Nastavení VoIP telefonu Gigaset A540

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 27. 9. 2017 17:11

Zdravím,

máte někdo zkušenost s nastavováním VoIP telefonu Gigaset A540 IP (nebo podobného)? O samotné nastavení vlastně ani tak moc nejde, problém je v tom, že se do něj nelze dostat.

Když do prohlížeče zadám IP základny, chce to po mně přihlašovací údaje (do administrace), které však nikde v dokumentaci nejsou. Klasické "admin"/"admin" nefunguje...

Nevíte někdo, jaké defaultní přihlašovací údaje do administrace Gigaset používá?
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 27. 9. 2017 17:42

A510 po me chce jen PIN...

Konfigurace pomoci rucky taky nejde?
http://www.poda.cz/uploads/navody/a540.pdf
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod soban 27. 9. 2017 17:49

Já teda nevím ale návod nefunguje?

Jinak jsem se schválně díval do návodu a tam se zadává PIN který je default 0000.

Pokud to chce user a heslo tak to bude vstup k tvému poskytovateli VoIP a to ti musí zdělit ten poskytovatel.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 27. 9. 2017 18:09

Tenhle "obsáhlejší" návod už jsem taky našel (v balení byl jen zkrácený), ale nic z toho nefunguje. Konfigurace pomocí sluchátka taky nejde, protože v nastavení nenajdu ten VoIP konfigurátor.

Zkoušel jsem zatím tři postupy:
1) zadání IP adresy, kterou dostala základna od routeru do prohlížeče - to chce ten login a heslo
2) zadat konfigurační URL z návodu (http://www.gigaset-config.com) - objeví se hláška, že zařízení nebylo detekováno
3) dle návodu nastavit SIP účet přes nastavení sluchátka - nic, co by tomu odpovídalo jsem v nastavení nenašel (skoro, jako kdyby to ani nebyl VoIP telefon, což je nesmysl, protože základna nese označení "A540 IP", na krabici je MAC adresa zařízení a základna disponuje LAN portem, dokonce i v tabulce DHCP v routeru toto síťové zařízení vidím a má přidělenou IP adresu)

Že by to chtělo přihlašováky od operátora je asi taky blbost, protože ještě nikdy ten telefon nebyl v provozu a je v defaultním (továrním) nastavení.
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod soban 27. 9. 2017 23:13

Jseš si jistý že je v default stavu?

Pro jistotu bych ho resetoval.

Taky tam bylo že při zadání špatného pinu se zablokuje přístup na nějakou dobu.

A vím že po resetu do default to chce vyčistit cache v prohlížečích - jinak se stránka nemusí chovat korektně....
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 28. 9. 2017 10:10

Určitě je v továrním nastavení, po různých laboracích jsem to už obnovoval.

Je zvláštní, že ve všech návodech, které jsem našel (přímo k tomu modelu nebo jinému Gigasetu), se zmiňuje jen ten PIN a na screenshotech je vidět, že se zadává do formuláře v SW prostředí toho telefonu, jenže mně se vždycky zobrazí systémové okno přihlášení (z prostředí prohlížeče, nikoliv SW telefonu)...
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod soban 28. 9. 2017 10:58

1.) Je to divné prostě bych to resetnul do default stavu a vůbec nepřipojoval k internetu aby si to nemohlo načíst nějaký nesmysl. (router odpojit od internetu)

2.) Vyčistit cache prohlížečů a skusit se přihlásit.

3.) Pokud je tam nějaké nestandartní okno vyfotit a dát sem možná to někdo pozná co to je.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 29. 9. 2017 10:41

Všechno jsem zkoušel už několikrát vrátit do továrního nastavení, ale je to pořád stejné...

Obrázek
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod soban 29. 9. 2017 22:53

Toto je nějaké divné bez přihlášení to hned hodí stránku 401? Když to chce přihlášení by to mělo nejdříve chtít login a heslo a né hodit chybu 401.

Nemáš nějaký antivirus v OS co by to dělal? Vím že některé blbnou a nešlo se přihlásit třeba do routerů tp-link jednu dobu.

Skusil bych spustit z flash nějaké live distro linuxu a skusit se na telefon připojit z jeho prohlížeče.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 17. 10. 2017 10:29

Vyřešeno reklamací. Problém byl v softwaru. Díky za snahu :-)
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod edob 8. 11. 2019 16:51

V tom Linux-e to skutočne funguje i cez virtuál.

-- 8. 11. 2019 18:48 --

Problém je, že mi to nechce korektne fungovať. Má niekto podrobný a presný návod ako nastaviť gigaset.net spojenie?
edob
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků