jQuery a problém s IE7 a nižšími

Webdesign, HTML, CSS, Flash, PHP, ASP, .NET, JavaScript. Kritika www stránek na Smetišti.

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod 4daPeace 2. 6. 2010 15:19

Dobrý den,

hned na začátek podotknu, že jsem lajk a samouk, co se týče tvorby webu. Pomocí Microsoft Expression Web 3 (MEW3) jsem si vytvořil webové stránky http://www.bednarikphoto.com. Jak vidíte, na úvodní straně je měnící se galerie vytvořená pomocí jQuery innerfade (staženo odtud: http://medienfreunde.com/lab/innerfade/). Měl jsem problém s vycentrováním tohoto jquery - nezabral mi žádný MEW3 příkaz, jako jediné funkční se nakonec ukázalo být otrocké mačkání mezerníku, které mi to posunulo cca do středu stránky. V Maxthon3, IE8, Chrome se web objeví správně. Když ho ovšem otevřu v IE7 a nižším (výborný program na testování kompatibility v IE je IETester), fotky jsou zobrazeny extrémně napravo.

Může mi někdo poradit, jak dosánout kýženého vycentrování ve všech jmenovaných prohlížečích? Děkuju.
4daPeace
Junior

Odeslat příspěvekod NefroniK 2. 6. 2010 15:33

V prvom rade by som ti doporucal - ked si samouk - studovat tvorenie webu priamym pisanim zdrojoveho kodu a nie nejake podivne programy ;-) Ta stranka ktoru si vytvoril (homepage) by ti zabrala asi tak 15 minut prace.

Ked zmazes tie pevne medzery tak ti to nefunguje len v IE <= 7 alebo aj v ostatnych prehliadacoch?
NefroniK
Junior

Odeslat příspěvekod 4daPeace 2. 6. 2010 16:01

Kdyz smazu ty pevne mezery, tak to nebude uprostred, ale zarovnano doleva. Vse vsech prohlizecich.
4daPeace
Junior

Odeslat příspěvekod K8 2. 6. 2010 16:32

a jak to dopadne, kdyz zmenis velikost okna? taky to pak nebude uprostred....
pevnymi mezerami jsi to vycentroval na stred jen pro tu jednu velikost okna
doporucuji se podivat na http://interval.cz/hotova-reseni/pro-css/ a neco z toho si vybrat
K8
Pokročilý

Odeslat příspěvekod 4daPeace 2. 6. 2010 17:43