Ještě jednou a naposledy:
Všem (doufám, že všem) je jasné, že je reklama pro vás důležitá. Je ale pro vás důležitá proto, že na vaše stránky chodí hodně lidí a proto umístění reklamy na vaše stránky je pro případné zadavatele cenné. Je proto ve vašem zájmu udržet si co nejvyšší sledovanost (pochopitelně při co nejvyšším objemu reklamy).
Jenomže, lidé sem nechodí kvůli reklamě a kdyby se vaše stránky skládaly jenom z reklamy, tak sem nikdo nechodil a kdo sem náhodou zabloudil, tak by znechuceně utekl pryč a tyto stránky zařadil mezi ty, které jaxi nemusí.
Měla by proto redakce sama (a obchodní oddělení obzvlášť) sledovat kam lze s reklamou zajít a pečlivě sledovat onu mez, kdy už už reklama začíná vadit až příliš. Redakce (a teď mám na mysli celou firmu, je mi zcela lhostejné, že jsou tu nějací odborní redaktoři, obchodní oddělení, ředitel a vrátný, neboť pokud se diskutuje o obsahu, tak se diskutuje s redakcí), tak tedy redakce by měla uvítat každou reakci ohledně obsahu vašich stránek, ať negativní, tak pozitivní, za každou reakci by měla spíše poděkovat a hlavně vzít v úvahu, byť podle ní nebude okamžitě měnit cokoliv (a třeba také nikdy - je to její právo, to uznávám). Měla by všechny vyjádřené názory zahrnout mezi cenné informace a ne reagovat ve smyslu "co si to dovolujete plést se nám do naší práce".
Pane Marku L., já být vaším nadřízeným....