Komunikace Arduina a PC

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod kosan123 16. 6. 2015 10:58

Zdravím,
dělám na projektu s Arduinem a potřebuju vyřešit nějakým způsobem komunikaci arduino -> PC.
Jen na začátek uvedu, že jsem začátečník a v C# víceméně nic moc neumím, ve Wire (ano vím, že je to podobné jako nějaké céčko) taky začínám, ale tak rád se učím, takže na tomhle dělám.

Co potřebuju - na PC spustit program (konzolová aplikace?), který bude naslouchat na portu COM8 frekvence 9800 baudů a při přijmutí nějaké zprávy (dejme tomu ASCII znaku) provede nějaký příkaz, komunikce probíhá přes USB.

Otázka je, jak to mám se svými mizernými základy udělat? Případně dá se najít nějaký už hotový program?

Původně jsem myslel, že přes Arduino naemuliju klávesnici, ale mega to bohužel neumí, tou emulací klávesnice by se to všechno vyřešilo. Plán byl, že až arduino pošle příkaz (klávesu), tak se PC "uzamkne", nebo se uživatel odhlásí, tohle mi ale sebralo vítr z plachet.
kosan123
Junior

Odeslat příspěvekod koenzim 16. 6. 2015 13:10

Neviem teda ake špeciálne máš Arduino, ale emulácia klávesnice je vcelku triviálna (HID keyboard):
http://www.arduino.cc/en/Reference/MouseKeyboard
https://www.sparkfun.com/tutorials/337
koenzim
Junior

Odeslat příspěvekod kosan123 16. 6. 2015 13:25

To já vím, jenže tohle na Unu a Mega nefunguje (psal jsem to tam).
kosan123
Junior

Odeslat příspěvekod vladimir 16. 6. 2015 15:13

Mělo by stačit nahrát nový firmware a i Arduino Mega bude umět emulaci klávesnice. http://hackaday.com/2012/06/29/turning- ... -keyboard/
vladimir
Expert

Odeslat příspěvekod kosan123 16. 6. 2015 16:54

Na tohle jsem taky narazil, ale spíš jak tam pak dostat zkompilovaný program, protože v IDE mi to Keyboard.begin() nebo Mouse.begin() nevezme, knihovny pro to nejsou. Pokud vím, tak verze FW v arduinu na ide vliv mít nebude.
kosan123
Junior

Odeslat příspěvekod vladimir 16. 6. 2015 18:14