v com sa robia nove hry?

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod scand 17. 10. 2006 15:32

Pani,neviete mi povedat,ze v akych jazykoch sa robia dnesne moderne hry typu oblivion , a podobne? Dakujem za odpoved.
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.... kašlat.
scand
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cache 17. 10. 2006 15:37

No 3x hadaj.. Java a .NET to asi nebude.. Assembler asi tiez nie.. Jazyky typu Smalltalk ci php to nezvladaju.. Ostava teda jedine C++.
Můj bože, to je budoucnost! Mí rodiče, přátelé, má dívka.. Už je nikdy neuvidím.. JUPÍÍÍÍÍÍ! (Fry s1e1)
cache
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puck 17. 10. 2006 15:43

vacsinou v c++
puck
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ripper-CZ 17. 10. 2006 15:43

existuji vetsi i hry v jave ci pythonu, ale moc jich neni. ale interpretovanym jazykum patri s nejvetsi pravdepodobnosti budoucnost, i kdyz ve hrach se to asi jen tak rychle neprojevi :)
Chtěl bych poděkovat firmě Microsoft, která mi úrovní svých produktů umožnila seznámení s krásou Linuxu.
OS nemá být pro peníze, ale pro lidi...
Ripper-CZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eso 17. 10. 2006 15:45

V C++, ale většinou za pomoci už hotových nástrojů a balíků (které jsou taky udělány pomocí C++ :)
eso
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puck 17. 10. 2006 15:51

Ripper-CZ v jave a v pythone ? wow. daj link na nieco :-) rad si pozriem
puck
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JIV 17. 10. 2006 15:57

2puck: java hry v mobile :)
JIV
Pokročilý

Odeslat příspěvekod minstrel 17. 10. 2006 16:11

ze by Baltik?
minstrel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nargon 17. 10. 2006 16:31

Urcite C++, v nicem jinem to temer nejde delat. C# a Java jsou spatne, protoze lze snadno zjistit zdrojovy kod.
Treba python, taky moc pouzivany nebude, protoze ho moc vyvojaru nepouziva.
Jedine to C++
Desktop: Ryzen 7 1800X (3.95GHz, 1.35V), Asus Crosshair VI Hero, 16GB DDR4 Ram (3200MHz), 128GB SSD + 3TB HDD, Nvidia GTX 1080
Notebook: Asus UL50VT 15.6" (SU7300@1.7GHz, 4GB ram, 500GB HDD, Intel GMA 4500MHD + nVidia G210M, dlouha vydrz cca 7+ hod)
Nargon
Moderátor

Odeslat příspěvekod x22 17. 10. 2006 19:31

To, ze ide zistit zdrojovy kod nie je ten najvacsi problem. Najvacsi problem je, ze vela hier vyuzivaju hardver na hranici jeho moznosti (casto len kvoli debilnym efektom - asi sa dohodli s Ati alebo Nvidiou) a to sa v Jave a Pythone neda. Realtimove veci v Jave tiez moc nejdu.

Zdrojovy kod v Jave ani zistit nejde.
x22
Junior

Odeslat příspěvekod cache 17. 10. 2006 20:02

x22: ale iste ze ide :)
Ripper-CZ: zrejme myslel nieco viac ako lodicky ;)
Můj bože, to je budoucnost! Mí rodiče, přátelé, má dívka.. Už je nikdy neuvidím.. JUPÍÍÍÍÍÍ! (Fry s1e1)
cache
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kyosuke 17. 10. 2006 21:39

Problémem C# a Javy bude časově nedeterministická správa paměti. Kdysi jsem viděl článek na téma "Real time programming in Common Lisp", ale nevypadalo to jako jednoduchá věc. Hra je docela náročná soft-realtimová aplikace, no. ;-)
Kyosuke
Junior

Odeslat příspěvekod Uzivatel 17. 10. 2006 21:50

Hry se dají dělat i v .NET:
http://www.vertigosoftware.com/Quake2.htm
jestli se dobře pamatuji, tak zpomalení diky managed kodu v tomto případě bylo v průměru kolem 20 %
Myslím že v budoucnu to bude běžné.
Uzivatel
Junior

Odeslat příspěvekod Kyosuke 17. 10. 2006 22:41

Nejde o zpomalení, jde o to, že nesmíš garbage collectoru dovolit, aby interferoval s výpočtem v tu nejnevhodnější dobu. ;-) Troufnu si říct, že typický program se automatickým GC naopak zrychlí. (Někteří lidé si naivně myslí, že malloc() je rychlejší než GC alokátor – dost často je tomu právě naopak … :lol:)
Kyosuke
Junior

Odeslat příspěvekod Ripper-CZ 18. 10. 2006 10:16

hra kompletne v jave:
http://tribaltrouble.com/
vypada slusne, na to ze to vyviji par lidi, a s rychlosti opravdu problemy nejsou

v pythonu je myslim udelana naka mene znama MMORPG, ale ted si nevzpomenu na jmeno...
Chtěl bych poděkovat firmě Microsoft, která mi úrovní svých produktů umožnila seznámení s krásou Linuxu.
OS nemá být pro peníze, ale pro lidi...
Ripper-CZ
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků