Reklamace v Alzasoftu - vaše dobré i špatné zkušenosti

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod michal-18 21. 7. 2006 00:38

Chci se zepat, jaké máte zkušenosti s reklamacemi v Alzasoftu (dobré i špatné).

//Mývalice: Upraven název.Tipy, jak napsat správný titulek
Přesun na smetiště
michal-18
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel 21. 7. 2006 06:56

V Alzasoftu jsem nakoupil už nespočet komponent a reklamaci jsem uplatňoval jen jednou, to když mi po necelých dvou měsících přestaly svítit modrý diody v předních dvířkách skříně Thermaltake Tsunami. Reklamace v pohodě, trvalo to kolem těch 30 dní. Když jsem ji vyzvedával, tak mi technik říkal, že jsou diody vyměněný. Doma jsem skříň rozbalil a byla komplet nová.
C2D E6850, Asus Commando, 4x1GB RAM Kingston DDR2 800MHz CL4, Leadtek 8800GTX, Hitachi 320B SATAII a 250GB SATAII, SB X-Fi Extreme Music, CoolerMaster Stacker 832, Seasonic M12, LiteOn SHW-16H5S, NEC AD-7173S, LCD Samsung 205BW
Raziel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarBen 21. 7. 2006 07:49

Já jsem reklamoval nefunkční grafickou kartu - odešla cca po týdnu od zakoupení. Vzhledem k tomu, že identickou neměli, vybral jsem si jinou ve stejné cenové relaci a reklamace byla provedena výměnou.
Takže žádný problém.
Asi je zbytečné psát, že v prvé řadě záleží na chování a vystupování zákazníka ...
MarBen
Junior

Odeslat příspěvekod kromec 21. 7. 2006 07:55

Zkus projit tyto vlakna v poradne:
http://www.zive.cz/SearchAdvanced/Defau ... 0&1=Hledej
A udelej si obrazek sam
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 21. 7. 2006 08:02

V Alzasoftu nakupuji již několik let a s reklamací jsem neměl jediný problém. Jsou ochotni zboží vyměnit i v případě, že zakoupíte nesedící. Takže Alzasoft dle mého názoru žádný problém. Co ale zásadně nedoporučuji je Czechcomputer. 3x jsem u nich zakoupil, 3x reklamoval a 3x mi to odmítli a vždy si něco vymysleli. Prodávají rozbalené a poškozené zboží a okrádají lidi. Takže bych skutečně asi kupoval v Alzasoftu.

Jinak dle zákona EU si nemusíte s reklamací dělat starosti. Zboží zakoupené přes internet a dovezené domů je možné kdykoli bez udání důvodu do 14ti dní po převzetí vrátit s možností vrácení peněz. Takže pokud mi třeba někdo nechce něco ukázat (před zakoupením předvést zboží), řeknu mu, že pro mě není problém si to koupit, zkusit a pak to vrátit a akorát jim to rozbalím a učiním pro okamžitý další prodej nepoužitelným. Oni si to hned rozmyslí.

Když to shrnu, ne, s Alzasoftem by neměl být žádný problém.
Vzhledem k nárůstu náctileté pubertální komunity a nedostatku nebo nezájmu správců fóra se již zúčastňuji pouze diskusních vláken na úrovni. Urážlivé a jinak nevhodné příspěvky tedy ignoruji. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martaan 21. 7. 2006 08:13

Já jsem v Alzáči reklamoval nabíječku AA baterií a vše proběhlo do 10 minut. Dostal jsem tehdy novou, takže spokojenost. Hodně často také nakupuji v CzC, kde jsem již také jednou reklamoval disk. Zde také proběhlo vše k mé naprosté spokojenosti. Do 5 minut jsem si odnášel nový disk....
martaan
Junior

Odeslat příspěvekod Tonda-B 21. 7. 2006 08:25

Já jsem vyreklamoval i to, co mě ani reklamovat nenapadlo:

Večer jsem bral zboží, a že mi ve skladu nedali spindle se 100 CD jsem si všiml až doma - moje chyba.

Druhý den dopoledne jsem si šel koupit ty CD znovu a náhodou jsem se dostal ke stejnému prodavači.
Pamatoval si mě a ptal se, jak to, že už jsem 100 CD spotřeboval. Tak jsem mu řekl, že nespotřeboval, ale nedostal a zjistil až doma. Zašel se mnou do skladu chvíli se tam s nimi domlouval a pak jsem dostal ten spindle jen tak.
Tonda-B
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod theKing 21. 7. 2006 08:49

No a kdyz je tak vychvalujete, takposlyste druhou stranku:

Koupil jsem tam disk, pres net, ale mel jsem moznost ho vyzkouset az po 3 dnech. Nefungoval. No, 4. den jsem sel reklamovat - osobne a bystry muz z reklamaci si vsiml, ze jeden roh je narazeny - no velmi nepatrne, ze jsem si toho nemohl vsimnout beznym prozkoumanim. No nějakou chvili jsme se dohadovali, ze pry s tim nemuze nic delat, pak prisel vedouci, taky pry nemuze nic delat, no a po nejakych 20 minutach, kdyz jsem trval na svem, najednou byla moznost, ze to poslou vyrobci na posouzeni. Ale to muze trvat az 30 dni (asi cesta na tajwan a zpatky). No co jsem mel delat, tak jsem souhlasil. Ze se mi ozvou az to bude zpatky. No cekal jsem, nikdo se neozyval, 3 mesice se blizili, tak jsem tam volal, co a jak. No a oni, ze to je vyreklamovane. Tak jsem tam prisel, prinesly novy disk, reklamacni protokol a svete div se, datum vyreseni za asi 10 dni potom, co jsem jim to tam donesl. Takze disk tam jen tak lezel 2,5 mesice a nikdo se neozval. Ze by doufali, ze si disk nevyzvednu?

V Alzasoftu uz nenakupuju. Naopak s Czechcomputerem (ktery zde byl zminen), ani s jinymi prodejci jsem nikdy nemel problem.
theKing
Junior

Odeslat příspěvekod michal-18 21. 7. 2006 09:27

Pro montaz pocitacovych komponentu se muze vyzadovat, aby mel clovek vyhl. 50 a elektro vzdelani. Stalo se nekomu, ze pro vyrizeni reklamace tohle po vas chteli? Jinak muzou rict, ze jako laik jste to rozbili a reklmaci neuznaji...

treba ne v alzasoftu, ale kdekoliv jinde
michal-18
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod theKing 21. 7. 2006 10:50

To je blbost, ty zadny elektro zarizeni nemontujes. To by tobe taky mohly v elektroshopu chtit vyhlasku 50, abys mohl zapojit překapávač do el. zásuvky.
theKing
Junior

Odeslat příspěvekod LGA 21. 7. 2006 10:55

theKing píše:... Takze disk tam jen tak lezel 2,5 mesice a nikdo se neozval...

Nejsem si jisty, jestli prodejce ma ze zakona povinnost oznamit, ze reklamace byla vyrizena. Podle me nema.
LGA
Junior

Odeslat příspěvekod X__ 21. 7. 2006 11:16

michal-18: Když je toto fórum jen smetiště, tak proč se tu obtěžuješ pokládat dotazy? Podle mě je Alzasoft nesolidní firma. Jednou jsem se chystal koupit u ní celou sestavu, díly jsem si vybral, domluvil jsem si všechno potřebné, dostal jsem všechny možné ujištění.

Když jsem potom za pár dní volal, abych to objednal napevno, pro jistotu jsem se ptal na ty mé dohodnuté podmínky. A jako odpověd jsem najednou dostal popření dohody a že to bude všelijak a nic nemůžou zaručit. Tak jsem celou objednávku stornoval, a tu sestavu za několik desítek tisíc si raději koupil jinde :P
年度新入社員入社式、社長あいさつの概要を掲載しました。
X__
Dočasný BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nutz 21. 7. 2006 11:18

Kupuju u Alzasoftu poměrně často a jejich služby jsou asi příkladem toho, jak by měl fungovat internetový obchod. Doma to mám vždycky druhý den, vždycky dojede všechno a zboží je podle mě kvalitní. Reklamace byla jedna (Externí disk) a vyřízene byla k plné spokojenosti. Dostal jsem dobropis, mohl jsem požádat o vrácení peněz, vybrat si stejné nebo jiné zboží. No co dodat..... Zdeněk Nutz
nutz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dzon 21. 7. 2006 11:18

Raziel-CZ píše:Jinak dle zákona EU si nemusíte s reklamací dělat starosti. Zboží zakoupené přes internet a dovezené domů je možné kdykoli bez udání důvodu do 14ti dní po převzetí vrátit s možností vrácení peněz. Takže pokud mi třeba někdo nechce něco ukázat (před zakoupením předvést zboží), řeknu mu, že pro mě není problém si to koupit, zkusit a pak to vrátit a akorát jim to rozbalím a učiním pro okamžitý další prodej nepoužitelným. Oni si to hned rozmyslí.

Když to shrnu, ne, s Alzasoftem by neměl být žádný problém.o/quote]

To jsem mel tu cest vyzkouset s Alzasoftem. Dodrzel jsem presne jejich navod pro tento pripad. Nejdriv mleli neco o vyrizovani reklamace a ze mi to posilaji zpet - napsal jsem ze o reklamaci neslo a ze to nechci. Potom chvili nic, po dotazu ze mi 'penize ulozili na muj ucet u nich, to az si zase u nich budu chtit neco koupit'. Pry jsem nesdelil cislo uctu. Neni pravda, cislo jsem jim napsal nekolikrat. Nakonec to skoncilo pozitivne, ale HODNE se jim nechtelo.
Dzon
Junior

Odeslat příspěvekod theKing 21. 7. 2006 12:45

Přesně tak. Měla by být samozřejmost, dát vědět, že reklamace skončila. Ale jak napsal Dzon: "HODNE se jim nechtelo". A to je duvod proc tam nenakupuju. Ačkoliv předtím mi pár věcí, vyreklamovali v pořádku, tak po této zkušenostmi s nimi nechci už nic mít. Jedna špatná zkušenost je za mnoho dobrých, a i tak pořád zůstává v paměti. Kdyby mi tenkrát zavolali po 10 dnech, tak bych i zapoměl na tu diskusi v oddělení reklamací. S takovým jednáním, ale nemůžu.
theKing
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků