Zdravím,
Předem říkám že nemám představu o tom, že udělám něco jako GTA 4, MW3 apod.
Chtěl bych vás všechny poprosit, jestli by jste mi mohli doporučit nějaký jazyk na 2D hru s pohledem ze zhora (2D možná skládanou z vyrenderovaných 3D později, ale furt 2D). Přesněji by mi šlo o něco ve stylu Team Fortress 2(jenom styl zbraní atd (odkaz http://www.youtube.com/watch?v=jM7LhpCsd-Q) ). Ve hře bych chtěl věci (ne v první verzi, hodně by se pak přidávalo postupně co bych se učil): Multiplayer (sehnal bych si rady jak udělat speciální aplikace na server atd...), AI do singleplayeru, samozřejmě pohyb po mapě a zbraně (plamenomet, kulomet, laser, nůž, pistole s tlumičem, puška s optikou (na tu i zaměřovák jako je třeba v COD MW2, víte snad ja to myslím) a speciální bonusovou zbraň co by mohla pohybovat částmi mapy(stavět s ní zátarasy atd...). Potom by se hodilo částečně rozbitelné prostředí, ale to až budu umět líp programovat, vylepšování zbraní, systém štítů, HP, bonusy a pak taky týmy, styly hry jako např: CtF (Capture the Flag, každý tým má vlajku a vašim cílem je ukrást ji nepřiteli a přinést ke sé (musí být na vašem místě, nesmí být sebraná), TDM (přestřelka mezi týmy) DM (všichni proti všem) a bránění kopce nebo nějakého body kde by na vás šli vlny AI nepřátel). Nevím jestli nějak pomůže vypsání všeho co tam budu chtít udělat (všechno samozřejmě ne postupně. Ani třeba Minecraft nebyl naprogramovanej najednou). Grafika by byla kreslená rukou jenom obrys a vybarvovaná v PC. Nepřesnosti bych nechával naschvál, ale to se programování netýká. Nějak na to nespěchám a vím, že za měsíc to nebudu mít hotový.
Je to, co sem vypsal reálný v Pascalu nebo Javě (v tý je Minecraft (furt o něm píšu protože jeho tvůrci jsou pro mě vzor) naprogramovanej). Nebo mám jít na C++?
Děkuji všem za přečtění
PS: Chci abych mohl i po tomto projektu začít dělat další.