Video přehrávač

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod kolik.kulda 4. 2. 2012 02:26

Zdravím,
v programování jsem úplný laik, ale nadchla mě myšlenka napsat si vlastní video přehrávač. Něco podobného jako KMPlayer, ale s plno vychytávkami pro české a slovenské konzumenty filmů a seriálů.

Nemusí to být úplně klon, hlavně aby to umělo přehrávat většinu formátů a titulků.

Hlavně mi jde o to, v jakém jazyku se nejlépe píší video přehrávače a jestli nejsou někde zdrojové kódy co by se dali použít a pak jen předělat do mé představy.

Vím, že jsem si vzal asi velké sousto, ale docela by mě to všechno zajímalo a rád by jsem se chytil něčeho co by mi do programování mohlo otevřít dveře.

Asi by bylo od věci sem napsat co mám namysli, aby jsem se pak nedivil že už to někdo vymyslel...

Propojení knihovny videí s csfd.cz(jinou databází), kde by se ukazovalo hodnocení celkové, kdybych zhodnotil tak i mé. Hlavně možnost na konci videa hned zhodnotit a nebo odeslat na sociální sítě. Vše by se dělo v přehrávači. Následně by se videa v knihovně dala řadit podle hodnoceni, žánrů, nebo individuální řazení. Následně jsem přemýšlel a vytvoření internetové stránky s tím, že by se tam vše mohlo editovat a posílat playlisty kamarádům...prostě by to bylo provázané... A určitě by se v průběhu našlo plno jiných vychytávek...

Vím, že existují podobné služby na internetu... Ale rád by jsem zjednodušil celý proces na to že se bude dít v přehrávači.

Předem děkuji za pozitivní i negativní názory a hlavně za pomoc.
kolik.kulda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Xenik 4. 2. 2012 02:53

Tipuju, že takovéto přehravače se píší v Cčku nebo přímo některé části přímo v assembleru. Nejsnaze budeš mít stáhnout si zdrojáky VLC playeru. Good luck :-)
Xenik
Junior

Odeslat příspěvekod sejnt 4. 2. 2012 12:12