Záruka - prodloužená tříletá

Zkušenosti s grafickými kartami

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod KineCZek 5. 2. 2010 14:19

Urcite Ti neposlou Geforce 2 MX, toho se neboj. Podle mne dostanes 9800GT, vzdycky se vraci neco o kousek rychlejsiho, aby zakaznik neremcal.

Druha moznost je, ze prodejci poslou GTX260, ale prodejce Tobe vrati 9800GT. To nijak nezjistis, bohuzel. :D
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

PC sestavy hracum i profesionalum na miru - nyni nove i na Facebooku. (KineCZek Work)
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DevAstor 5. 2. 2010 14:28

To je pěkné, :D to aby se raději reklamovalo u výrobce.
Toto je můj osobní názor.

    (\_/)
    (°.°)           <=(čert s dvouma půllitrama)
   c(”)(”)
DevAstor
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KineCZek 5. 2. 2010 14:41

Dev: Tak pekne nepekne ... jak to prodejci dokazes? Nedokazes. A ze se tohle dela, mam empiricky overeno v jednom nejmenovanem eshopu, ktery sidli v Praze - Holesovicich, kde jeden muj znamy pracoval na reklamacich. Technici si takto "upgradovali" vlastni pocitace.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

PC sestavy hracum i profesionalum na miru - nyni nove i na Facebooku. (KineCZek Work)
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dnv 7. 2. 2010 16:43

problém je ovšem v tom,že máloktorý velkovýrobca jedná priamo s maloobchodným koncovým zákazníkom,takže nie vždy je možná nejaká reklamácia priamo u výrobcu,obvykle je zákazník presmerovaný od výrobcu na lokálneho predajcu,aby si riešil nároky na záručné opravy a reklamácie s ním a jeho autorizovaným servisom....
dnv
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MiK 9. 2. 2010 09:56

Přesně tak včetně termínu, pokud to neřeší v Evropě. 3 měsíce cesta lodí tam, 3 měsíce zpátky, nějaká doba, než se to zúřaduje....
MiK
Junior

Odeslat příspěvekod rak102 9. 2. 2010 17:38

Ja mam skusenost celkem dobrou.Posilal jsem na Taiwan Gainward 8800GTS 320 ktera shorela uz po zaruce a za necele dva mesice dosla bedna jako krava a v ni krasna fungl nova 8800GTX.Stalo to nejakych 700 kc postovne+ litr slivovice za preklad dopisu,ale stalo to zato.
CPU Intel i3 3240,MB:Asrock Z77 Pro3:Ram DDR3 Kingston HyperX blu 8GB (kit 2x 4GB) 1600MHz CL9 XMP,Hdd:2xWd 1Tb SataII,Ati Sapphire HD 7770 1Gb DDR 5,Cooler Master 600W,Lcd 22 Samsung 2253LW
rak102
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rasca25 9. 2. 2010 22:16

tuny píše:takže jaký jsou nyní možnosti???
1) že mi opraví tu moji starou grafiku
2) že mi pošlou novou GK stejného typu
3) že mi pošlou nějakou výkonově odpovídající
4) že mi pošlou nějakou ve stejné ceně jako stála moje původní

je to tak?
Ale mě teda spíš zajímá, jaký na to mají časový limit...



5) Pošlú ti starú grafiku NEOPRAVENU a s dodatkom, že reklamácia nespĺňa podmienky 3-ročnej predĺženej záruky, to je taktiež možnosť a osobne by som jej dával najväčšie šance.

to kinek: Predĺžená záruka sa riadi podmienkami, ktoré ma výrobca sám a ktore budú niekde zakopané v manuále, alebo na stránkach výrobcu.

Aspoň také mám ja skúsenosti zo servisu.
Nemajte predsudky, ale overujte ich.
rasca25
Junior

Odeslat příspěvekod tuny 10. 2. 2010 22:03

no tohle se určitě(teda doufám) neposílá výrobci na Taiwan, protože v obchodě mi řekli, že k výrobci zavolají... a už vidim prodavačku jak hovoří s taiwancem..:) MSI má přeci pobočku v ČR ne? :D je blbost aby to poslali někam do Taiwanu přeci :) nebo ne? :D:D:D
tuny
Junior

Odeslat příspěvekod tuny 10. 2. 2010 22:04

rasca25 píše:
tuny píše:takže jaký jsou nyní možnosti???
1) že mi opraví tu moji starou grafiku
2) že mi pošlou novou GK stejného typu
3) že mi pošlou nějakou výkonově odpovídající
4) že mi pošlou nějakou ve stejné ceně jako stála moje původní

je to tak?
Ale mě teda spíš zajímá, jaký na to mají časový limit...



5) Pošlú ti starú grafiku NEOPRAVENU a s dodatkom, že reklamácia nespĺňa podmienky 3-ročnej predĺženej záruky, to je taktiež možnosť a osobne by som jej dával najväčšie šance.

to kinek: Predĺžená záruka sa riadi podmienkami, ktoré ma výrobca sám a ktore budú niekde zakopané v manuále, alebo na stránkach výrobcu.

Aspoň také mám ja skúsenosti zo servisu.



Ale to je divný né? přeci mi nemůžou jen tak 2 měsíce držet grafiku a potom mě říct, že s ní zadarmo nic neudělaj ne? :shock:
tuny
Junior

Odeslat příspěvekod rasca25 10. 2. 2010 22:13

tak, áno pravdepodobne, keď hu už tak dĺho držia, tak ninečo sa snou deje, ale pokiaľ ti ju vrátia neopravenu, tak stým pravdepodobne nič neurobíš, ako som napísal, všetko záleží na tom, aké su podmienky tej trojročnej záruky
Nemajte predsudky, ale overujte ich.
rasca25
Junior

Odeslat příspěvekod rasca25 11. 2. 2010 22:04

Nemajte predsudky, ale overujte ich.
rasca25
Junior

Odeslat příspěvekod tuny 11. 2. 2010 23:57

tuny
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků