Reklamy, reklamy, vypráskané reklamy

Rady, náměty, připomínky...

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 11. 2013 17:01

Marek Lutonský píše:Čím víc lidí bude blokovat reklamu, tím víc se provozovatelé webů budou bránit.
Na to by se dalo odpovědět podobně, že čím víc naivní a obtěžující reklamy budou provozovatelé webů dávat na svoje stránky, tím víc se proti tomu budou návštěvníci těchto stránek různými způsoby bránit a snažít se to blokovat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod Pytlík 26. 11. 2013 21:46

Krom toho: Čím je reklama vlezlejší a otravnější, tím je odpudivější a pokud si ji někdo zapamatuje, tak proto, že TOHLE nehodlá koupit ani náhodou, často právě kvůli té obtěžující reklamě.
Pytlík
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lamzor 27. 11. 2013 01:30

myslim ze s tou reklamou je to opacne. cim agresivnejsie budu reklamy tym viac ludi ju bude blokovat. preto vznikaju projekty ako adtrap a adblock je jeden z najpopularnejsich addonov.
zial CZ/SK weby nie su v pozicii kde si mozu dovolit zit zo spoplatnienia(napriklad giantbomb.com ma jeden z najlepsich modelov). osobne si rad vypnem adblocker na CZ/SK stranke ktora vytvara dobry obsah a nie je agresivna(napr extrahw). zial na weboch MF je reklama dost agresivna (ako v minulosti tak aj teraz). z bokov vyskakuju vseliake flashove ohavnosti a nebodaj ze clovek na to nabehne kurzorom tak sa mu to hned otvori na fullscreene a s dvojnasobnym zvukom. pri nacitani stranky naskoci fullscreen reklama na iucet. a nakoniec ten obsah clankov deleny na 20 kapitol. v kazdej kapitole zopar viet a 20 bannerov.
som zvedavy ako sa to skonci.
lamzor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pytlík 27. 11. 2013 09:00

Také by si měli zadavatelé reklamy uvědomit, jaká skupina lidí chodí na ty které stránky. Jiné reklamní postupy jsou přijatelné (a účinné) na stránkách pro ženy a jiné jsou přijatelné zde, kam chodí technická veřejnost. Týká se to nejen obsahu reklamy (těžko se zde uspěje s reklamou na krém vyhlazující vrásky), ale hlavně formy. Ženě navštěvující stránky pro ženy může vyhovovat barvitý vzhled s překvapením na každém kroku, ale tady je požadován spíše střízlivý vzhled, kde reklama je spíše bonus navíc, decentně podaný - potom se i uplatní (a opět - reklama na rohlíky je obtěžující).
Pytlík
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 27. 11. 2013 12:39

Zadavatelé reklamy ale velmi přesně vidí, jak jsou jejich reklamní postupy účinné.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pytlík 27. 11. 2013 12:55

Hmmm, a jak? Uvědomte si, že oni to vidí pouze statisticky a vyhodnocují pouze celkové nasazení svých reklamních postupů. Např. (dejme tomu) spustí reklamní kampaň na novou rtěnku. Kampaň spustí na krasna.cz a na zive.cz. Hádejte, můžete 3x, na kterém serveru je umístění této reklamy naprosto bezpředmětné...
Pytlík
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 27. 11. 2013 16:11

Vidí zobrazení reklamy, vidí počty kliků na tuto reklamu, na své stránce si pomocí vlastní analytiky zjistí další navazující informace o pohybu návštěvníků. To všechno třeba pro různé verze reklamy, takže mohou ladit, která je nejvýhodnější. Znají svojí cílovou skupinu, znají sociodemografické parametry návštěvníků stránek, kde inzerují.

To, že reklama na rtěnku zřejmě nebude fungovat na webu, kde je afinita mužské populace vysoko nad stovkou, je pochopitelné.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pytlík 27. 11. 2013 16:31

Jenomže přitom postupují stylem Kalousek: Nevybereme dost na daních, tak přitvrdíme a daně zvýšíme. Že opět poklesl výběr? Tak ještě víc přitvrdíme!
Pytlík
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 28. 11. 2013 00:22

Jak víte, že to není přesně naopak? „Tady se nám reklama vyplatila, příště sem proto půjdeme zase a zainvestujeme ještě víc.“ Navýšit kampaň v situaci, kdy se nevyplácí, není moc logické.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suk 28. 11. 2013 03:06

Zacinam asi tusit, proc ty volby dopadaji tak jak dopadaji. Cim horsi "rezim", tim vetsi preference?
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
----
You are an inspiration for a birth control...
suk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 28. 11. 2013 10:29

Marek Lutonský píše:Hornbach se střídá s KFC.

Čím víc lidí bude blokovat reklamu, tím víc se provozovatelé webů budou bránit. Třeba tím, že video na našich stránkách bez ní teď nespustíte, i když to takhle vyšlo náhodou, nebyl to přímý záměr. Takže na vašem místě bych spíš doufal, že takových lidí bude co nejméně, aby to provozovatelé nemuseli řešit.


Reklamu neblokuju, pokud mě někde začne příliš otravovat, přestanu tam chodit - tak jako jsem téměř přestal chodit na místní fórum AVmania, kde jsem byl do té doby poměrně aktivní..

A mf.cz by si měla dát obrovského majzla, aby se takhle nevykvajzlo na její stránky a fóra více lidí.. Internet je obrovský, magazínů i fór jsou kvanta a tady začíná být dost přereklamováno, navíc maximálně otravným způsobem.. Nemám nic proti reklamě, z něčeho holt některé weby žít musí, ale pokud se to přehání stylem rozdělení článku s informační hodnotou 0 na deset stránek a s přehnaně agresivní vyskakující reklamou po každém druhém kliknutí na fóru, tak to povede jenom k tomu, že si člověk buď nainstaluje nějaký ten Adblock nebo půjde jednoduše jinam a už se nevrátí..
Mr.Semtex
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 11. 2013 11:13

Problém s obtěžujícími reklamami na internetu je hlavně problémem se slušnosti a morálkou nejen provozovatelů stránek, ale také i provozovatelů reklamních systémů a zadavatelů reklamy. Ve všech případech jde samozřejmě o peníze které z toho plynou a nějaká slušnost a morálka u toho v mnoha případech nemá žádný význam. Mnozí lidé kvůli penězům jsou proto schopni udělat téměř vše a vůbec jich nezajímá co si o tom a o nich myslí jiní. Nejsem proti reklamě na stránkách, ale vše by mělo mít určité hranice které by se nemělo překračovat. S obrovským úpadkem morálky všude kolem nás se ani není čemu divit, že vše vypadá tak jak vypadá.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod Majsner 29. 11. 2013 09:57

Doporučuji lidem, kterým reklama vadí, používat mobilní verzi m.zive.cz. Má to jedinou nevýhodu, že u článků v seznamu nejsou uváděni autoři, což je problém, pokud jako já ignorujete javůrkovy středoškolské referáty.
Majsner
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod emzet 3. 12. 2013 00:05

Dnes přibyl příšerný vodorovný pruh reklam dole, což mne dostrkalo k tomu se přihlásit do fóra. Vypadá to, že redakce absolutně prdí na své návštěvníky a spěje k přestavbě svých webů (nejen tohoto) na čistě reklamní stránky. Harpagon a strejda Skrblík by se styděli, že je tohle taky nenapadlo. Je mi líto noťasových uživatelů, kterých většina má displej se základním rozlišením. To musí být počteníčko.

Mimochodem - teď je tady se mnou pouze JEDEN další návštěvník (nepřihlášený). Jen tak dál :tleskani
emzet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oooooooooo 3. 12. 2013 05:54

Skrýt přitomnost v nastavení bude mit par lidí nastavenych celkem určitě..Budu se opakovat - copak to nějaká reklama?
http://seven7.blog.zive.cz/
Spuštění Windows předchází pád.
oooooooooo
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků