Straší v explorer.exe....

Na téma Windows XP, 2000, Me, 98, 95 a starší

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod ANFI 2. 9. 2006 22:00

Zdravím, prosím, máte někdo tušení jakýto rozmar se děje v XP Home? Poslední dobou třeba při běžném přesunutí souboru z okna do okna se hroutí explorer.exe - probliknou ikony na ploše, zmizí dolní lišta a s velkým chrochtáním HD se to vrátí během asi 5 vteřin zpět do normálu ale PC se tváří jako když s tím má mraky práce.... Občas to proloží hláškou:
Obrázek

Přeinstaloval jsem Windows (SP1), jinak všecko mám, antivir, antispy..., CCleaner, TuneUp, HD je podle HDLife taky OK tak nevím kde a proč straší.... Zas tolik mi toho na PC neběží - i když mám jen 256 RAM....
:(
ANFI
Junior

Odeslat příspěvekod Brut 2. 9. 2006 22:41

No nejsem odborník, ale klidně by to mohla být ta RAM. Přijde mi to dost málo na XP Home. Mám je taky, nějaký ten antivir, cleaner apod. a mám při naběhnutí přes 250MB určitě. Taky, že ti chroustá HD, tak bych řek, že je málo paměti. Mě už to nestíhá poslední dobou taky při 512MB. Ale nemusí to být zrovna hlavní příčina tvých problémů s explorerem.
Brut
Junior

Odeslat příspěvekod X__ 2. 9. 2006 22:44

- badware

- špatný soubor

- problém na hardu
年度新入社員入社式、社長あいさつの概要を掲載しました。
X__
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod ANFI 2. 9. 2006 22:51

HmHm..., asi jo..., nic jinýho mě nenapadá ale dřív to tak nejančilo a teď jsem vyházel všecko zbytečný a mám vlastně "light" notebook oproti minulosti, jinak originál Toshiba Satellite 1410, 1,8 intel, nVidia 420GoForce, 30GB HDD...., tři roky starej... :roll:
ANFI
Junior

Odeslat příspěvekod Brut 2. 9. 2006 22:54

Paměť si testoval?
Brut
Junior

Odeslat příspěvekod ANFI 2. 9. 2006 22:55

X píše:- badware

- špatný soubor

- problém na hardur/quote]

Badware nevěřím, XoftSpy+AdAware, NOD...., špatný soubor-ale který? Wokna jsou znova přeinstalovaný... a HD po diagnostice HDLife je OK..... :?
ANFI
Junior

Odeslat příspěvekod ANFI 2. 9. 2006 22:59

To: Brut