Zdravím
léta používám nekomerčně neplacenou licenci Teamvieweru ke vzdálené správě PC v rámci rodiny a přátel. Posledního cca půl roku při připojení ke kterémukoli PC z mé "skupiny" dostávám hlášení, že bylo detekováno komerční využití na některém z propojených PC a že si mám koupit placenou verzi. Spojení je po krátké době přerušeno (nejprve to bylo po 5 minutách s 3 minutami čekání na další připojení, teď už je to jen pár desítek vteřin s ještě delším čekáním).
Třikrát jsem posílal do TW prohlášení, že mé použití TW je nekomerční a jsem blokován omylem (mají na to specielní webový formulář). Blokace je zřejmě vázána na TeamViewer ID, které se ve formuláři hlásí v extra kolonce... zahlásil jsem svoje, do poznámky uvedl i seznam s ID připojovaných PC.
Nicméně jsem stále blokován a ani od TW nedorazilo nějaké vyjádření.
Nevíte někdo, co s tím dělat? Jak se v očích TW "vyreklamovat" z podezření z komerčního použití, nebo nějak jinak odblokovat? Je nutné stejný formulář vyplnit za všechna PC, ke kterým se chci připojovat? Není z pohledu TW komerční použití "nakažlivé", takže kdo se jednou připojí k někomu s komerční licencí nebo podezřelému z komerčního použití, stává se automaticky také podezřelým z komerčního použití? Jde nějak jednoduše změnit TW ID, na které se to komerční použití zřejmě váže?
Vím, že existují alternativy k TW, ale to je až poslední možnost (jsem na TW zvyklý, je nainstalovaný a spuštěný na vzdálených PC tak, aby nevyžadoval aktivitu vzdáleného uživatele...)