ASUS F3T (AP007 a AP008)

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

FAQ sekce notebooky: viewtopic.php?f=907&t=1113128
Testy a srovnání procesorů a grafických čipů: viewtopic.php?f=907&t=1105643

Čtěte FAQ, jinak Vašemu tématu hrozí podmínečné uzamčení!

Odeslat příspěvekod orthank 29. 4. 2008 12:07

CeCo
Samozrejme orgán som nemyslel štátny(asi som to mal dať do úvodzoviek)....ale ako relevantný ,čiže,že to nie je nejaké "podomové" spísanie reklamačnéhho zákona ale má to aj nejakú oporu aby reklamujúcemu nepovedali,že to vytiahol niekde z *****:-)

Btw, tie vady (ich pocet) nie su explicitne stanovene v zakone, ale jedna sa o judikaturu najvyssieho sudu, ktora sa berie viacmenej ako upresnenie daneho zakona (taky akoby precedens). Nas pravny system sice nie je stavany na precedensoch, ale judikatury sa casto vyuzivaju na ulahcenie procesu a aby bol vyklad zakona podla moznosti vzdy rovnaky.


Inak pekne zložito vysvetlené....:-)) ;-)
orthank
Junior

Odeslat příspěvekod silvercord 3. 5. 2008 12:38

Podarilo sa mi rozbehať Vista Ultimate 64 sp, mám 4G RAM a poviem vám všetko šlape ako hodinky až na pár programov,ktoré som kľudne oželel Spysweeper.A kedže hľadanie ovladačov bola poriadna fuška, tak tu mate odkazy na stiahnutie. Pre zaujímavosť funguje všetko okrem tlačítka touch pad a vista si našla ovladače pre chipset sama a neskôr ponúkla aj možnosť aktualizácie ovládačou cez vindows update.

Odkazy :
cast 1 http://www.upnito.sk/download.php?dwToken=f175181a611368761b318e04408e7aec

cast 2 http://www.upnito.sk/download.php?dwToken=bf4443d24c63a6e24f785f049cb7e36e

cast 3 http://www.upnito.sk/download.php?dwToken=a5ca2a2532e5a28baa7c91d2b7107589

ASUS F3T AP028 4094 MB RAM Bios 226
silvercord
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mensa 3. 5. 2008 20:59

Tak to je super,moc diky,prave jsem zvazoval,ze bych si ultimate 64bit koupil,ale bal jsem se tech ovladacu a jeste nez jsem zacal hledat jsi to uz vyresil :-) A ještě dotaz ve specifikacích bylo že podporuje max. 2 GB a ty píšeš, že máš 4 GB, fungujou v pohode?
Canon EOS 450D + 18-55/3.6-5.6 IS + 55-250/4-5.6 IS + polarizák (časem by se mi líbil canon 17-55/2.8 IS)
mensa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod silvercord 10. 5. 2008 08:31

Presne tak rozpoznalo celých 4GB ram a šlape to bez problémov.
silvercord
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod x.pierre 13. 6. 2008 15:46

Zdar lidi, určite se to tu už řešilo, ale nemam čas procházet stránku po stránce :roll: Chtěl bych se zeptat jaký používate ovladače na grafiku ve Vistách u F3TC?? A poznali jste nárůst výkonu oproti "základnim" ovladačům z přiloženého cd? ;-)
x.pierre
Junior

Odeslat příspěvekod majklajf 18. 6. 2008 07:21

Cauko, mam taky problem ze po nainstalovani WinVista mi nejdu repraky, ale sluchatka ano, myslel som ze to je ta klasicka vada na reklamaciu no ked som nabootoval linux tak mi zvuk z reprakov isiel. Problem bude asi niekde v driveroch, na zvukovku som preinstaloval asi 5 kuskov a stale nic, na dosku som nasiel iba jeden. Ma niekto nejake tipy?? vopred dik
majklajf
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ShaWn 24. 6. 2008 18:03

Čaute, můj F3T-AP008 už má na kontě 2 opravy, už delší dobu mam prasklinu šasi, to jsem neřešil, ale teď navíc mi přestala vypalovat mechanika... 4 různé závady, takže jestli to dobře chápu, měl bych mít nárok na odstoupení, potřeboval bych rady, jak postupovat... Díky!
ShaWn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod orthank 24. 6. 2008 21:10

Hmm..tak ak máš reklamačné listy alebo lepšie doklady o reklamácii notebooku tak daj vyreklamovať ešte aj tieto dve závady a potom to všetko (reklamačné doklady,notebook a všetko príslušenstvo) odošli predajcovi so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy na základe počtu reklamácií,a ak je seriózny predajca mal by vyhovieť...jediný problém je v serióznosti predajcu pretože zákon je na tvojej strane...ale s predajcom sa možeš neraz aj do krvy dohádať... ;-) :-)
orthank
Junior

Odeslat příspěvekod vladosft 25. 6. 2008 08:10

no orthank až nato že ked požaduješ odstúpenie od kúpnej zmluvy tak to musíš uviesť už do reklamačného protokolu.. ked to spravíš tak ako si napísal tak zo zákona nato už právo nemáš a bola by to len dobrá vôľa predajcu keby ti vyhovel.
.ale s predajcom sa možeš neraz aj do krvy dohádať...

no ak spravíš tak ako si napísal tak sa mu nediv zákon je totiž v tom prípade na jeho strane ;-)
takže najlepšie máš poslať to na reklamačku normálne priamo do asusu nie cez predajcu a uviesť do toho formulára že požaduješ ostúpenie ok kúpnej zmluvy(posielať stačí len NB samotný ako pri klasickej reklamácii) ... nato ti asus (v priebehu 2-3tíždnov pošle mail že ti to teda uznali... , teda ak ti to uznajú) a tým pôjdeš za predajcom s ktorím sa už dohodneš na vyrovnaní.
vladosft
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ShaWn 25. 6. 2008 11:18

jj, prodejce mi napsal, přesně to jak napsal vladosft. Teď mě ještě zajímá, jestli mám poslat do servisu notebook s těma dvěma závadama (prasklina a mechanika), aby to náhodou nebrali jako jednu reklamaci. Tak bych to radši poslal nejdřív s prasklinou a až příjde, tak znovu poslat s mechanikou a požadavkem na odstoupení.
ShaWn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CeCo 25. 6. 2008 11:54

vladosft:
presne opacne. Kupnu zmluvu si uzavrel s predajcom a tak musis jej zrusenie riesit prave s predajcom. ASUS s tou kupnou zmluvou nema absolutne nic do cinenia a tak ju nemoze zrusit...

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ShaWn 25. 6. 2008 12:34

CeCo píše:vladosft:
presne opacne. Kupnu zmluvu si uzavrel s predajcom a tak musis jej zrusenie riesit prave s predajcom. ASUS s tou kupnou zmluvou nema absolutne nic do cinenia a tak ju nemoze zrusit...

C


Jak jsem psal, prodejce musí mít k odstoupení nějaké podklady a ty mu poskytne servis na základě mojí žádosti.
ShaWn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vladosft 25. 6. 2008 15:24

CeCo práve som odstúpil zmluvu na NB tak niečo o tom viem. Jané že zmluvu nemáš s asusom ale predajcom akurát ked to donesieš predajcovi tak spraví to isté, čo ty teda pošleš NB takým istým spôsobom na reklamáciu, jediný rozdiel je v tom že ked si to vybavíš sám ,tak ako aj pri klasickej reklamácii , tak to je o dačo rýchlejšie. Na sériové číslo NB potom asus vyrovná s distributorom no a ty si zajdeš za predajcom ktorý sa potom vyrovná s tebou.. ale zrušenie tej zmluvy teda vzíde zo strany asusu. Je síce pravda že hlavné slovo pri reklamácii má predajca(teda zo zákona) ale v praxi má hlavné slovo asus lebo keby mu to v asuse neodobria (v skutočnosti to ani asus.cz nerozhodne ale posielaju to dade do holandska či de.. i ked asus ako asus...nadnárodná to korporácia 8-) ) tak by to si to musel predajca zacvakať zo svojho no a takého seriózneho predajcu asi človek len tak nenajde.. :'(
vladosft
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orthank 26. 6. 2008 11:07

Vladsoft

Nie si tu jediný kto vyreklamovaval notebook....jasan??...mám tiež skúsenosti s ASUSOM a ja som len radil to ako postupoval ja.....proste som to zreklamoval asi 4-krát a keď mi notebook prišiel z poslednej reklamácie tak som ho spolu s reklamačnými dokladmi zo všetkých reklamácii poslal predajcovi(samos reklamácie som si vybavoval priamo cez servis ASUSU čiže išlo to mimo predajcu)a ten mi v pohode vrátil peniaze naspäť.A to práve servis ASUSu nemá s predajom notebooku nič spoločné takže to by nefungovalo,ty musíš isť pre vrátenie peňazí vždy cez predaju.Servis ti môže maximálne vydať protokol o neodstraniteľnosti poruchy ale potom si to musíš vybaviť u predajcu.Predajca dostane výrobok od teba a on potom akoby reklamoval tento výrobok u ASUSU pretože aj ten shop je vlastne zákazník voči ASUSU a až keď daný PCshop dostane peniaze od neho môžu ich poslať tebe,daný shop nikdy nepojde na vlastné náklady to by skrachovali..vždy musí isť na vl.náklady výrobca čo to vyrobil,pretože to je jeho chyba.
Ja som posielal notebook na vrátenie peňazí v podstate bez chyby opravený iba na základe počtu reklamácií,a to preto že v zákone sa nikde nepíše o tom či musíš žiadať o vrátenie peňazí s nejakou novou chybo.Hovorí sa tam len v akom prípade máš právo na vrátenie peňazí: a to sú buď tri reklamácie tej istej závady alebo viac reklamácií (a to dokonca nie je v zákone definované koľko-pravdepodobne ale viac ako tri) viacerých druhov.Čiže ak pošle poškodený notebook predajcovi už opravený s dokladmi o troch reklamáciách toho istého druhu má právo na vrátenie,a tak isto ma právo na vrátenie ak pošle po oprave poslednej poruchy opravený notebook s dokladmi o viacerých reklamáciách rôznych druhov.
Toto som si osobne zistil keďže moja smola na výrobky hraničí s únosnosťou pochopil som,že by som mal vedieť konečne správne znenie týchto reklamačných zákonov(konkrétne zákon o ochrane spotrebiteľa)aby ma predajcovia stále nevodili za nos,takže toto netvrdím len tak s p*dele,že som niekde niečo počul..:-)
orthank
Junior

Odeslat příspěvekod ShaWn 26. 6. 2008 18:58

Já nic v záručním listě nemam, protože jsem posílal vždycky jen notebook s RMA bez něho... Myslim si, že ASUS bude mít záznamy o reklamacích u sebe pod sériovym číslem nb.
ShaWn
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků