Ati Radeon HD48xx - info, testy, recenze, vykon...

Zkušenosti s grafickými kartami

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Weightlifter 28. 6. 2008 13:05

Rád bych viděl jak by ten test na tom Bioshocku dopadl s 4*FSAA
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BigFoot007 28. 6. 2008 15:48

ked uz si nacal antialiasing, mohol by mi niekto dat vysvetlenie- co je lepsie a co je horsie vzhladom na grafiku???
V race driver grid sau roznde druhy vyhladzovania(2x MSAA, 4 MSAA, 8 MSAA a potom su este nnejake 8x CSAA, 16x CSAA
8x QCSAA a 16x QCSAA...

A pripadne ak mi este niekto vie vysvetlit anisotropic filtering, a co je lepsie? predpokladam ze anisotropic, pri nastaveniach hier, alebo trilinear...Bilinear je stredne nastavenie, ze?

edit- dobre. uz som prisiel na ten filtering a rozumiem o co ide, ale tie druhy anti -aliasingu- to je mi spanielska dedina...MSAA je klasicky druh, ale co je to CSAAa QCSAA(predpokladam ze to Q znaci quad a teda 4xkrat lepsie CSAA, ale co je CSAA???
mobil:Xiaomi Mi5S
AR: Kia Ceed 1.4 Exclusive+Nissan Tiida 1.5 DCi(superKARA)+Fiesta 1.4TDCi
AV:Hisense 49CM3000
BigFoot007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nargon 29. 6. 2008 05:52

Co se tyce Antialiasingu tak ty rezimy CSAA jsou nejakou vylepsenou verzi od nvidie. Ale myslim ze nejaky extra velky zmeny si nevsimnes. Uplne staci standartni 4x.
Desktop: Ryzen 7 1800X (3.95GHz, 1.35V), Asus Crosshair VI Hero, 16GB DDR4 Ram (3200MHz), 128GB SSD + 3TB HDD, Nvidia GTX 1080
Notebook: Asus UL50VT 15.6" (SU7300@1.7GHz, 4GB ram, 500GB HDD, Intel GMA 4500MHD + nVidia G210M, dlouha vydrz cca 7+ hod)
Nargon
Moderátor

Odeslat příspěvekod Gruppe 29. 6. 2008 20:28

Devastor: par vybranych grafu...to ma byt objektivni? ,) asi bybylo zbytecne sem naflakat X grafu na kterych to bude jinak ,)

Otazka byla zda se upgrade z 8800GT na 4870 - muj nazor ze to smysl moc nema, bral bych neco silnejsi nebo az bude lepsi cena - viz me predchozi prispevky.

A dokonce jsem nasel i tvuj vyrok
,,kdyz uz tak aspon 4870 ci lepsi, kdyby byla rozumna cena,,
cimze se vlastne shodneme, cili taky nevim o co tu delat flame :)


K onomu vyhlazovani - opravdu ho potrebujete na rozliseni 1920x1200?
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Weightlifter 29. 6. 2008 21:58

Jasně že jo já jsem náročný
Co nejde silou, jde ještě větší silou!
HTC Touch PRO Raphael
Weightlifter
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DevAstor 29. 6. 2008 22:04

Gruppe: flame byl o tom ze nekde uz je 4870 skutecne 2x vykonejsi nez 8800GT :)
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sid 30. 6. 2008 11:05

Weightlifter píše:Jasně že jo já jsem náročný

ono to je v 1920x1200 poznat ?
sid
Junior

Odeslat příspěvekod DevAstor 30. 6. 2008 11:18

tak jako v kteremkoli jinem nativnim rozliseni
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 30. 6. 2008 12:13

Devastor: tak to bych chtel videt jak mi to vyhladi pixliky :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DevAstor 30. 6. 2008 12:36

takto: http://www.extrahardware.cz/anti-aliasi ... oti-aliasu

opravdu je nutne abych zrovna Tobe na toto odpovidal? :roll:
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 1. 7. 2008 12:28

kdyz ja to v tech hrach na takovy rozliseni vazne nepoznem - leda bych si zastavil obraz a zkoumal rozdily

Chapu ze to melo smysl pri nizsich rozlisenich, ale u techto ,,full HD,, ? 1.je to jemne rozliseni, 2. uz sedim dost daleko od obrazovky.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DevAstor 1. 7. 2008 12:41

mozna budes potrebovat lepsi bryle :hm
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 1. 7. 2008 12:43

mozna zadne jelikoz zadne nenosim a zrak mam dobry.

Jako pockej - ty to fakt poznas? Mas doma 24" LCD a chces mi rict ze kdyz na tom pustis treba takovy DiRT tak to poznas???

U AA jde o to, vyhladit nerovne hrany-zubate, pokud mas takove detailni rozliseni tak pri takove hre fakt nepoznam jestli je cara vyhlazena nebo rovna. Jediny prinos je v nekolikanasobnem fillrate cili vyssim zatizeni karty. Vazne nechapu jak to muzes obhajovat, budto mas zkresleny nazor z drivejsich dob, kdy vyhlazovani na nizsim rozliseni bylo dulezite pro obrazovou kvalitu, nebo proste v tomto rozliseni hry nehrajes. (nebo vam na tu vasi novou oranzovozelenou kostku na kopecku ve Zline moc prazi slunicko - at si taky rejpnu kdyz rejpes porad 8-P )

Ano, pri praci s grafikou se trefuju na pixely ale tam me zas trapi jine veci (barevna vernost) nez hrany :)

Musim se naprosto stotoznit s nazorem napr digitaldooma:,,Ve vyšším jako 1920x1200 je už zase AA na nic, žádný přínos nepřináší,, diskuse na HD4850 http://www.ddworld.cz/graficke-karty-gp ... rce-3.html
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karol 1. 7. 2008 13:33

Gruppe: Ty uz prosim ta nic nehovor. Presviedcas tu ludi ako netreba AA. Mam 100 DPI monitor, cize este jemnejsie body nez 1920×1200 24" a zubate hrany su jasne viditelne a rusive. Naozaj si zajdi k tomu ocnemu aj s tym digitaldoomom ci kto to je. Co je to za neskutocnu volovinu, ze AA nad rozlisenie X×Y netreba. Vzdy ho bude treba, pokial su zubate ciary.

Su to rusive elementy, ktore su lahko postrehnutelne, rovnako ako moire na niektorych texturach, ked sa ti tam pri pohybovani zacnu premietat rozne kruhy a obluky, vid napr. tu.

Pokial ti to nevadi alebo dokonca nie si schopny to pozorovat pri hrani, je to len dokaz, ze si extremne nenarocny pouzivatel PC. Staci ti nejaky 22" TN panelik za 6990,- Sk a na tom zakladna grafika bez AA a AF.
Karol
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 1. 7. 2008 15:18

Karol:
,,Mam 100 DPI monitor, cize este jemnejsie body nez 1920×1200 24",,
Muzu se zeptat jaky tedy?

Jak te muze tak silene rusit jak pises, pri hre zubata hrana, na takovem 24" LCD monitoru kdyz z tech cca 60-70cm co na nej koukas, ani pomalu nerozeznas pixely???

,,aj s tym digitaldoomom ci kto to je,,


DD je sefredaktorem webu ddworld.cz , sveho casu zde byl jednim z nejuznavanejsich uziv. dokud nezalozil vlastni web ,) Koukam ze misto osobnich narazek by sis mohl rozsirovat osobni obzory ,)
,,ktore su lahko postrehnutelne,,

fakt bych chtel videt jak te to bude rusit pri tom DiRTu kde jsou blurem rozmazany textury a letis lesem 150Km/hod nebo pri nejake akcni strilecce :)

,,Vzdy ho bude treba,,

Vzdy? I na vyssim nez 1920x1200 na te 24ce??? Tusim ze i tve neskutecne bystre oko bude mit nejake limity ,) tak to uz bych leda hral hry s tim ze budu delat screeny a studovat je lupou...to by pak mohli vydat rovnou ty hry knizne s obrazky :D Koukam ze marketing se na tobe podepsal slusne.

Kdyz pises o tech jemnych obloucich... PIXEL je PIXEL ten nevyhladis, jediny rozdil bude ze ta hrana bude maximalne tak rozmaznuta. A to se pak muzem bavit o tom, jestli je realnejsi rozmaznuta hrana (napr par sedych) nebo ostra (napr cerny vs bily). Ci jeste lepe, ostra hrana by mela byt jen tam kam koukas :D (a ze uz jsou i na to delane hry ,) )

Ja nerikam ze ten rozdil nevidim - ovsem kdyz si udelam takhle screen a jezdim nosem po lcd (resp neco je videt z 15cm, neco vubec....) ja rikam, ze na takove hrani v tomto rozlisenije AA zbytecne.

PS: jinak diky za nabidku, ale mam ,,panielik,, za cca 20+K Sk (
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků