ASUS F3T (AP007 a AP008)

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod ujosvec 7. 9. 2008 19:21

Podle zákona do třiceti dnů. To je opravdu smůla.Držim palce
NTB-
Dell inspiron N7110 17,3" i-7
Nvidia GT-525 / 1G Ram
RAM 6G
SSD Corsair Force 3 Series 120GB
Win7-64bit
Linux
ujosvec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x.pierre 8. 9. 2008 12:04

Ještě mám dotaz, dáváte taky do krabice záručák když ste to posílali na reklamaci? :-) nikde sem o tom nečet že tam má taky bejt, ale zas to tam musí bejt napsany všechny reklamace ne? dík
x.pierre
Junior

Odeslat příspěvekod krugerMETAL 9. 9. 2008 18:15

no ja sem ho nedavno daval na reklamaci (kupoval me to znamy od strejdy takže ja sem mu to dal a posilal to tam on( a do tydne asi jsem to mel zpet;)
krugerMETAL
Junior


Odeslat příspěvekod mole 10. 9. 2008 06:29

chcu se zeptat vas co jste odstupovali od smlouvy... jak dlouho od poslani notebooku trvalo nez se servis vyjadril k reklamaci? vim, ze na to maji mesic, ale obycejna reklamace byla vyrizena vzdy do tydne
Opel Astra H Caravan 1.8 LPG
mole
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod indisek 12. 9. 2008 02:32

tak se pridavam k xpierre, jdu si zapnout notebook (do te doby vse perfektne funguje), ale on ennaskoci, chvilku se vrni mechanika vetrak a pak nic... vyndaval jsem baterii, drzel cudlik, atd. jsem docela zoufalej, ptz tam mam dulezity data, z nichz mam jen nektery zalohovany :'( nemate tuseni cim by to mohlo byt?
indisek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod indisek 12. 9. 2008 02:33

jeste jedna vec, nevim kdy ho xpierre kupoval, ale docela nahoda, ze se to stalo prakticky ve stejnou dobu...
indisek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod x.pierre 13. 9. 2008 00:21

to indisek: Tak to jsme na tom stejně...měl jsem tam taky důležitý data, ale už je reklamaci :-) tenhle tejden už ho budu mít snad doma... kupoval sem ho 19.1.2007... ;-)
x.pierre
Junior

Odeslat příspěvekod CZ4R 14. 9. 2008 00:51

RB_Wariorr píše:co tak rmclock?

ten ale na Vistach 64 nefunkuje
CZ4R
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Largo 14. 9. 2008 07:05

Ja som s reklamaciou bol velmi spokojny, reklamoval som cez internet. asus.cz
odoslany cez dovavaciu sluzbu, za 5 dni bol naspat opraveny.
Pevny disk som predtym vybral- ntb mozes podla reklamacnych podmienok poslat
bez harddisku ak sa ho samozrejme priamo reklam.netyka .Takze o data neprides.
Problem rovnaky, po zapojeni tmava obrazovka a pocutelny vetracik, neukazala sa ani uvodna obrazovka s biosom. Pravdepod.vymenili zak.dosku.
Kopiu kupnej zmluvy som posielal.Cez internet sa da sledovat aj priebeh opravy.
Largo
Junior

Odeslat příspěvekod silvercord 15. 9. 2008 14:49

Zdravím všetkých,
chcel by som si kúpiť vačší HDD ale mám problém s pripojením,
kúpiť disk SATA alebo SATA II pôjdu obidva alebo len ten SATA má s tým niekto skúsenosť.
Ďakujem za odpovede.
silvercord
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CZ4R 15. 9. 2008 18:19

tak se mi podarilo rozbehat RMClock na Vistach 64b. Problem zustava jen nastaveni. Nemate nekdo popis toho, jakou voltaz kde nastavit? Predem dekuji (tady asi bude uplne jedno jestli nekdo ma XP nebo Visty- jde mi jen o to nastaveni).
CZ4R
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod protektor 19. 9. 2008 15:33

zdravím chtěl jsem se zeptat posílám notebook na reklamaci a chtěl bych vrátit peníze
úspešně vyreklamováno
1. zlomené drátky k monitoru

Současná reklamace
2. prasklý kryt u pravé šipky
3. odchlíplý kryt u monitoru
4. neustálé známé sekání

Myslíte si že budu mít nárok na vrácení financí
Co vše MUSÍM poslat pokud chci vrátit peníze
protektor
Junior

Odeslat příspěvekod niverin 20. 9. 2008 15:29

mole píše:chcu se zeptat vas co jste odstupovali od smlouvy... jak dlouho od poslani notebooku trvalo nez se servis vyjadril k reklamaci? vim, ze na to maji mesic, ale obycejna reklamace byla vyrizena vzdy do tydne

Ahoj, měl jsem úplně stejný problém (najednou se nerozjel), poslal jsem ho na reklamaci, kde to trvalo na den přesně 30 dní (jaká náhoda), po kterých mi ho vrátili sice funkční, ale se stále vadným DVI (nezvládá 1920x1200).
Byl jsem tak celý měsíc bez notebooku a navíc si teď každý den kazím oči díky rozmazanému analogovému obrazu (rozdíl je na kvalitním 24" monitoru opravdu hodně poznat). Ceně 30 000 Kč podle mě neodpovídá jak notebook, tak servis.
Jsem proto velmi nespokojený a teď i trochu lituju, že jsem s tím ještě dál něco nedělal a nevyjednal si alespoň slevu na některý z jiných ASUSů, i po těchto zkušenostech totiž uvažuji nad koupí nového ASUS N10 nebo N20 (až budou).
F3T byl podle mě dost nešťastný model a s kvalitou servisu jsem se smířil.
niverin
Junior

Odeslat příspěvekod foxxel 20. 9. 2008 17:29

Zdravíčko, měl bych dotaz, jestli máte zkušenosti s pískáním větráčku, nebo čeho to vlastně, v tomhle NB? Zdá se mi, že to začlo už nedlouho po koupi a v posledních pár měsících se to celkem zhoršilo, nejvíc pak, když se mi nedávno vrátil book ze servisu po výměně MB.

Dělá to buď ten ventilátor, co je pod kontrolkama HDD... nebo to vychází od někud zepředu, kde je ta resetovací prohlubeň. Těžko se to identifikuje :(
Jen jsem zjistil, že to reaguje na zatížení procesoru... pokud nechám vyvolat nabídku u souboru, tak to úplně ustane (zároveň se okamžitě velmi zvýší zátěž CPU) a jenom co nabídka zmizí, tak to zase piští úplně stejně jako předtím (a zátěž CPU je opět na minimu).

Když jsem ho kvůli tomu posílal do servisu, tak se vrátil snad jenom s od prachu očištěným ventilátorkem, ale ten zvuk z toho jde furt...

Tak pokud by někdo věděl, co si s tím mám počít sám, když ty koumáci v servisu s tím nic neprovedli, tak please help... znovu se mi jej tam totiž moc posílat nechce, ani nevim, jestli je to opravdu reklamační záležitost... ale ta frekvence je fakt nepříjemná :(
foxxel
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků