[C#]generování náhodných čísel bez opakování

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Bespi_ 24. 5. 2013 20:53

Mam pocit ze to tu uz prehanite.

Presne jak napsal piErcE:
:-D tohle vlákno je typická ukázka toho, proč většina opensource komunitních programů je většinou v praktickém životě nepoužitelná ... místo řešení cílového problemu lidi půl den stráví tím, že řeší, jak udělat triviální úlohu a jak je to nejlepší :)


Nikdo asi nepochybuje, ze to jde v assembleru napsat efektivneji nez v C# atd. Ale v praxi to ve vice jak 90% nikdo resit nebude a napise to normalne i bez tech optimalizaci :-) , protoze to neni potreba a ten usetreny procesorovy cas nic neprinese.
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod PeterKE 24. 5. 2013 22:02

"napise to normalne i bez tech optimalizaci" - práveže tu boli prezentované 2 alebo 3 normálne riešenia ale ich náročnosť na CPU sa rádovo líšila (čím dlhší by bol zoznam prvkov, tým bol rozdiel výraznejší), takže programátor tak či tak musí byť schopný zvážiť viacej algoritmov a nie len že "skompilovalo to, tak to je hotové"
PeterKE
Junior

Odeslat příspěvekod Bespi_ 24. 5. 2013 23:32

Kdyz budu chtit vygenerovat 10 nahodnych cisel tak asi nebudu delat totozny kod jako kdyz jich budu generovat milion, to je snad jasne ne. Zalezi hlavne na pouziti, tedy ve vetsine pripadech se optimalizace tohoto typu resit nemusi.
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod PiranhaGreg 25. 5. 2013 10:17

pucmeloudek píše:pro zajímavost metoda 5 a 6...
Jsem ani nečekal že bude výměna proměnných přes pomocnou proměnnou v C++ 6,5x rychlejší než v C# O:-) .
PiranhaGreg
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pucmeloudek 25. 5. 2013 14:08

Nojo, asi protoze to bezi uplbe cely jenom v registrech. Prakticky vyznam to nema zadny, menit 2 promenne furt tam a zpatky :-)
pucmeloudek
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků