Troška o HW v ps2 si može každy pozret napriklad na,
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2 .
Kedže cpu procesor funguje na nejakom špeciš engine bude to asi mat niečo do seba ,ale aj tak ta frekvencia je dost chaba.
Ako dalšie čo tu je je kombinovana bit technologia (32,64 a 128).Maju celkom šikovne vymyslene využitie tejto technologie na
tu "plavajucu" desatinu čiarku.Kedže sa tu ako pri všetkom použivaju RDRAM-ky tak to neni niečo extra(zaujimavejšie by boly SRAM-K - su rychlejšie).
Ako dalšia vec je celkova velkost Ram pameti použitych v ps2.Je to trocha malo....
Tak dajme tomu že bi niekto chcel emulovat nejaku ps 2 hru na pc čku ....
Vdaka tej použitej technologii enginu ktora je v ps 2 potrebujete použit na pc nejaky 2 - 4 jadrovy procak z par MB cache o frekvencii kolo 2 GHz z dost velkym množstvom
" plavajucich" desatinich čiarok,ramku 2 GB čo najrychlejšiu,Hdd postači aj menšie a podobne...
Grafiku tam nahodit nejaku namakanu a pre tych uplne naročnych račej spojit 8 grafik dokopy Jeden druh grafik to dovoluje - nepametam ake ale čital som už o tom

.
Kto si myslý že na to pocesory nemaju tak nech si pozre net ...je plny 3 - 8 jadrovych procakov ktore sa normalne použivaju ....V Silicon Valley už
testovaly pred dakym časom procaky z 50 jadramy a intel vraj vyrobil 80 jadrovy procesor z vykonom nejaky 1 teraflop ( 1 bilion operacii v plavajucej
desatinej čiarke za sekundu [floating-point operations per second]).
Teda emulacia ps 2 .... Neni o čom ,bez problemov musi ist teda pokial vlastnite viacjadrovy dobry procak a podobne...