Servis Acer Brno :o)

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Sudo 2. 3. 2006 18:37

TM 8104WLMi (nakup 10/2005 75t s DPH Alzasoft) vymena WiFi miniPCI karty + oprava studeneho spoja na MB + vymena krytu prasknuteho pri pante. Dojednane telefonicky, odovzdane osobne v pondelok 16.00. Opravene a dorucene v stvrtok ten isty tyzden o 15.00 UPS :D Ake mate skusenosti s tymto servisom vy?
Sudo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jirkapx 2. 3. 2006 18:45

Velice spatne: Kamos dovezl osobne notebook Acer Aspire 1365 s tim ze prestala fungovat wifina. Po tydnu to bylo "opravene", tak si pro to opet prijel, dovezl domu a k jeho prekvapeni wifina stale nefungovala. Tak to tam zase dovezl znovu a ted ceka az to "opravi".
jirkapx
Junior

Odeslat příspěvekod notebook.mail 2. 3. 2006 18:48

Dobre. M6A, no problem. :lol:
notebook.mail
Junior

Odeslat příspěvekod Sudo 2. 3. 2006 18:50

Zaujimave. Ja som si to osobne vyzdvihnut nemohol, priniesol to kurier. A NB bol zabaleny akoby mal ist na mars.
Sudo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jirkapx 2. 3. 2006 18:52

Sudo: No ono to asi u Aceru zavisi na spouste veci - spousta lidi na ne nadava, ostatnim zase chodi bez problemu a nemohou si ho vynachvalit. A u servisu to bude asi podobne - proste je Acer plny rozporu :)
jirkapx
Junior

Odeslat příspěvekod rb 2. 3. 2006 18:55

No mne po to poslali UPS. Odisla mi grafika na Acer Ferrari 4005WLMI. Tyzden to stalo u nich na sklade a po telefonate, ze ci nieco robia, resp. co je s tym sa rozhybali a o dva-tri dni som to mal doma. Takze vcelku dobre...az na to, ze im trebalo dat vediet, ze maju zacat opravovat:-) ale uz teraz viem, Acer no more!
Human knowledge belongs to the world;-)
rb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Composite 3. 3. 2006 00:46

Mám prasknuté pánty pri dvierkach, chcem to dať reklamovať, ale service v SR je zrušený, do kedy mi ho musia poslať späť?
Je to 5 dní, či 30dní? Dúfam, že nieje rozdiel, že to posielam do BRNA?

Kedy by som si mohol, vypýtať peniaze späť???Ak by to nestihli, alebo kedy...?

Dík za rýchle odpovede
Composite
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 3. 3. 2006 01:02

Composite:

Poslať to musia do 30 dní (klasických, nie pracovných).

Peniaze môžeš pýtať až po 3 rovnakej reklamacií, 4 rôznej alebo keď ho nestihnú vrátiť do 30 dní (vtedy sa podľa zákona postupuje ako pri neopraviteľnej vade - buď výmena veci, alebo vrátenie peňazí).

K vráteniu peňazí:
"Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho,
u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom
liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu,
ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre
kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na OPRAVU
u podnikateľa určeného na vykonanie záručnej opravy."

Takže poslednú reklamáciu musíte VŽDY uplatniť u predajcu, nakoľko servis (t.j. podnikateľ určený na opravu) nemá zo zákona povinnosť vrátiť Vám peniaze (platí pre SR). Čiže 3. rovnaká reklamácia, 4. rôzna je dobré robiť u predajcu. Avšak zákon nemyslel na možnosť, že sa oprava oneskorí - v tom prípade by som osobne šiel s reklamačným protokolom za predajcom a vybavil si to uňho (keďže podľa hore uvedenej citície z Občianského zákonníka prislúcha táto povinnosť LEN predajcovi).

C.
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod flash 3. 3. 2006 07:32

A jak to je, když je notebook koupený na firmu? Koupil jsem takhle Acer Aspire 3003WLMi a už má čtvrtou závadu - 2x ho vyměnil přímo prodejce za nový kus, jednou jsem ho posílal do Brna, odkud se vrátil jakž takž opravený (poté co jsem si zacvaknul klávesnici do jejího úchytu a smetl z displeje něčí chlupy z nosu (nekecám, radši se neptám, co to bylo...)) a teď mu do čtvrtice praskl pant u displeje. Mám toho stroje po krk, takže bych rád, aby mi byly vráceny peníze a já si mohl koupit jiný, spolehlivější. Bohužel byl zakoupen na firmu, takže předpokládám, že tam postup nebude stejný (?).
flash
Junior

Odeslat příspěvekod Composite 3. 3. 2006 08:44

CeCo:
Dik takže hned ide potešiť predaju, a upozorniť ho, že má 30dni, problém nebude, ak to nestihnú za 30 on bez problémov, vráti peniaze, ale ja zoberiem nový NB asi HP(sú dobré???).
Myslím si, že tie pánty, budú praska asi stále, lebo mám ho skoro rok a ešte pred mesiacom tam nič nebolo, pravidelne to kontroluje a pre 2 týždňami tam boli riadne šrámy, pti každom pánte.
Je to model 4502LMi s ATI, maximálna spokojnosť z funkciami, softvérom acer a prevedením, no škoda, ale display položený vedľa NB nepotrebujem.
Composite
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 3. 3. 2006 10:15

flash:

Na firmu sa to riesi podla obchodneho zakonnika - cize opravy, opravy a opravy...

C.
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Composite 3. 3. 2006 10:28

flah:
No nechcel by som oravy, opravy a opravy, a opravy a .... :D

No volal som tam pošlú kuriera a za 10dní to bude, no to ich môžem viete čo, šťastie, že to bez neho prežijem, ale aj tak sa tie pánty znova pokazia :)
Composite
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swampino 3. 3. 2006 10:28

Composite píše:CeCo:
Dik takže hned ide potešiť predaju, a upozorniť ho, že má 30dni, problém nebude, ak to nestihnú za 30 on bez problémov, vráti peniaze, ale ja zoberiem nový rb]NB asi HP(sú dobré???)?/b].
Myslím si, že tie pánty, budú praska asi stále, lebo mám ho skoro rok a ešte pred mesiacom tam nič nebolo, pravidelne to kontroluje a pre 2 týždňami tam boli riadne šrámy, pti každom pánte.
Je to model 4502LMi s ATI, maximálna spokojnosť z funkciami, softvérom acer a prevedením, no škoda, ale display položený vedľa NB nepotrebujem.v/quote]
jo mam hp 6120 sem spokojenej zadny problem az na to ze me sere linuxxxxxxxxxxx
swampino
Junior

Odeslat příspěvekod Composite 3. 3. 2006 17:38

No jo linux, je pre ludí čo majú čas, pokial sa mu nevenuješ, tak ťa sere :wink: .
U windowsu je to naopak pokial sa mu venuješ, tak ťa začne srať. :P
Composite
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4bluedragon 20. 4. 2007 16:02

CeCo caw, mam tento problem:
kupil som si novy mobilny telefon znacky Sony Ericsson D750i (novy + 2 roky zaruka) v Mobil servise. (kvoli tomu, ze sa mi to videlo vyhodne) :roll:

reklamacia c. 1
1. krat z nejakeho dovodu sa mi nafukla baterka, fajn reklamaciu uznali a dali novu (nie original zo supravy SE, ale beznu baterku pre SE ,,vraj to nevadi,, ...ok)

reklamacia c. 2
1. krat poruxa softveru, mobil casto zamrzal ...prepaleny ktory bol prepaleny na skusobny servisny softver R1N005 (reklamacia uznana ...ok)

reklamacia c. 3
1. krat reklamacia joya (joystiku) ...bol vboreny (do severovyxodnej) strany + reklamacia pomalosti softveru pri prezerani nahravok dlhsix ako 10 minut. - reklamacia uznana. ( tu nastali komplikacie) mobil bol poslany na reklamaciu do predajne, kde bol zakupeny v CZ (Ceskej rep.), (udajne podla servisu!). ja som cakal 1 mesiac kym sa vratil na SK.
servisak tvrdil ze reklamaciu neuznali lebo na telefone bol prepaleny softver na W800i (osobne som to kontroloval a bol tam softver D750i, (v servisnom menu mobilu - postup do s. menu mobilu - )*((*(* - zatvorky su smer pohybu joya). servisak zacal sepletit okolo toho ... a joy bol z nicoho nic opraveny, servisak tvrdil, ze s joyom nik nic nerobil!

reklamacia c. 4
1. krat reklamacia tlacidla fotaku, servisak uznal ze sa zasekava

- po tejto 4-tej reklamacii som xcel vratit mobil a naspät peniaze. servisak to odmietol a tvrdil ze az po 3-tej reklamaci jednej pokazenej veci (ktora sa opakovala) mam narok na vratenie penazi (podla zakona!). servisak dalej povedal, ze ak xcem (za kazdu cenu peniaze), tak je oxotny dat skoro polovicu kupnej sumy mobilu. (vraj koli pouzivanosti mobilu (ktora bola asi 10/5 mesiacov)a amortizacii mobilu).

najradsej by som xcel celu sumu penazi, alebo aspon 2 tisicky z kupnej ceny (viac niesom oxotny klesnut!). pretoze telefon sa casto kazi a radsej by som si kupil iny novy telefon (nie v tom istom servise, ale v znackovej predajni).

zda sa mi vela ta amortizacia - ved, ked tak pocitam tak ten mobil by stratil cenu skor ako padne zaruka!

mozem nieco robit? ...momentalne cakam kym opravia tlacidlo fotaku (s cim som potom suhlasil).
:| inak sorry ze som sa tak rozpisal, to pre istotu...viem ze to tu nepatri, ale ked ste uz rozoberali reklamaciu :wink:
Nokia 3210, Siemens A50, Siemens S55, SE D750i, SE W810i, Nokia N82, N8, SX Z1 Compact, SG S7, SG S10e, SG S21 Ultra 5G
4bluedragon
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků