Noo, je zajímavý, že někteří z Vás žbrblají na kvalitu DELLu, ale proč taky neupozorníte na jeho naprosto (IMHO) skvělej servis?
Když jsem se rozhodoval pro koupi notebooku, tak vzhledem k tomu, že jej mám jako hlavní počítač mě zajímala především rychlost servisu. Není u mě možný, abych byl bez noťasu třebas měsíc. DELL má bezva servis NBD (next business day), kdy do druhýho pracovního dne přijede maník a na místě závadu odstraní. Za příplatek jsem si tuto záruku rozšířil i na Accidental Damage, takže se záruka vztahuje i na pády, polití vodou, apod.
No a v rámci leasingu je noťas pojištěnej pro případ krádeže a živelnejch pohrom

), takže (i díky super akční ceně) nebylo co řešit. Navíc když ve firmě pár servisních zásahů bylo a vždy naprosto bez problémů.
BTW - servis NBD a Accidental Damage mám i s celosvětovou zárukou na 3 roky.
Kolega má ASUS, servis skvělej (spravili to za tejden), ale po 3 dnech už lezl po stropě. Ještěže měl alespoň na plánování PDA.