[Obecné] Kde mě naučí profesionálně programovat?

C++, C#, Visual Basic, Delphi, Perl a ostatní

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod jirkajiri 27. 11. 2006 17:29

Jsem student VŠ. Umím trochu programovat (základní znalosti ze školy) a chci se naučit programovat profi. Některý firmy nabízej dlouhý školení (např. Unicorn), u jinejch jsem viděl v nabídkách práce, že stačí základní znalost a zbytek doučej. Máte někdo praktický zkušenosti z těmito firmami jako je Unicorn? Kde je nejlepší začít pracovat?
jirkajiri
Junior

Odeslat příspěvekod twoflower 27. 11. 2006 17:44

Co jsem slysel, tak v Unicornu je nuda, aneb jak se stat miliontym programatorem databazovych aplikaci. Najdi si na Jobs.cz nejakou pro tebe zajimavou praci, kde zrovna nechteji 3 roky praxe a jdi do toho. Musis byt drzy, jedine firemni realita te donuti naucit se poradne programovat :)
The sun is the same in a relative way but you're older,
shorter of breath and one day closer to death.
twoflower
Junior

Odeslat příspěvekod trickIT 27. 11. 2006 17:52

Nieje to vobec taky hura system. Zaklady mozno stacia, doucovanie pre konkretnu firmu a konkretnu poziciu je samozrejme, je ale podstatny rozdiel v tom, ci ma clovek zakladne znalosti alebo sa ten clovek vyzna a ma nieco odprogramovane. A to sa tyka uz aj milion-tych db programatorov.
trickIT
Junior

Odeslat příspěvekod wojta 27. 11. 2006 19:27

No Unicorn (přesněji Vigour) není vůbec špatný, vyplatí se tím projít. Samozřejmě se už od tebe vyžadují nějaké znalosti, tak minimálně na úrovni 2. ročníku IT školy, i nějaké ty aplikace bys měl mít už napsané (semestrálky taky postačí). Na pohovoru napíšeš vstupní test (základy SQL, programování - tedy pokud se něco výrazně nezměnilo) a absolvuješ pohovor (orientace v IT-taky se tě zeptají, co jsi dělal za aplikace, jak často bys mohl pracovat - obvykle okolo 25h/týden, atd.). Pak tě buď přijmou nebo ne.