[WEB]Přehrání videa na mojí stránce

Webdesign, HTML, CSS, Flash, PHP, ASP, .NET, JavaScript. Kritika www stránek na Smetišti.

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 12. 7. 2015 16:32

Zdravím
Na můj freehosting jsem si pomoci protokolu FTP video které má příponu *.avi a potřeboval bych v okně jako je youtube přehrát toto video mám tyto nástroje
Flash
Flasch video Player
HTML5 Audio
HTML5 Video
Vineo
Youtube

jde to vůbec nějak udělat? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod PiranhaGreg 12. 7. 2015 16:45

Zrovna avi není vhodnej kontejner...

Např. jQuery Media Plugin ti to pomocí Windows Media Playeru přehraje, ale ten nemá každej a kdo ví jak k němu dnešní prohlížeče přistupují...

Koukni sem, jaké formáty jsou na tom líp. MPEG-4/H.264 (tedy *.mp4) zatím vede ;-) .
PiranhaGreg
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod x-rated 13. 7. 2015 01:30

jedině převíst do mp4 h.264 a na stránku vložit standardní cestou jako <video>, popř. prohnat přes youtube/vimeo a vložit <iframe>
Dell UP2715K 27" AH-IPS 5120x2880 • Asus Maximus VIII Gene • Intel Core i7-7700K @ 5 GHz • Corsair Vengeance @ 3,6 GHz, 32 GB • Samsung 960 Pro - 1 TB • Creative SoundBlaster X-Fi Titanium HD • MSI GTX 1080 Ti Gaming X @ 2/11 GHz
x-rated
Junior

Odeslat příspěvekod Víťa1 13. 7. 2015 13:02

popř. prohnat přes youtube/vimeo a vložit <iframe>

Tak toto je ta pravá cesta 8-D díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod karlos00x 13. 7. 2015 13:26

No a protoze mas socka hostingy tak nemuzes pocitat treba s automatickou konverzi po uploadu pres ffmpeg :-)
Upgrade který má smysl: SSD. Zažijete svižný počítač.
karlos00x
Pokročilý

Odeslat příspěvekod houkat 13. 7. 2015 13:45

Taky to video muzes nahrat na UT a na svuj web si vlozit jen prehravac YT s videem...
houkat
Junior

Odeslat příspěvekod Víťa1 13. 7. 2015 13:45