od cicobasket 24. 10. 2013 19:03
Vůbec bych si s tím nelámal hlavu. Problém bych rozdělil na dvě části.
1. Jak programovat hry
2. Čím programovat hry
-----------------------------------------------
Bod jedna tě naučí XNA úplně v pohodě. Co jsem koukal na to z rychlíku, tak mi to připadlo stejně jako takový obalovátka nad DX. Pokud se nechceš vzdát C#(kdo by taky chtěl, že ?), tak směle do toho. Opravdu bych nepředpokládal, že ostatní frameworky jako třeba MonoGame budou diametrálně odlišný. Pokud se naučíš bod jedna, bod dvě už se ti imho nebude zdát tak důležitý. Pokud začínáš, kašli na to jestli se naučíš o jeden dva FW navíc, po pátým to stejně přestaneš počítat a budeš mít jen širší obzory. A až si je dostatečné rozšíříš a bude opravdu dobrej, obávám se, že stejně tak či tak "managed" prostředí opustíš.
Jseš si opravdu jistý, že bys tuto informaci nenašel v google.com ?
No (f)lame wars, pls.
Špatná stránka Internetové komunikace je ta, že si někteří lidé pod rouškou skryté identity myslí, že se mohou chovat jako doma ve chlívku....