Teamviewer - "commercial use detected"

Všechny ostatní programy, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod milsimr 22. 3. 2021 11:46

... už jsi měl dávno přejít na nějakou alternativu, než řešit jejich neustálé problémy.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 22. 3. 2021 15:01

milsimr:

A je nějaká uživatelsky přívětivá alternativa, kvalitou srovnatelná s TV, pro soukromé použití zdarma?
(o co jde hlavně: bezobslužná aktivace na straně příjemce pomoci, fungování na mobilech, přenos souborů, clipboard mezi platformami).

Navíc přiznávám - jde o sílu zvyku. Když TV funguje, je naprosto skvělý. A on (většinou) funguje.

Update pro ty, co to zajímá:

Přestože v mém případě nové omezení TV nebylo doprovázeno zmínkou o "podezření z komerčního použití", vyplnil jsem žádost o reklamaci:

https://www.teamviewer.com/en/reset-management/

Tentokrát byla reakce vzorná, druhý den jsem dostal standardní emailovou odpověď a spojení začalo fungovat.

Velká změna proti stavu před rokem, kdy jsem se po dobu cca 3/4 roku nedočkal odpovědi na vyplnění tehdejšího (trochu jiného) reklamačního formuláře (žádáno opakovaně), a kdy po tu dobu byl TV nepoužitelný.

Nicméně ve fórech TV se stále objevují nové stížnosti na tento problém. S velkou pravděpodobností bylo tedy v mém případě zprovoznění provedeno zásahem na mém účtu, nikoli odstraněním skutečné příčiny problému "s providerem" (nezaručená citace podpory TV kohosi v uživatelském fóru TV).
5uch
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 22. 3. 2021 21:35

Již jsem zmiňoval v tomto vlákně RealVNC. Pro obsluhu zařízení nutno nainstalovat server aplikaci, do 5 zařízení zdarma.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 24. 3. 2021 17:22

OK, dík, budu o tom případně uvažovat.
Nicméně - pravidelně se připojuji k 10 zařízením (z toho jsou 4 mobily). A v blízkém budoucnu bude ještě o jedno nebo dvě PC víc. Takže to VNC je (zdá se) mimo hru.

Zdá se to moc? Je to hned:
Rodiče (2x PC)
Sestřenice (PC + telefon)
Děda (PC)
Přítelkyně (PC + telefon).
Já sám (můj telefon - dálková správa souborů z PC)
Kamarád ze školy (PC + telefon)

Update 4:
Mě poslední "vyreklamování se" vydrželo 2 dny. Je pravda, že během těchto dvou dnů jsem "obešel" všechny výše uvedené kontakty a z nich na 2 PC a 2 mobilech strávil dohromady několik hodin času.

Update 5:

Teď to zase jede bez časového omezení (nenarazil jsem). A o reset ID jsem znovu nežádal.


Vypadá to, že se jim v TV něco rozbilo a snad to dají dohromady. Nějak to (nejspíš) souvisí s informacemi, podle kterých hodnotí uživatele... a konektivitou. Jak se svěřil kdosi s odpovědí podpory TV ve fóru, prý se potýkají s nějakými potížemi u jejich poskytovatele a pracují na řešení.
Patrně se konektivita nějak moc agreguje (nerozlišuje detailně uživatele?), takže se čas strávený více uživateli sečte dohromady a přiřadí každému z nich. Pak jim vychází, že každý uživatel z takové skupiny překročil rozumný časový limit strávený na TV.
Nebo mají celkově nedostatek konektivity, tak to řeší omezením provozu neplatících uživatelů (s nějakou prioritizací - koho vykopnou dřív).

Zajímavé je, že tohle "vykopnutí" není doprovázeno hláškou o podezření z komerčního užití. A že se nově v diskusním komunitním fóru objevuje v hlavičce každé zobrazené stránky výrazný panel s odkazem "Connection Time Out? Get your TeamViewer IDs reset here." A diskuse je doslova zaplavena příspěvky na toto téma.

https://www.teamviewer.com/reset

Vše nasvědčuje tomu, že reset TeamViewer ID je workaround, ne (trvalé) řešení současných potíží.
5uch
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pointops 25. 3. 2021 01:23

Hm, když jsem viděl jejich vlákno tak jsem se rozhodl zaplatit.
- drahé jak pes
- stačí mi jen omezený "Remote Access" = na 3 PC za sníženou cenu
- koupeno z Čínské IP, 888 CNY.

ale nechtěl jsem, renewal policy je nutnost opt-out v době nejméně 28 dní před vypršením, ehm, prolongací. CO TO JE?

Takže jsem zkoušel AeroAdmin, (Real) VNC už předtím a ještě NoMachine (ten je mimochodem OK, umí linux), WIN 10 Pro nativní RDP.

Nenašel jsem dobře funkční alternativu Vystavovat každému cílovému stroji veřejnou IP a hlídat (NoIP) je organizačně náročnější než TMVW licence, asi 10000x. A přejít hromadně na IPv6 na to nemám knowhow a je to už teda hodně mimo obor. RealVNC je na velké vzdálenosti pomalé, plus kopírování schránky včetně obrázků třeba a práce se soubory je prostě jinde.

Takže gratuluji všem, co úspěšně reklamovali.

-- 25. 3. 2021 00:27 --

mimochodem NoMachine na Ubuntu koleduje s TeamViewer, to možná někoho nenapadne při testování hned, když na WIN to jede ok. NoMachine instalované jako druhé běží, ale TMVW nikoliv. Přeinstalace TMVW nepomhá, odinsntalace NoMachine ano.
p\o.
pointops
Junior

Odeslat příspěvekod lotrdd 31. 3. 2021 20:44

Počtem PC to asi nebude, opravdu ojedinělě se z mobilu přihlašuji jen ke 2 PC doma když jsem mimo a stejně hláška o komečním použití.
Nikdy to nědělalo, teď jsem potřeboval asi po roce něco u syna na PC a nic.
lotrdd
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 5uch 31. 3. 2021 21:07

No, ono to teď řadu lidí "namátkou" blokuje, a to i bez hlášky o podezření/detekci komerčního použití.

Prostě to zkrátí session na jednu minutu a nabídne další připojení po 1-2 minutách, ale fakticky je třeba čekat cca 15 minut, než to zase na minutu pustí.

Někdy to "samo" přejde třeba do druhého dne (už se mi během posledního týdne jednou stalo), někdy ne. Zatím mi 2x pomohlo zažádat o reset ID (odstranění závady a potvrzující reakce mailem druhý den od žádosti).

Diskusní fórum je toho plné, TV k tomu žádné vysvětlení nebo prohlášení nevydalo (pokud vím - hledal jsem a nenašel). Jen se na diskusním fóru objevil výrazný odkaz na žádost o reset ID.

https://www.teamviewer.com/reset
Naposledy upravil 5uch dne 1. 4. 2021 00:00, celkově upraveno 1
5uch
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Emil Pastelka 31. 3. 2021 23:45

Přesně to se mi děje v posledním týdnu. Přešel jsem na AnyDesk.
Emil Pastelka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lotrdd 1. 4. 2021 00:02

5uch píše:No, ono to teď řadu lidí "namátkou" blokuje, a to i bez hlášky o podezření/detekci komerčního použití.

Prostě to zkrátí session na jednu minutu a nabídne další připojení po 1-2 minutách, ale fakticky je třeba čekat cca 15 minut, než to zase na minutu pustí.

Někdy to "samo" přejde třeba do druhého dne (už se mi během posledního týdne jednou stalo), někdy ne. Zatím mi 2x pomohlo zažádat o reset ID (odstranění závady a potvrzující reakce mailem druhý den od žádosti).

Diskusní fórum je toho plné, TV k tomu žádné vysvětlení nebo prohlášení nevydalo (pokud vím - hledal jsem a nenašel). Jen se na diskusním fóru objevil výrazný odkaz na žádost o reset ID.

https://www.teamviewer.com/reset


Díky uz jsem zažádal uvidíme.
lotrdd
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 5uch 4. 4. 2021 01:15

lotrdd: Jak to dopadlo?

P.S. Zdá se, že problém je vyřešen. Z diskusního fóra TeamVieweru zmizel prominentní odkaz na reset hesla a frekvence stížností klesla za poslední dva dny k nule.
5uch
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lotrdd 4. 4. 2021 11:11

5uch píše:lotrdd: Jak to dopadlo?

P.S. Zdá se, že problém je vyřešen. Z diskusního fóra TeamVieweru zmizel prominentní odkaz na reset hesla a frekvence stížností klesla za poslední dva dny k nule.


Už to funguje v pořádku,nevím jestli změnily podmínky nebo ten reset a taky synovi příšla nová verze programu.
lotrdd
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 5uch 1. 5. 2021 14:49

Zdá se, že TV má v posledním týdnu zase problém "30 vteřin a dost". Ve fóru se opět množí stížnosti (včetně těch, kde je spojení ukončeno bez hlášky o komerčním použití). Bez odpovědi z TV. Tentokrát ani není ve fóru umístěn prominentní odkaz na reset účtu, který v minulosti pomáhal.
Objevují se i stížnosti na formulář pro reset účtu - např. lidé z UK nemohou korektně vyplnit směrovací číslo, protože pole neakceptuje nenumerické znaky (poštovní směrovací čísla v UK obsahují i písmena).

Osobně tím (zatím) postižen nejsem.
5uch
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků