O2 a jejich nekale praktiky pri reklamaci

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Ronaldok 16. 9. 2011 04:02

Tak nakonec pomohl doporuceny dopis do O2 a po cca 20 dnech se mi ozvali stim at se zastavim na prodejne ze mi penize vrati :)
Ronaldok
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 16. 9. 2011 10:28

Gratuluji, správně mělo být v reklamačním protokolu uvedeno, že při neopravitelné závadě chceš vrátit peníze. Jejich postup je vyčůraný.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků