Reklamace ACER v Electro Word

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod Roman325 13. 9. 2005 12:52

V Electro Word Černé Mosty jsem zakoupil notebook ACER TravelMate 4101. Hned po prvním otevření jsem zjistil, že na pantech displeje jsou drobné trhlinky a tak jsem ho vyrazil reklamovat. Výsledek je, že jsem bez notebooku a bez peněz. Na reklamačním oddělení mne tvrdí, že tam nemají vedoucího, který by rozhodl co stím. Máte někdo podobnou zkušenost, a jak jste dopadli?
Roman325
Junior

Odeslat příspěvekod Alnag 13. 9. 2005 12:54

No v reklamaci si to mohou nechat až 30 dní. Poučení: notebooky si nekupujte v hypermarketech, ale v obchodech, kde vám je předvědou při koupi.
In nomine Ordinis!
Alnag
Junior

Odeslat příspěvekod vesmir 13. 9. 2005 13:05

neuraž se, ale ukaž mi obchod s PC kde ti dnes něco předvedou. Natož notebook bez nainstalovaného OS. Tak maximálně rozbalí krabici zdali je to vevnitř komplet a padej a nezdržuj...
vesmir
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kromec 13. 9. 2005 13:13

A proc ho nesels reklamova primo do autorizovaneho servisu? V obchode beztak ti ho nevymeni ,ale poslou do servisu a budes zbytecne cekat jeste dyl.
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolmX 13. 9. 2005 13:13

uff ... investovat nemale penize do notebooku a nechtit ho ani videt za provozu (hlucnost, displej vs vadne pixely, zpracovani a mechanicke poruchy) ... tomu rikam adrenalinovy sport, nebo blbost?
malcolmX
Junior

Odeslat příspěvekod Roman325 13. 9. 2005 13:32

ACERA jsem si vyzkoušel, a OS se instaluje z připraveného recovery. Ty trhlinky jsou velice malé apři zběžném zkoumání je člověk neobjeví. Do aut. servisu jsem nešel, protože už ACERU nevěřím a nechci ho. Vrátím se k osvědčené značce. Nejvíc mě štvou keci, že nemaj vedoucího a pro prý nemůžou rozhodnout. Prý tento typ výrobce stahoval. Výte někdo o tom něco?
Roman325
Junior

Odeslat příspěvekod goes12 13. 9. 2005 13:35

Roman: no Acer je proste Acer. Poruchovost okolo 70% do 3 mesicu u nove prodanych o necem mluvi.

Ad vedouci - firma je povinna mit v prodejne neustale nekoho, kdo se reklamacemi zaobira, neni mozne, aby "pan vedouci" co to ma na starost tam nebyl. Pokud tam neni, musi tam byt osoba poverena, ktera o tom rozhodne. Jinak porusuji zakon.

malcolmX: moc to resis, v dobe eshopu se cim dal vice nakupuje ala "zajic v pytli" ja osobne jsem si vybral notas, nasel obchod a lidi, co ho maji, vyzkousel a objednal v eshopu, ktery ma zaroven i kameny obchod. Ze zakona mam tusim 10 nebo 14 dnu na bezduvodne vraceni zbozi a to mi na vyzkouseni a kontrolu zcela dostacuje.
goes12
Junior

Odeslat příspěvekod kromec 13. 9. 2005 13:45

goes12: Ale oni maj podle zakona MESIC na rozhodnuti. Takze staci obyc. prodavac ktery rozhodne ze pocka na rozhodnuti vedouciho. dale silne pochybuji ze by vzali zpet pouzity NTB, protoze by jim sel do ztrat(museli by ho prodat za snizenou cenu).

Roman325: Tak si zavolej na podporu ACERu a dozvis se vic jestli ten NTB stahuji z prodeje.
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alnag 13. 9. 2005 14:04

vesmir: neurážím se, ale koupil jsem si acera v mironetu, předvedli mi ho až k instalačnímu dialogu a kdybych chtěl provádět instalaci tam, tak klidně taky... člověk si alespoň může prohlídnout display a tak... :wink:
In nomine Ordinis!
Alnag
Junior

Odeslat příspěvekod Calhoun 13. 9. 2005 15:28

Jaky vedouci? Tohle Te vubec nemusi zajimat - nech tam notebook a dej jim ze zakona 30ti denni lhutu na vyrizeni reklamace. 31. den tam nabehni a pokud nebude opraveny/vymeneny notebook pripraveny tak penize zpatky. Pokud se budou cukat nebo delat problemy tak Obchodni inspekce, pravnik a soud.

PS
Jinak v ElectroWorldu koupit tak maximalne mys, CDcka nebo jeste tak rychlovarnou konvici, je to strasny obchod. Neschopny a nekompetentni personal, silene problemy s reklamacema.... nikdy vice :? .
Calhoun
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m9p 13. 9. 2005 15:39

poznamka: reklamacia musi byt vybavena podla zakona do 30 pracovnych dni
m9p
Junior

Odeslat příspěvekod Zigulman 13. 9. 2005 15:53

No s tema prasklinkama nevim,asi by me to stvalo,ale nemaji duvod tam byt,panty jsou prisroubovany primo k display a ten plast vika je jen krytka.Takze i kdyz tam jsou tak se nemusis bat ze ti to viko praskne.Jsem uz rok stastnym majitelem Travelmate 2353Lci a maximalni spokojenost :-)
AMD 486/DX2 66Mhz
48Mb ram
deska AL2G 7x ISA 3xVLB
10Gb seagate HDD
5 1/4 + 3 1/2 FDD
6x CD-ROM MITSUMI FX600
VGA ATI mach32 VLB 2 MB
zvukovka SB AWE 32 /8Mb ram
3COM combo sit
TV Video highway VTR 525
-----pomalu ale jiste :-) -----
Zigulman
Junior

Odeslat příspěvekod goes12 13. 9. 2005 15:57

m9p: tos vzal kde? Ze zakona maji na vyrizeni 30 dnu, v urcitych pripadech zakon dovoluje az 60 dnu (napr. banky pri reklamaci sluzeb, kdy cast sluzby plynula do/ze zahranici, telekomunikacni sluzby..). Po dohode obou stran lze reklamacni dobu prodlouzit libovolne. O dobu, po kterou je vec v reklamacnim rizeni se prodluzuje zarucni doba. O 30ti pracovnich dnes v ceske legislativne nic nevim, pouze o 30ti dnech.
goes12
Junior

Odeslat příspěvekod Roman325 13. 9. 2005 18:41

Kdyby šlo o dvouleté intenziní používání, tak bych mávnul rukou. Ja ho ale vyndal z krabice, položil na stůl a otevřel :cry: Započal instalaci a najednou koukám :-/
Roman325
Junior

Odeslat příspěvekod P800 13. 9. 2005 18:52

goes12 píše:Roman: no Acer je proste Acer. Poruchovost okolo 70% do 3 mesicu u nove prodanych o necem mluvi.


Bláboly, bláboly.. prodám ročně několik desítek notebooků ACER (mimo jiných značek), sem tam někdo přijde s reklamací (vetšinou je to rukama). Pravdou ovšem je, že první měsíce roku 2005 měl ACER problémy s praskáním pantů u více modelů (způsobeno náhradním výrobcem - dodavatelem plastových komponent těla přístroje). Každému zákazníkovi nabízím reklamaci přímo u mne jako dodavatele, starost ze servisem si beru na svá bedra já.
P800
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků