Problém s reklamací gf6600 u czc

Zkušenosti s grafickými kartami

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod BubaK.CZ 16. 5. 2006 17:52

takže, větráku na grafice (3roky záruka) se rok po koupi rozsypalo ložisko, nebo na čem se to točí+se mohlo poškodit jádro, soudě podle toho co se zobrazovalo než sem kompl vypl(gf6600 a větrák chcípl u oblivionu, to bez větrání asi neustojí nic; na obrazovce se začaly objevovat černý pruhy běžící dopryč, winy ale jely než sem kompl vapl v poho). u reklamace mě poslali doprdele, že se záruka nevztahuje na mechanický poškození. jakej postup byste poradili?

btw
takový upozornění na to k čemu můžete u reklamací narazit:

Krontorad - CZC (03:15 PM) :
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

* porušení ochranných pečetí, protiprachových pásků na HDD a garančních nálepek, pokud na výrobku jsou,
* chybí štítek se sériovým číslem nebo jsou na něm jasně viditelné známky odlepení či přelepení,
* mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházením či obsluhy,
Krontorad - CZC (03:15 PM) :
http://www.czechcomputer.cz/info.jsp?name=reklamace
BubaK (03:16 PM) :
a co byste řekl člověku který by reklamoval větrák?
BubaK (03:16 PM) :
nebo harddisk?
BubaK (03:16 PM) :
nebo dvd mechaniku?
Krontorad - CZC (03:16 PM) :
viz nas reklamacni rad
BubaK.CZ
Junior

Odeslat příspěvekod BARBAR 16. 5. 2006 18:03

Této organizace se bojí každý obchodník.

http://www.coi.cz/internet/(hdgz3yyyb4tkjz2ffs2x2frv)/default.aspx
:lol:
Nevím, a proto se zeptám, ale to neznamená, že jsem blb, který nic neumí.
BARBAR
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zorg 16. 5. 2006 18:28

To je blábol. Reklamační řád nikdy nemá přednost před zákonem. Nemají prodávat větrák, který se nevydrží točit po dobu záruky.
Naposledy upravil Zorg dne 16. 5. 2006 18:44, celkově upraveno 1
Zorg
Junior

Odeslat příspěvekod Příjmení a jméno 16. 5. 2006 18:39

Mechanické poškození vzniklo skrytou vadou výrobku a né manipulací uživatele. Takže se na to záruka vztahuje. Požaduj vyřešení, přeci nejsi zodpovědný za to, že výrobce udělal šmejdské ložisko. Pokud jsi do toho nevrtal, tak nemají nárok to neuznat. Takto bych argumentoval já. Pokud tě borec bude odmítat, trvej na tom, aby ti zavolal svého nadřízeného.

Pokud jsi samozřejmě neměl v kompu tolik prachu, že to ložisko zadřelo. V tom případě by měli pravdu oni.

Pokud se tím nehodlají zabývat zabývat, tak bych jim s úsměvem na tváři sdělil, že případ předám k prošetření České obchodní inspekci. Pokud by i přesto neslevili, tak bych to ČOI i dal. Sice ti moc nepomůžou, o náhradu bys musel požádat soud, ale alespoň bude veselo. Ovšem musel bys dodržet veškeré zákonné podmínky instalace VGA.
Check your six!

Linux je nejlepší operační systém. Za ty peníze. :-D
Příjmení a jméno
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 16. 5. 2006 18:48

[quote="Příjmení a jméno"uOvšem musel bys dodržet veškeré zákonné podmínky instalace VGA.c/quote]

Zakon nedefinuje zadne podminky za jakych se graficka karta instaluje. :)

Takovy ten tlach o odborne instalaci je jim taky k nicemu, protoze by museli prokazat, ze ta zavada neodbornou instalaci vznikla.
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 16. 5. 2006 18:51

Z8ruja se nevztahuje na mechanické poškození uživaelem, POkud jsi s tím nic nedělal, máš rozhodně právo reklamovat výrobek.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Salluste 16. 5. 2006 19:07

Ke všemu, nemusíš ty prokazovat, že jsi do toho nevrtal. Ale oni, že jsi do toho vrtal.

Jinak je to klasická skrytá vada výrobku.
Salluste
Junior

Odeslat příspěvekod Příjmení a jméno 16. 5. 2006 20:10

Zákon definuje, kdo je oprávněn instalovat, což je jedna z podmínek. Ostatní vyplývají z technických norem (mj. prašnost prostředí, ve kterém se to provozuje). Nicméně je fakt, že toto asi jaksi na závadu nemělo vliv.
Check your six!

Linux je nejlepší operační systém. Za ty peníze. :-D
Příjmení a jméno
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Calhoun 16. 5. 2006 21:14

Pokud jsou na chladici/karte znamky neodborne nebo nasilne manipulace (skrabance, odreniny apod.), znamky toho ze chladic byl z karty sundavan a znova nandavan nebo znamky toho ze byla karta pouzivana v narocnejsim prostredi nez pro ktere je urcena (stopy po vlhkosti, lozisko zadrene prachem nebo spinou, umastena nebo nejak abnormalne spinava karta apod.) tak narok na reklamaci zanika. Pokud nic z toho na karte neni tak je samozrejme na reklamaci narok - je povinnosti vyrobce dat na kartu chladic ktery vydrzi. Pokud reklamacni technik odmita reklamovat tak doporucuju a) nechat si zavolat vedouciho a zkusit se domluvit s nim, b) navstivit prodejnu s pravnikem a vedoucimu vysvetlit jake pravni kroky proti nim budou podniknuty, c) zacit to resit s pomoci COI a soudu. Pak je i moznost d) a to vykaslat se na to a koupit za par korun na kartu jiny chladic.
Calhoun
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod softmann 16. 5. 2006 21:26

Ahoj, taky máme eshop a docela se divím, jes
dnou se mi to stalo u obdobné karty a zákazníkovy jsem to na rekl. poslal a v klidu to vyměnili
softmann
Junior

Odeslat příspěvekod BubaK.CZ 16. 5. 2006 21:34

uvidím jak zareaguje, psal sem mu znova trochu důrazněji.
jak někdo psal (ale asi ne tady), mohl mít akorát blbej den.
BubaK.CZ
Junior

Odeslat příspěvekod Zorg 16. 5. 2006 22:35

Možná je to jenom někdo nový z bývalé Monimy nebo tak :-)
Zorg
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků