ORANGE OPTIKA

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod votrelec 5. 3. 2009 21:16

nechapem naco ides do orangu? vsak si tam zavolaj, technici sa napichnu na tvoj konvertor a zistia v com je problem.
..:. jungle forever:.
votrelec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Liu 6. 3. 2009 11:32

No zájsť do Orangeu môže ušetriť čakanie na príchod technika domov...ale zase neviem, či v predajni vedia takéto problémy riešiť on-time a či to len nepošlú niekde potom a natiahne sa to ešte viac.Ale nemám osobné skúsenosti, takže neviem to povedať.
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jafb 6. 3. 2009 18:39

V predajni také problémy neriešia, odkážu človeka na telefonát na tú ich úžasnú linku pomoci.
jafb
Junior

Odeslat příspěvekod Liu 6. 3. 2009 20:13

No tam sa dovolať, to chce dávku trpezlivosti a potom vlastne celý telefonát je o trpezlivosti...
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ogg vorbis 7. 3. 2009 01:22

Xyw13 toto isté sa stalo mne.Dva dni mi nešiel net (reštartoval som, odpajal od elektriny), tak som zavolal technikovi.
Medzitým som konvertor odpojil a na tretí deň asi 1 hodinu pred príchodom technika len tak zo srandy zapojil.Pravdaže všetko išlo už v pohode. :lol:
ogg vorbis
Junior

Odeslat příspěvekod COYOTxyz 7. 3. 2009 23:06

Zaznamenal som vypadok fibernetu v NZ. Je chyba len u mna alebo mi to viete potvrdit?
COYOTxyz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guest7421 8. 3. 2009 03:17

Boberts píše:Jedna otázočka,Alarm ledka na konvertore vám svieti, bliká alebo nesvieti? lebo mne svieti a neviem či má alebo nemá.....

Niekde na strankach vyrobcu konvertorov som sa docital, ze outdoor konvertory maju vnutri spinac, ktory po otvoreni skrinky signalizuje narusenie. O indoor konvertoroch to tam nepisali, ale asi to bude to. Uz ta prisli riesit technici z orindzu? Nemas nahodou foto utrob toho zazraku? Zaujimalo by ma ako to tam vnutri vyzera, ale nechcel by som aby aj mne svietil alarm. Kde je ten spinac? Je tam zalozna baterka? Ako sa to otvara? Nevidim srubky. A to najpodstatnejsie co ma zaujima: kolkymi vodicmi je prepojeny settop box s konvertorom, vsetkymi osmimi, alebo styroma ako klasicky LAN internet? Lebo by som mohol usetrit na kabelazi, keby sa dal set top box a internet tahat jednym kablom.
guest7421
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Boberts 8. 3. 2009 17:18

guest 7421:
sorry ale ja som ten konvertor neotváral, nemal som žiaden dôvod. len som si jednoducho všimol že mi svieti ledka alarmu. ale žiadne problémy s netom a ani s tv som nespozoroval. ešte som to ani nehlásil žiadnemu technikovi (keďže na prvý pohľad všetko šlape ako má). ja som sem písal preto lebo som chcel vedieť či má alebo nemá svietiť keďže si nepamätám či svietila alebo nie pri montáži keď mi zapájali net!
Boberts
Junior

Odeslat příspěvekod Xyw13 8. 3. 2009 20:50

No, tak problem vyrieseny.
Samozrejme, na predajni nemaju prostriedky na riesenie tychto veci, ale mozu zavolat technika(oni) namiesto mna ;)
Odisiel mi konvertor, technik mi tvrdil, ze preto, lebo som ho obcas vypol. Podla neho sa nema vobec vypinat. Skratka pobavil som sa. Ale dobre bolo, ze prisiel, premerl, zistil, ze je to pokazene, vymenil konvertor a odisiel. cca 15minut prace.
Taketo sluzby keby boli vsade, tak som spokojny.
Xyw13
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 3. 2009 07:31

Xyw13: Take sluzby? Sak tie sluzby stoja za p.d. Nikde na linke alebo na predajni nic nevedia, stale len odkazuju na tu ich super linku. Aby som ja musel platit, ze mam problem, ktory vacsinou sposobili oni? A to ze vymenil konvertor, to je hadam automaticke, nie? Vsak je to v zaruke, platis im za net, tak nech ten net ide.
Cize keby boli taketo sluzby vsade, boze chran :lol:
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Xyw13 10. 3. 2009 00:37

Prave preto chod do predajne, a poziadaj ich, nech zavolaju linku oni ;) Samozrejme nie hned ale najprv uved obsluhu do problemu(ktory aj tak nevedia riesit) a potom ich poziadaj, nech teda zavolaju podporu, ktora by to mohla riesit. Voila ;)
Xyw13
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 10. 3. 2009 07:01

No to si nic nove nevymyslel,ale aj tak to nie je, ako to ma byt. Moja predstava - problem, zavolam na BEZPLATNU linku a problem poriesia. Nieze sa musim este niekde trepat. Spravajme sa trosku ako zakaznici a nie ako teliatka, ktorym ked velka firma povie, ze musis prist tam a tam, tak tam poslusne nacupitam a drzim hubu a krok a este ich budem po forach chvalit, aki su super, ze poriesili problem. Vsak za to im platime a je to ich povinnost. Tak ako ja im tolerujem sem-tam nejaky vypadok a nie je to na 10min, nemozem pozerat net ani tv, tak aj oni sa musia spravat trosku smerom ku mne. :grr:
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod globalist 10. 3. 2009 07:57

.
Naposledy upravil globalist dne 10. 3. 2009 07:58, celkově upraveno 1
globalist
Junior

Odeslat příspěvekod globalist 10. 3. 2009 07:58

Xyw13 píše:Prave preto chod do predajne, a poziadaj ich, nech zavolaju linku oni ;) Samozrejme nie hned ale najprv uved obsluhu do problemu(ktory aj tak nevedia riesit) a potom ich poziadaj, nech teda zavolaju podporu, ktora by to mohla riesit. Voila ;)


Kolko mas rokov ak sa ta mozem spytat?
globalist
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 10. 3. 2009 10:38

Ozaj, este taka otazka, uz sa to tu raz riesilo, potom to bolo OK a teraz mam zase trosku "problem" s pingami - na www.sme.sk +-20ms, maval som okolo +-6ms, aj kamarat ma to iste. V praci, na DSL okolo 12ms. Ako je to u vas?
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků