CzechComputer - okrádání při reklamacích

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod xls 21. 7. 2006 23:39

V tomhle případě se jednalo o set bezdránový klávesnice a laserový myši od MS za nějakýho 2,5 tácu. Po těch 3 měsících odchází pravidelně levý tlačítko myši, což je vada dost podstatná.

Jinak klávesnice i myši od MS používám už hodně dlouho, kvalita je čím dál tím horší. Stačí se podívat na český "naplivaný" popisky a nápis "Made in China". Ještě na minulých modelech byly normální laserové popisky.
xls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WarCZ 21. 7. 2006 23:42

iwigirl - asi jsi v tom vice zběhla co ale řikaš mu doporučit stranky česke obchodni inspekce ? přeci jenom pokud dostal novy vyrobek s novou zarukou měl by mit pravo na vraceni peněz...
WarCZ
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 7. 2006 23:44

ČOI je na pendrek, peníze mu nevymohou.

V tomto případě,jak jsem již napsala, při další poruše požadovat při neopravitelné vadě vrácení peněz. + bych trvala na úhradě nákladů, které jsem s reklamací měla.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 21. 7. 2006 23:45

Místo vadnýho výrobku byl dodán nový. Bohužel nový vydrží stejně 3 měsíce jako ten starý, po 3 měsících šlus, zase odesílat, používat měsíc náhradní myš a klávesnice,... Je to začarovaný kruh, takhle to může trvat do nekonečna (za moje peníze).

Jinak když nejsem z Phy tak to tam samozřejmě nemá cenu vozit na reklamaci.
xls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 7. 2006 23:49

v tom případě doporučuji si věc nějakým způsobem třeba poznačit ( tečka vespod klávesnice nebo něco jiného) a tím poté argumentovat. zkus pohrozit i tou ČOI pro porušování zákona,ale tobě konkrétně nepomohou, můžou pouze konstatovat porušení nebo neporušení zákona.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WarCZ 21. 7. 2006 23:51

iwigirl píše:ČOI je na pendrek, peníze mu nevymohou.
./quote]


to určitě ne ale ve chvili kdy bude mit vytištěne vyjadřeni ČOI tak už to ma jo velkou vahu... většina firem se na jednoho blbce vybodne a u dalšich 100 to praktikuje dale...

jak už jsem psal jenom diky člověku ktery se v tomhle vyzna jsem nemusel platit ja třeba T-Mobile 500kč za zjištěni že telefon je poškozen zakaznikem a to jsem si řikal že t-mobile asi neuteču a hle šlo to...
WarCZ
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 21. 7. 2006 23:54

Jinak děkuji za rady s ČOI. S jejich pomocí se to samozřejmě budu snažit CzC vysvětlit ještě jednou. Bohužel ty nesmysly, který se mi snažili v Czc nakukat, jsou nepřijatelný a hlavně bych chtěl všechny varovat před ztrátou času. Umím si ale představit lépe ztrávený čas než s ČOI.

Proto je při nákupu přes inet důležitá prevence - nakupovat od solidních prodejců, kde na tyhle problémy nenarazíte. Tady se jedná o evidentní věc, ale těď zkuste u podobnejch šmejdů reklamovat něco složitějšího typu MB nebo sekajícího se NB. Třeba s Cybexem mám naprosto odlišný zkušenosti, a to tam toho kupuji mnohem víc.
xls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WarCZ 21. 7. 2006 23:56

ja czech computer považuji stale za seriozni firmu i přes tento incident myslim že všechny interentove obchody se budou chovat stejně zaleži pouze na tobě jak si to vybojuješ... a ja jim to ani nemam za zle, možna kdyby jsi byl v jejich pozici asi by jsi změnil nazor :o)

edit jenom poštovne na jejich straně bylo tak 200kč k tobě + něco do servisu a ted ti vrati penize za vyrobek ktery dnes už určitě stoji meně :o)

//Mývalice: Nepoužívej citaci, když reaguješ na předcházející příspěvek. Je to zbytečné. Jak citovat příspěvky, na které reagujete
Naposledy upravil WarCZ dne 21. 7. 2006 23:57, celkově upraveno 1
WarCZ
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 7. 2006 23:57

xls: s posledním odstavcem se nedá než souhlasit... budu ti držet pěsti, abys to případně nějak vyřešil, kdyžtak dej vědět,jak to dopadlo.. kdybys chtěl konkrétní paragrafy nebo argumenty, ozvi se.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 21. 7. 2006 23:59

No skoro bych rekl ze vzhledem k cene postovneho by bylo i pro ne nejlevnejsi vratit penize...
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod iwigirl 22. 7. 2006 00:11

WarCZ píše:
edit jenom poštovne na jejich straně bylo tak 200kč k tobě + něco do servisu a ted ti vrati penize za vyrobek ktery dnes už určitě stoji meně :o) /quote]


to ale není přece problém kupujícího! Pokud není prodejce připraven nést takovéto náklady,tak ať nepodniká!
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mh 22. 7. 2006 10:01

Ja nevim, co je na tom zvlastniho... Proste a jednoduse to funguje tak, ze vyrobek musi 3stejne zavady nebo 4 ruzne a pote vraceni penez. Neuvedl si, zda byl vyrobek kupovan osobne nebo pres net (pokud to bylo zminovano, tak se omlouvam). Pokud je to kupovane osobne, tak je postovne domahano opravnene, pokud pres internet, tak to hradi oni. Myslim si, ze COI nic nezmuze a hlavne nepomuze. S CzC mam vesmes dobre zkusenosti, ale je pravda, ze postupem casu jsou mene a mene ochotni.
mh
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 22. 7. 2006 21:38

p0etrik píše:No skoro bych rekl ze vzhledem k cene postovneho by bylo i pro ne nejlevnejsi vratit penize...


To jsem jim říkal taky, že nemá cenu se tím šmejdem zabývat a utrácet poštovný na zasílání tam a zpátky, ale na rozumný argumenty zatím neslyšeli.

No nic, aspoň přišli o jednoho zákazníka, podruhý bych to s nákupem nezkoušel.
xls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod luboshh 22. 7. 2006 23:25

tak abych na CzC napsal taky něco pěknýho... byl jsem reklamovat několikrát, jednou to byla televizní karta Aver... a to kvůli tomu že mi nešla pod windows media center, samozřejmě že s prográmkem co byl na cd od averu šla, ale nešla pod aplikaci windows media center, holt sem šel reklamovat, s tim že tam je napásno že karta podporuje windows xp a to co mám já jsou windows xp media center, ale obchodník se nenechal oblbnout a reklamaci nevzal, ještě říkal že se půjde zeptat nadřízeného a ten skutenečně potvrdil jeho veridkt, ale tuhle hru jsem prokoukl, nu což, slušeně jsem pozdravil obchodníka a šel jsem na reklamace.... tam jsem již věděl, co mám zkusit, řekl jsem dobrý den, tady se píše že karta podporuje win xp, je to pravda? a on jistě.. tak sem řek a já mám win xp mce a nejde mi to... a on ano ale s dodávaným software jde... no a já ano ale je tu že s win xp jde a přitom mě nejde... prostě úplná blbost tam kde karta jde s win xp mce je speciální nálepka že poropruje win mce, ale ten chálep na reklamaci se prostě nechal oblbout, ukecal jsem to na úplně jinou kartu, dokonce o pár stovek dražší a tu jsem pak dostal, takže max. spokojenost.... no a druhá reklamace bylo vodní chlazení od therameltake... čtvrt roku šlo ale pak po půk roce přestala pumpovat pumpa, tak jsem to tam dones, a co myslíte, že to snad nějak opravili nebo zasali výrobci a ten jim to opravený vrátil zpáky? to těžko... poctivě jsem si počkal celý měsíc a pak jsem tam přišel že chci peníze zpátky... no a bez okolků jsem je do koruny dostal... naposledy jsem byl reklamovat sluchátka... nezdála se mi jejich kvalita.. jen jsem vysvětlil, reklamační technik je ani nevyzkoušel a rovnou mě poslal pro nové... ty ale dělaly to samé, prostě levná a nekvalitní sluchátka, ale reklamaci mi i tak přijal... prostě CzC je obchůdek pro mě... a nemaj sklad výdej zboží přes ulici jako v alzáči kde jsem byl jen jednou
luboshh
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků