reklamace - vrácení peněz

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Enil 19. 10. 2012 23:50

Zdravim, plánuju poslat notebook na 3 reklamaci kvůli přehřívání a vypínání a chtěl bych vrátit peníze. Upřímě zatim jsem to nikdy neřešil takže si nejsem úplně jistej co a jak. Eshop má prodejnu pouze v Praze, která je pro mě docela z ruky takže osobní předání by bylo hodně složitý. Dosavadní reklamace jsem prováděl přes kurýra Aceru tak mě napadlo jestli by to nešlo nějak rovnou vyřešit přes servis nebo to poslat opět přes kurýra do servisu s tim že bych někde uvedl, nebo se domluvil s eshopem, že požaduji vrácení peněz a pak bych notebook i s 3 protokoly o opravě poslal poštou do eshopu. Děkuji všem za rady :)
Enil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Wikan 20. 10. 2012 06:50

Pokud chceš odstoupit od smlouvy, tak to rozhodně musíš řešit s obchodem.
Wikan
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 20. 10. 2012 07:07

normálně reklamuj, ale musíš už při zadání reklamace chtít dobropis. pak dostaneš dobropis a ten dáš eshopu a ten ti vrátí peníze ;)
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !

Delidy a další věci okolo PC najdete na webu v profilu.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 10. 2012 07:57

Zrovna Acer můžeš řešit přímo přes servis. Pošleš NB s komplet příslušenstvím do servisu s požadavkem na diagnostiku závady, přiložíš kopii předchozích opravenek (teoreticky nemusíš, protože oni je budou mít v systému). Pokud uznají závadu, tak si NB nechají a pošlou ti poštou dobropis (ještě ti předtím nabídnou na výměnu nový notebook, s tím můžeš nebo nemusíš souhlasit). S dobropisem k prodejci a ten ti vrátí peníze.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků