Stránka 2 z 2

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 2. 2009 19:38
od soap mactravish
BigT: Ona mi pasovala , Niesom taky debil ze vezmem nieco co nestrcim do dosky , ale ide o to ze bola uplne ina.

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2009 12:51
od soban
A když ten HDD co jsi přidával odpojíš tak šlape ?

Nebude třeba problém ve zdroji že připojením dalšího HW se nedostává štávy pro grafiku ?

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2009 17:23
od jendass
nene to jsem zkoušel,původně 1. disk byl společně napájenej i s GPU, tak jsem pak dal GPU na samostatný napájení,ale i vyndání nového disku nepomohlo..

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 18:12
od jendass
Oživuji starý topic:
Dne 5.2.2009 jsem dal GPU na reklamaci,po dlouhých telefonátech a mailech jsem se 13.5. dozvědel že mi zboží bylo odesláno(to jsem ale vůbec nechtěl)....to ale bylo odesláno až 16.5. a dnes jsem jí rozdělal.
Způsob vyřízení je napsáno výměna.Větrák je ale zaprášený.
Navíc jsem jim dal i napájecí káblík a ten už je fuč.
Došla mi absoultně trpělivost a proto se obracím na Vás přítomné jak se nejlépe zachovat.
Chci zpět své peníze!

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 18:45
od bass
ak je pravo na tvojej strane, tak sa rovno obrat na urad pre ochranu spotrebitelov alebo SOI u vas teda asi ČOI :D

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 18:51
od jendass
Úřad na ochranu spotřebitelů?Až tak-to mě ani nenapadlo,každopádně by bylo asi nejlepší jim poslat mail a pohrozit jim SOS podle mě..

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 20:00
od jirkarubino
jendass píše:...(to jsem ale vůbec nechtěl)...

Podle tohoto jsi do reklamačního protokolu napsal, že při neodstranitelné závadě odstupuješ od kupní smlouvy. Dones ji tam tedy znovu a chtěj odstoupení od smlouvy
Dále to, že nevyřizuje reklamace do 30dní určitě bude zajímat ČOI E-podatelna tady
Zákon o ochraně spotřebitele § 19 odst.3
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
jendass píše:Dne 5.2.2009 jsem dal GPU na reklamaci...

Toto doufám znamená, že jsi ji tam donesl. Ne poslal poštou

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 20:49
od jendass
Ano donesl osobně

Re: 8800GTS 320MB Umřela?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 3. 2009 21:27
od jirkarubino
jirkarubino píše:nevyřizuje reklamace do 30dní

napsal jsem blbost, omlouvám se...
Ty nevíš, jestli ta reklamace nebyla toho 9.3.2009 vyřízena. Prodejce nemá povinnost informovat. Ideálně jsi se tam měl ten den stavit.