V čem má začátečník psát programy v C ?

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod michaelp 7. 2. 2015 18:34

Jsem začátečník a rád bych se trochu naučil programovat (programátor již nebudu). Mám objednanou od Herouta "Učebnici jazyka C" a teď řeším v čem (nějaký editor, IDE) budu cvičit příklady a vůbec se učit. Visual Studio od MS se mi zdá pro mé účely možná moc složité prostředí. Co byste mi poradili pro Windows? Díky
michaelp
Junior

Odeslat příspěvekod Wikan 7. 2. 2015 18:46

Když ne VS tak třeba Netbeans, Code::Blocks, Dev-C++
Wikan
Moderátor

Odeslat příspěvekod Bespi_ 7. 2. 2015 19:19

VS je velke, ale rozhodne ne slozitejsi a mene prehledne nez jine moznosti v podobe NetBeans, Eclipse ... .
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod SirionRazzer 7. 2. 2015 20:10

Zkus se poprat s VS, CodeBlocks, který tu je výše zmiňován, rozhodně nedoporučím, zkráceně se chová divně a má plno úskalí. Špatná není Geany.
SirionRazzer
Junior

Odeslat příspěvekod michaelp 7. 2. 2015 20:31

Borland C++ je už zcela mimo mísu?
michaelp
Junior

Odeslat příspěvekod Wikan 7. 2. 2015 21:14

Poslední verze je 18 let stará.
Wikan
Moderátor

Odeslat příspěvekod Bespi_ 7. 2. 2015 21:38

Ne tak docela, primi naslednik Borland C++ je http://www.embarcadero.com/products/cbuilder

Tj. Borland se od te doby asi 2x prejmenoval.
Bespi_
Junior

Odeslat příspěvekod Wikan 7. 2. 2015 21:42

I tak bych začátečníkovi nedoporučoval program za 145 000 Kč.
Wikan
Moderátor

Odeslat příspěvekod PD 7. 2. 2015 22:03

Já jsem používal Borland C++ v3 pro MS DOS a taky C++ Builder, ale to je spíš LEGO než C-čko.

Jestli z tebe už programátor nebude, tak se spíš zaměř na skriptovací jazyky. Třeba Visual Basic nebo PHP. Uděláš s tim víc práce a neni to tak složitý.
Mot. T180 | SX1 mod. (Symbian OS 6.1) | N80 (Symbian OS 9.1) | E71 (Symbian OS 9.2) | Huawei U8160 (Android 2.2.1) | LG Optimus L9 II (Android 4.4.2) | Samsung Galaxy A40 (Android 10)
PD
Junior