Stránka 1 z 2

Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 14:16
od Python.p
Zdravím,

měl bych takovou věc kterou bych zde chtěl probrat, myslím že by se tu našel někdo kdo by mi mohl odpověď.

Reklamace tabletu, reklamuji tablet, již po několikaté, všechny závady uznány, až teď 2 měsíce před koncem záruky začal blnout displej - náhodné dotyky + občas "mrtvej pixel" při rotaci obrazovky a tak.

Poslal jsem to na reklamaci přes obchod - neuznána. Že prej mám reklamovat přes výrobce (Asus), poslal jsem jim tam video se závadou a tablet.

Dnes mi přišla odpověď že se jako závada neprojevila, ale že jsou fakt super firma tak mi klidně zdarma vymění celé LCD ( proč bych sakra měnil něco co není rozbité a ještě prej mimo záruku...).

Servis Vám ale může nabídnout bezlaptnou mimozáruční vyměnu LCD.
Pokud se nepletu tak podle starého obchodního zákoníku (tablet kupovat loni) by mělo platit že když se zasahuje do zařízení tak se to rovná uznané reklamaci. Dále oni musí prokázat že tam ta závada není.

Jenže teď nevím jak mám reágovat, když napíši že o to má zájem tak mi vymění LCD a je to. Závada tam možná bude pořád, možná ne. Jde mi o to že je to již několikátá reklamace 5tá asi, nebo tak nějak -> měl bych mít nárok na vrácení peněz.

Díky za každou radu.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 14:24
od alfah4ns

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 14:28
od KineCZek
Je to kupovane na ICO? To je pomerne zasadni. Mluvis o obcanskem, tak asi neni. Pokud neni, trval bych na odstoupeni od smlouvy byval ihned, pokud je to opravdu pata zavada.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 14:45
od Python.p
není to na ičo.

Tak tehdá jsem byl spokojenej uživatel.... Teď už mě to *****...

Otázka jak trvat na odstoupení od kupní smlouvy když je to v servisu Asus a oni prostě tu závadu neuznají, podle mě ví že tam je, proto nabízí zdarma a mimozáručně vyměnit LCD.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 14:49
od KineCZek
Tohle je ta nejhorsi mozna situace. Hned bych zkusil SOS a COI, jak rika Hans.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 15:00
od mople71
Můžu se zeptat co to je za eshop? :)

Jinak bych taky odstoupil od smlouvy...

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 4. 2015 17:51
od Python.p
ComfortStore teď je to přímo u Asusu...

Odstoupit to je jasný, ale jsem trochu v pasti.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 4. 2015 06:12
od Nnet
S comforem stejný problémy při vracení routeru...

Asi bych jim volal, že pokud není závada proč chtějí měnit display?! S tím že pokud nehodlají uznat závadu, hned po zavěšení voláš na ČOI a příští návštěva bude na tvou žádost.
Reklamaci nechtějí uznat protože se blíží konec záruční lhůty a kdyby ji uznali musejí ti prodloužit záruku.

Když jsme u toho, už jsi to reklamoval takže máš zruku prodlouženou minimálně na to co ti už měnili/opravovali. To bylo co?
Píšeš že je to poněkolíkáté, to je kolik?

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 4. 2015 22:07
od Python.p
Nejsem doma, nemám u sebe ty lejstra.

asus píše:Dobrý den

Tento tablet je již po několíkáte v servise bohužel závada se stále neprojevuje a to ani s příhlednutím k zaslanému videu. Servis Vám ale může nabídnout bezlaptnou mimozáruční vyměnu LCD. Souhlasíte s tímto řešením ? děkuji


Moje odpověď:
Dobrý den,

ano prosím o bezplatnou výměnu, i když nevím proč mimo záruku ? Přeci jen je tablet ještě v záruce a i kdyby nebyl tak LCD je protože to bylo měněno na podzim. Pokud vím jakýkoliv zásah do zařízení = uznaná reklamace podle zákon platných v době pořízení tabletu.

Děkuji Pitek


A poté mě hned na padl dodatek.

Dobrý den,

Stále přemýšlím jestli tuto věc rovnou nepředat ČOI, protože mi přijde zvláštní že chcete měnit díl který je v záruce, na kterém se dle vašeho závada neprojevila a ještě to nazvete mimozáruční výměna. Podle mého by měl být vystaven dobropis.

Děkuji za odpověď

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 08:34
od JanaNov
Já měla super zkušenost s TS Bohemia.. 3x jsem reklamovala notebook - 3x to tam měli přesně těch 30 dní. Vždycky po 3 dnech od toho, co jsem si pro notebook přišla mi zase chcípnul (černá obrazovka, natvrdo resetovat, za chvíli znova černá obrazovka). Při druhé reklamaci mi pán v obchodě TS řekl, že jsem si koupila křáp, tak ať se nedivím. Spíš by si měl frajer uvědomit, že jeho společnost mi ten křáp prodala :-D
Došlo mi, že tenhle notebook rozhodně nevydrží víc jak ty další 2 roky, co je v záruce, tak jsem chtěla peníze zpátky. S tím mě i po třetí reklamaci poslali doprčic. Takže celá rudá jsem hledala na netu jak idiot a našla tohle https://www.vsenarok.cz/ - zkusila jsem to, protože tam mají napsaný, že je to na posouzení zdarma, takže nic neztratím. Před 3 dny mi psalo TS, ať jim sdělím číslo účtu na základě výzvy:-D
Takže evidentně jednotlivec zmůže prd, ale žaloba dost :tleskani

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 08:38
od MiASX
Pletes si pojmy s dojmy, posouzeni, vyzva, zaloba, to jsou tri ruzne pojmy, zdarma bylo asi jen posouzeni a k zalobe evidentne nedoslo, takze kolik te stalo sepsani vyzvy, kterou sis mohla zdarma sepsat sama?

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 12:06
od Python.p
Konečně jsem se dočkal odpovědi, po 4 letech...

Jinak mi to připomnělo, co pan Holík a notes za dvě sta táců...

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 13:49
od polda
:D

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 13:59
od milsimr
Jak vůbec Holík dopadl? Sledoval to někdo? Co vím, tak mu czc.cz strhl z částky nějaký peníze za jakousi závadu - jak to bylo dál, netuším.

Re: Reklamce

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2019 14:04
od KineCZek
Nemam poneti.