O2 a jejich nekale praktiky pri reklamaci

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Ronaldok 18. 8. 2011 17:59

Jasene napis, rad si poctu :)
Ronaldok
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 19. 8. 2011 17:20

No v podstatě se to má takto..

Kamarád mě ukecal, abych vzal na smlouvu tři SIMky s paušálem od O2 - měl to jako brigádu, vše bylo v rámci dvou měsíční zkušební lhůty zdarma, během níž jsem beztak od smlouvy měl odstoupit. Tak proč ne, aspoň mi z toho splatil dluhy co měl u mne :D

Vše v pohodě - smlouvy jsem podepsal, SIMky převzal.. za necelý dva týdny jsem se dokopal poslat doporučeně výpověď. Výpověď nabývá platnosti až koncem dalšího měsíce od podání výpovědi - tudíž pořád ve zkušební lhůtě. Jenže co se neděje - najednou koncem prvního smluvního měsíce přijde faktura na 7 stovek za jedno z těch tří čísel. Samo, 7 stovek na to, že šlo o nejlevnější možný paušál ve zkušební době (= dle smlouvy, pokud nevoláš / neSMSkuješ => zdarma) a ještě k tomu na ani nepoužitých SIMkách? (pořád zatavený v plastikových kartičkách, ze kterých se vylamují, se mi někde válely doma v šubleti). Tak samozřejmě, řídil jsem se informacemi na webu O2 - požádal jsem o reklamaci faktury. O pár dní později mi poštou přišlo vyrozumění o mém RMA požadavku - žádost zamítnuta z důvodu neproplacení aktivních služeb. Si říkám: WTF?! Volám na zákaznickou podporu, kde se dožaduju vysvětlení - žádná uspokojivá odpověď, dle operátorek žádná aktivní služba na daném čísle neběží. Vysvětlení, proč mi teda zamítli mojí RMA faktury jsem se taktéž nedočkal - bylo mi doporučeno podat reklamaci reklamace :lol: Udělal jsem - pořád zamítnuto. I přes požadavek na konkrétní informace jsem se žádných nedostal - jen jakéhosi nicneříkajícího výpisu, ze kterého jsem sice viděl položky, za které mne O2 účtuje, ale žádné info, které by pomohlo k identifikaci služby.

Po dalších třech týdnech dohadování (přišla mezitím další faktura s podobnou částkou k druhému měsíci) nakonec z jedné ochotné operátorky vypadl návrh, ať SIMku zapojím do mobilu, podívám se co to je za službu(y) a obrátím se na jejich poskytovatele. Tak se stalo, SIMku jsem zapojil, mobil zapnul... ejhle, přišlo mi snad 13 nějakých zpravodajských a reklamních MMS z iDNES.cz .. Tak samozřejmě, na iDNES jsem ihned psal e-mail s žádostí o zastavení NEAUTORIZOVANÉ služby. Pro info - jediný existující způsob, jak aktivovat danou službu, bylo zaslání SMS v určitém tvaru na jejich speciální číslo (což vzhledem k tomu, že jsem až do této chvíle inkriminující SIM kartu ani nevylámal z původního plastikové karty, bylo horko těžko realizovatelné - a číslo odesílatele této SMS navíc bylo, krom správného tvaru v, podstatě to hlavní). Odpověď mi přišla od jistého ředitele úseku s tím, že iDNES.cz pouze poskytuje materiál a není odpovědný za provoz služby - to jest Telefonica O2. Nicméně vyjádřil účast nad provozem neautorizované služby a dal mi pokyny, jak postupovat, což jsem ocenil. Obratem jsem volal na zákaznickou podporu O2 (znova) a požadoval prověření všech aktivních služeb a jejich následné okamžité zrušení. Operátorka mi po chvilce hledání řekla, že žádné aktivní služby na mém čísle nejsou. Požádal jsem ji znova - tentokrát ať se podívá na konkrétní službu s iDNES.cz. Chvilku hledala a najednou mi celá překvapená dala za pravdu, že tahle služba je na tomto čísle opravdu aktivní. Nicméně mi "s politováním" oznámila, že O2 není provozovatel této služby, tudíž ji ukončit nemůže. Vzhledem k předchozím tahanicím jsem přesně tohle už čekal - tak jsem jí vpálil e-mail od ředitele iDNES přímo do sluchátka. Ejhle, najednou služba jde zrušit?!! Jsem pomalu nevěřil vlastním uším. Jsem ale od přírody těžce flegmatickej člověk, tak jsem si na účet operátorky ani nezanadával. Jsem si vynahradil jinak.

Samozřejmě, tohle doznání mne ale jenom naštvalo - vzhledem k jedinému způsobu aktivace dané služby (popisoval jsem výše) jsem se dále požadoval vysvětlení, jak je možné, že tahle služba byla aktivována bez mého vědomí, natož bez mého výslovného souhlasu (a ne, žádná zmíňka o této službě smlouva nezahrnovala). Samozřejmě, z operátorky jsem žádnou odpověď nevypáčil - nebyla mi schopná k tomu cokoliv říct, či jinak situaci osvětlit. A to jsem tu chuděru dusil snad čtvrt hodiny palbou otázek a jsem si zatraceně jistej, že se na tom svém kancelářském křesle zapotila. Nakonec jsem to dál nehrotil - přestalo mě to bavit - operátorku jsem požádal o deaktivaci služby a další instrukce co dál - odkázala mne na RMA. Inu, stalo se - zadal jsem si RMA č. 2 a tentokrát jsem do zprávy dost jasně pohrozil stížností u ČOI. A světe - div se. Výpověď nabyla platnost - a k ní O2 připojila dobropisy na všechny faktury.

Nevím jak vy, ale tomuhle já říkám vyjebávání se zákazníky - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádný firmy nezažil.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ronaldok 19. 8. 2011 18:05

Jo O2 sou pekny kur.... kdyz sem pred nekolika lety mel modem CDMA tak mi prisel ucet pred vanoci na 8tisic kc a hle chyba v systemu. Nedavno sem menil tarif na BUSINESS 30 mam to i ve smlouve a kdyz prislo prvni vyuctovani mel sem zauctovanej tarif BUSINESS 250 za mnohem vetsi prachy...a co mesic to naky problem neustale. Co chyba to kompenzace od nich, omluvu si muzou nechat za tu si v nesni dobe nic nekoupim.
Ronaldok
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 19. 8. 2011 18:46

Už asi neví, jak z lidí jinak tahat prachy :grr: Vědět, co za sv*ni tam tenhle bordel dělá, tak klidně dojedu na centrálu tomu vocasovi nařezat. Takhle si člověk může akorát zanadávat (většinou k tomu ještě do telefonu na účet dost často nevinné operátorky) a odplivnout.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ronaldok 19. 8. 2011 20:10

Presne tak odnese to jen clovek kterej zrovna zvedne telefon na druhe strane a vubec za nic nemuze.
Ronaldok
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 19. 8. 2011 22:38

milsimr:
Ze by recyklace cisla, ale zustala aktivni placena sluzba?
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod milsimr 20. 8. 2011 01:07

zivan: Netuším, jako možnost to lze uznat. Nemám páru, jak tyhle věci chodí - osobně ale předpokládám, že při recyklaci čísla jsou všechny související služby provozované operátorem zrušeny. Kdyby tomu tak nebylo, tak hádám, že by mi přišla mnohem vyšší částka na faktuře (za dobu, kdy bylo číslo v recyklaci) - což by podle mne bylo jen logické. Nestalo se tak. Z toho usuzuju, že průser se stal jinde. Zda-li to považovat jako náhodu, či ne, to je taktéž otázka.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 20. 8. 2011 06:11

milsimr píše:No v podstatě se to má takto..

Kamarád mě ukecal, abych vzal na smlouvu tři SIMky s paušálem od O2 - měl to jako brigádu, vše bylo v rámci dvou měsíční zkušební lhůty zdarma, během níž jsem beztak od smlouvy měl odstoupit. Tak proč ne, aspoň mi z toho splatil dluhy co měl u mne :D

Vše v pohodě - smlouvy jsem podepsal, SIMky převzal.. za necelý dva týdny jsem se dokopal poslat doporučeně výpověď. ...
...
...
...
Nevím jak vy, ale tomuhle já říkám vyjebávání se zákazníky - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádný firmy nezažil.

Tomuhle zas já říkám vyjebávání zákazníka a prodejce s operátorem - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádného člověka nezažil.
ultima__ratio
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 20. 8. 2011 08:12

tos asi ještě nepřišel do styku s žádným dýlerem pojištění, eletriky, plynu, ...
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 20. 8. 2011 08:19

Tak zrovna tyhle typy osob raději ani nevyhledávám... :lol:

Tomuhle zas já říkám vyjebávání zákazníka a prodejce s operátorem - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádného člověka nezažil.


Uznávám, trochu sviňárna z naší (mojí) strany to je. I když v zásadě nic hroznýho - třeba bych si ten paušál i později pořídil (nakonec si ho pořídila matka). Na druhou stranu, jak může bejt člověk nadšen ze služby, kde mu z ničeho nic začnou fakturovat těžký prachy za služby, které si neobjednal? Z toho nikdo nemůže bejt nadšenej.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 20. 8. 2011 14:53

ultima__ratio píše:
milsimr píše:No v podstatě se to má takto..

Kamarád mě ukecal, abych vzal na smlouvu tři SIMky s paušálem od O2 - měl to jako brigádu, vše bylo v rámci dvou měsíční zkušební lhůty zdarma, během níž jsem beztak od smlouvy měl odstoupit. Tak proč ne, aspoň mi z toho splatil dluhy co měl u mne :D

Vše v pohodě - smlouvy jsem podepsal, SIMky převzal.. za necelý dva týdny jsem se dokopal poslat doporučeně výpověď. ...
...
...
...
Nevím jak vy, ale tomuhle já říkám vyjebávání se zákazníky - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádný firmy nezažil.

Tomuhle zas já říkám vyjebávání zákazníka a prodejce s operátorem - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádného člověka nezažil.

Řekl městský policajt, který se chlubí nákupem kradeného rádia. Ty už taky nevíš, co bys plácal.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suk 21. 8. 2011 20:03

ultima__ratio píše:Tomuhle zas já říkám vyjebávání zákazníka a prodejce s operátorem - větší sviňárnu jsem ještě jaktěživ od žádného člověka nezažil.
Ovsem kdyz behem vyjebavani s operatorem zvladne vyjebat operator s vama driv, nez zjisti, ze se s nim nekdo snazil vyjebavat... ?
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
----
You are an inspiration for a birth control...
suk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 21. 8. 2011 20:21

Operátor především nemá šanci zjistit, že je s ním nějakým způsobem vyjebáváno :-)) Maximálně si může vést nějakou evidenci "neúspěšnosti" svých dealerů - tj. kolik smluv který dealer pro společnost získal a kolik smluv bylo ve zkušební lhůtě zrušeno.

Nicméně jak psal suk - operátor stihl vyjebat dřív se mnou, než já s ním. Což logicky trochu zavání..
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 21. 8. 2011 20:31

to je základním principem vyjebávání...a když už ne být jediným, tak určitě prvním...
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 21. 8. 2011 21:03

Jn, musim uznat, u O2 mi s výjebem dali celkem školu :D
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků