od Nargon 5. 5. 2014 09:07
Obecně vzato to musíš napsat tam, kde je použitý stejný objekt "Graphics". A musíš to zapsat před použití funkce na vypsání textu.
Tedy třeba tak jak je uvedeno v tom příkladu - před tu funkci na vypsání textu.
Jen mě celkem udivuje že se na to ptáš. Řešíš tady celkem nepodstatný detail, ale vypadá to že jsi se zatím nenaučil ani OOP programování.
Taky než budeš chtít začít běhat 500m přes překážky, tak bude fajn když se před tím naučíš chodit.
-- 5. 5. 2014 09:13 --Aha, ty to chceš pro labely. V tom případě je možná nejlepší si udělat vlastní label:
- Kód: Vybrat vše
public class MyLabel : Label
{
private TextRenderingHint _textRenderingHint = TextRenderingHint.SystemDefault;
public TextRenderingHint TextRenderingHint
{
get { return _textRenderingHint; }
set { _textRenderingHint = value; }
}
protected override void OnPaint(PaintEventArgs e)
{
e.Graphics.TextRenderingHint = _textRenderingHint;
base.OnPaint(e);
}
}
Ten bude fungovat jako originální label, jen u něj můžeš nastavit tu antialias funkci a vše v něm bude vykresleno antialiasem.
viz link odkud jsem ten kód vykopíroval:
http://social.msdn.microsoft.com/Forums ... t-in-label
Desktop: Ryzen 7 1800X (3.95GHz, 1.35V), Asus Crosshair VI Hero, 16GB DDR4 Ram (3200MHz), 128GB SSD + 3TB HDD, Nvidia GTX 1080
Notebook: Asus UL50VT 15.6" (SU7300@1.7GHz, 4GB ram, 500GB HDD, Intel GMA 4500MHD + nVidia G210M, dlouha vydrz cca 7+ hod)