Zázrak: „Mám O2 kupón!“ Alebo „Bolia ma nohy“

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod liwsi 6. 2. 2007 18:48

Sedím. Konečne. Mám uvarenú kávu, bolia ma nohy a píšem môj „úžasný“ príbeh o tom, čo mám. Poďme „po poriadku“. Nezvyknem na zive.sk vypisovať, ale s týmto sa musím podeliť.

Tešil som sa na príchod tretieho mobilného operátora O2. T-mobile ma sklamal pri riešení niektorých technických problémoch, ktoré som mal a prístupom ako k zákazníkovi, Orange ma neoslovil no a O2? Sú noví, chcú preraziť na trh, budú dobrí. Tá modrá je dobrá.

Zaregistroval som sa ako O2 Jednotka medzi prvými. Počítal som dni do spustenia siete. To, že sa mi niektorí klienti nedovolali som nebral katastroficky. 48 hodín a sieť bude OK. Stalo sa. Kredit 50 Sk padol za deň. A dostávam sa k veci. Včera som zháňal kupón. Navštívil som 4 trafiky. Nezohnal som ho. Nič to. Veď ráno pôjdem do práce o hodinu skôr (nenávidím od srdca ranné vstávanie) a cestou všade, kde uvidím trafiku vystúpim z MHD a určite naň niekde natrafím. Telefonovanie je bola naozaj silná motivácia, podarilo sa mi vstať.

Prvá trafika pri bytovke, kde bývam „Dobré ráno :o) Máte prosím O2 kupón?“ Pani sa na mňa pozrela ako keby bola z 18.-teho storočia a povedala „Čo to?“ Tak som stručne laicky vysvetlil čo hľadám. Nemala. Druhá trafika, nemali. Tretia ... Šesť trafík na ráno stačí. Prišiel som do práce, zavolal na 0949 949 949. Slečna mi nadiktovala zopár ulíc. Asi bolo len náhodou, že mi nadiktovala miesta na okraji BA. Okružnú jazdu som si určite nedal. Poradila „Na našom webe je zoznam...“ Opísal som si ulice. Okrem iného spomenula čerpacie stanice SHELL, čo bolo super – cca 50 m hneď jednu mám od práce. Šiel som teda na „pumpu“. Veselo pozdravím a poprosil som „o dobíjací kupón nového mobilného operátora O2“. Všimli ste si upgrade otázky? To aby som nemusel opäť vysvetľovať čo chcem. „Pumpár“ mi odpovedal „Nie. Máme Orange! Easy!“ – čo je síce pekné, ale mne k ničomu.

Z práce som šiel o hodinu skôr. Zo zoznamu z webu O2 som si opísal ulice. Obehol ich. Nemali. Jedna pani v trafike mi odpovedala rómskym akcentom „Neeemáááme, zááájtra budúuu.“ Čo mi bolo jedno, keď zajtra idem skoro ráno na „služobku“. Ďalšia bez mäkčenia slov „Nemám, objednala som. Šak oni sú to... že nepripravení.“. Zvyčajne som odchádzal po negatívnej odpovedi so slovami „Ďakujem, dovidenia.“ Aby som to skrátil, prešiel som zopár ďalších trafík. Prestal som pri odchode vravieť „Ďakujem, dovidenia,“ ale len zahundrane povedal „Ďalší, skvele, dovi.“ a sranda! V ôsmom mali! No netešil som sa.

Bol som mrzutý, nahnevaný a sklamaný. Nie preto, že mali len 350-korunové. Bolo mi nanič, pretože predstava bola o normálnom telefonovaní a nadobudnutí kreditu, nie o nadobudnutom „luxuse O2“.

Niektorí ľudia si dali vytlačiť vizitky s novým číslom. Dali si vytlačiť aj hlavičkové papiere, obálky, propagačné materiáli. No a keď chcú volať, musia si prehodiť SIM-ku a reflektujú na otázky: Vrátil si sa späť? To máš zase nové číslo? Na ktoré ti mám volať?

O2, ďakujem. Dnes mi naozaj chutí káva.
liwsi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bungo 6. 2. 2007 19:16

Hezky napsano :-) mozna by se to spise hodilo na mobilmanii.sk ;-)
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod christian 6. 2. 2007 20:35

die('Hacking attempt');

Kdo se chce zapojit do alpha testu nové verze aplikace SuperFórum pro Android, napište mi soukromou zprávu.
christian
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků