10:02

Funguje bez chyby. Jedina pripominka je k tomu, ze se dost casto toci vetrak (i kdyz potichu) a displej by mohl byt take trochu lepsi. Ale jsem plne spokojenej
Jirri
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NoName(smazano) 22. 6. 2005 12:02

NoName napsal:
Noo, je zajímavý, že někteří z Vás žbrblají na kvalitu DELLu, ale proč taky neupozorníte na jeho naprosto (IMHO) skvělej servis?

Když jsem se rozhodoval pro koupi notebooku, tak vzhledem k tomu, že jej mám jako hlavní počítač mě zajímala především rychlost servisu. Není u mě možný, abych byl bez noťasu třebas měsíc. DELL má bezva servis NBD (next business day), kdy do druhýho pracovního dne přijede maník a na místě závadu odstraní. Za příplatek jsem si tuto záruku rozšířil i na Accidental Damage, takže se záruka vztahuje i na pády, polití vodou, apod.

No a v rámci leasingu je noťas pojištěnej pro případ krádeže a živelnejch pohrom ), takže (i díky super akční ceně) nebylo co řešit. Navíc když ve firmě pár servisních zásahů bylo a vždy naprosto bez problémů.

BTW - servis NBD a Accidental Damage mám i s celosvětovou zárukou na 3 roky.

Kolega má ASUS, servis skvělej (spravili to za tejden), ale po 3 dnech už lezl po stropě. Ještěže měl alespoň na plánování PDA.
..........................................................................................................

Zalezi take na dane firme , u nasi firmy mate napriklad primo servis u nas na miste , takze i na pockani a v pripade vetsi zavady , vam zapujcime notebook na pouzivani po dobu reklamace. To myslim , ze je velmi zajimave. Jinak nazev firmy nenapisu , nejsme reklamni server
..........................................................................................................ODPOVĚĎ:

To je sice bezva, ale pokud pouzivam firemni aplikace a specializovany softy, tak by byl docela problem to vsechno prenaset. Nehlede na mnozstvi konfiguraci, apod.

Pro nekoho, kdo potrebuje Word a Excel je to sice bezva, ale pro me ne e.

P.S.: Jinak je to super sluzba - zatim jsem o ni neslysel.
NoName(smazano)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hg 22. 6. 2005 12:36

uaa ted koukam, ze chteji 700 bez dph za dopravu! :-/ Docela by me zajimalo, jestli zaruka NBD bude fungovat u nas i v zahranici v praxi.
hg
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sersa 22. 6. 2005 12:51

Mam Aspira 1362 LMi od zacatku prosince a sem s nim navysost spokojen. Je pravdou ze Sempronek trochu topi, ale vetrak nema problem stihat, i kdyz to dela vic ramusu nez u jinych nb. Vykonostne optimalni - v porovnani s Cel 2,6, 512, 128 agp na desktopu ve hrach lepsi. Jinak co se tyce technickeho zpracovani rezervy tu opravdu sou - panty uz zacinaji povrzavat. Jedinou zavadou tohodle nb zatim bylo ze nevim odkud, ale z chladici skviry odnekud vypadl sroubek... :))
Život je pohlavně přenosná smrtelná choroba... Tak si ho chraňte.
sersa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sheba 22. 6. 2005 13:51

NoName píše:NoName napsal:
Noo, je zajímavý, že někteří z Vás žbrblají na kvalitu DELLu, ale proč taky neupozorníte na jeho naprosto (IMHO) skvělej servis?

Když jsem se rozhodoval pro koupi notebooku, tak vzhledem k tomu, že jej mám jako hlavní počítač mě zajímala především rychlost servisu. Není u mě možný, abych byl bez noťasu třebas měsíc. DELL má bezva servis NBD (next business day), kdy do druhýho pracovního dne přijede maník a na místě závadu odstraní. Za příplatek jsem si tuto záruku rozšířil i na Accidental Damage, takže se záruka vztahuje i na pády, polití vodou, apod.

No a v rámci leasingu je noťas pojištěnej pro případ krádeže a živelnejch pohrom ), takže (i díky super akční ceně) nebylo co řešit. Navíc když ve firmě pár servisních zásahů bylo a vždy naprosto bez problémů.

BTW - servis NBD a Accidental Damage mám i s celosvětovou zárukou na 3 roky.

Kolega má ASUS, servis skvělej (spravili to za tejden), ale po 3 dnech už lezl po stropě. Ještěže měl alespoň na plánování PDA.
..........................................................................................................

Zalezi take na dane firme , u nasi firmy mate napriklad primo servis u nas na miste , takze i na pockani a v pripade vetsi zavady , vam zapujcime notebook na pouzivani po dobu reklamace. To myslim , ze je velmi zajimave. Jinak nazev firmy nenapisu , nejsme reklamni server
..........................................................................................................ODPOVĚĎ:

To je sice bezva, ale pokud pouzivam firemni aplikace a specializovany softy, tak by byl docela problem to vsechno prenaset. Nehlede na mnozstvi konfiguraci, apod.

Pro nekoho, kdo potrebuje Word a Excel je to sice bezva, ale pro me ne e.

P.S.: Jinak je to super sluzba - zatim jsem o ni neslysel.e/quote]


v tom je prave ten vtip , pokud mate model ktery se stale dela si je skladem , neni problem problem vam zapujcit stejny model a pretahnuti dat je otazka 30minut. Na pockani mate novy notebook na praci.
sheba
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků