ORANGE OPTIKA

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod 1zdavu 23. 4. 2009 12:56

@ luco666

Skus si este raz pozorne precitat co som pisal vyssie. Vravim o celom baliku Fiber a hlavne o Fiber TV. Tam je bezne ze STB zmrzne a treba ho restartnut, alebo treba mazat cookies atd, lebo Orange nahral novu verziu softu do STB bez upozornenia. A nie raz sa stalo ze po nasadeni novej verzie som mal az 4 programy a nie zrovna len par hodin.
Tento prieser s Fiber netom je skor ceresnickou na torte k tej absolutne nezvladnutej Fiber TV, hlavne v zaciatkoch. Jedine co ju ospravedlnovalo bol Fiber net. Ale vidim ze pri problemoch s nim je sposob komunikacie rovnaky.

Skus ty meskat s platbou, lebo ju nebudes ju mat ako zralizovat z nejakych objektivnych pricin (si po nehode hospitalizovany a musis riesit ine dolezitejsie veci) a nekomunukuj s Orange. Orange to vobec nebude zaujimat, vyhrazat sa ti bude rovnako ako neplaticovi a rovnako mu bude jedno ci si velky alebo maly klient.

Tu ide o princip. Ak mam vsetky pravidla dodrziavat ja, tak to iste budem pozadovat aj ja od nich. That's all. ;-]
1zdavu
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 23. 4. 2009 13:00

Komunikacia je zaklad vztahu, to tvrdia aj zeny :lol:
Nemuseli pisat mne (mne ani nepisali, lebo svoje cislo im nedam, maju moj mail), mali napisat hned, co sa deje a nie po takmer 24hod. Tiez chodim radsej do obchodu, kde sa prijemne komunikuje s predavajucimi, ako kde na mna vrcia. Vsak tam maju ludi na techniku, predaj, marketing, komunikaciu. Takze luco666, neviem, ci si bol niekde vonku, tam by si videl, ako tieto firmy funguju, do zadku ti lezu pri akomkolvek probleme a chybu ferovo priznaju a nie 24hod sa tvaria a modlia, ze to hadam uz konecne naskoci a nebude toho plny net, toto prepiskli. Keby zareagovali hned prvy den, nebolo by tolko negativnych prispevkov.
Keby mam na vyber, ci si priplatim nejake to euro navyse za sluzby a komunikaciu na urovni, urobim to.

1zdavu: uplny suhlas. Mojho znameho nahanali za 1,20SKK ako vraha a to mu pritom ani fakturu neposlali. :lol: A ked to zistili, tak ani sa mu neospravedlnili, vsak naco. To iste aj mne slecna do telefonu pri reklamacii zlej faktury, pomylili sa "len"o 6€ a to takisto ziadne prejavenie alebo priznanie si chyby len strohe ze mal som pravdu a bude to vyrovnane, dovi, dopo.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Liu 23. 4. 2009 14:03

Xyw13 píše:2tomcop: To mas asi smolu, ja som take dlhe vypadky nemal(okrem toho posledneho vypadku elektriny, vsak vieme). Moje vypadky spocivaju v kratkej niekolkosekundovej nemoznosti nic robit s netom, proste akoby zamrzol komp(QIP hodi vypadok, Opera sa proste nepohne. system ide normalne, ping cez prikazovy riadok zmrzne). Stava sa to tak raz za dve hodiny, ale len ked idem cez kabel a router. Pokial idem napriamo cez konvertor vsetko sa javi v poriadku (az na tie pingy. Tahaj.sk ~15ms; zive.sk ~ 15ms; dsl.sk ~ 20ms atd. (robene cez prikazovy riadok, cez browser je to este divokejsie, s hrami som sa uz zmieril))

To sposobuje prave DHCP tie kratke vypadku lebo Ti da kratky lease time a potom to stale obnovuje...nerozumiem preco, ale celkovo to ich DHCP nefunguje bezchybne uz dlhy cas...niekto si tie mini vypadky ani nevsimne,ja ich zaznamennavam...nie tak casto ako pises Ty,ale aj tak je to otravne.
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod heman 23. 4. 2009 14:13

cca 14:11 Piestany

telefon a Internet uz funguje idem to skusit
heman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod halef 23. 4. 2009 14:50

Prešov-fibernet aj pevná linka mi idú od včera cca 21.oo hod., žiadna sms mi od Orange neprišla, aj keď mi to sľúbili, keď som im volal...
halef
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PiXeL333 23. 4. 2009 16:17

to iste, ziadna sms nic, ak to nebude adekvatne zohladnene tak to davam na reklamacne odd. potom na telekomunikacne odd a ak ani tam nepochodim tak to pozeniem na SOI. Ta nulova komunikacia... a je to komunikacna firma :D Potrebuju preskolit celu firmu aby sa naucili jednat a nie mat len orange reklamy, spam sms... a pod.
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chapman 23. 4. 2009 16:24

PiXeL333 píše:to iste, ziadna sms nic, ak to nebude adekvatne zohladnene tak to davam na reklamacne odd. potom na telekomunikacne odd a ak ani tam nepochodim tak to pozeniem na SOI. Ta nulova komunikacia... a je to komunikacna firma :D Potrebuju preskolit celu firmu aby sa naucili jednat a nie mat len orange reklamy, spam sms... a pod.


Odporúčam ešte ombudsmana a Európsky súd pre ľudské práva v Štrasburgu :-)
chapman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PiXeL333 23. 4. 2009 16:32

dik za tip :) to ma nenapadlo ...
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PiXeL333 23. 4. 2009 16:48

aacid píše:stale ma fascinuje pristup niektorych ludi, dostali sms, precitali si na orange.sk ospravedlnenie a uz su spokojny... akurat sa stazuju ze to prislo neskoro... ja som sa presne to iste co mi prislo smskou a co je napisane na strankach dozvedel asi hodinu po tom co nastal vypadok, zavolal som na 905 (neviem na ake spoplatnene infolinky volate vy, tato je zadarmo) a tam mi to povedal odkazovac.
ale fakt tomu nerozumiem, vypadne mi internet, nejde par hodin a fakt ma vobec ani trosku netrapi ci mi dojde smska s informaciou ze mi nejde internet a ze pracuju na oprave, sak to ze internet nejde vidim aj sam a to ze na tom pracuju je asi tiez uplne jasne kazdemu.

a mozno to niektorych z vas prekvapi, ale 40sk ako odskodnenie od orangeu pytat nebudem :D


mna stale fascinuje tvoj rozum, dostanes sms / nedostal som /, precitas si to na stranke / po 48 hodinach / volas na 905 / nedovolal som sa ani na 10 x /... mam pisat dalej alebo uz si zacal pouzivat hlavu ??!!, Ak nemas "zalozny net" / co nemas lebo tento je najspolahlivejsi podal ich spotu v TV / - tak ako sa dozvies ze sa ospravedlnuju po 48 hodinach ??? A ak ti 905 povedala ze maju vypadok / skoro cele SR / tak si bol spokojny a cakal si kedy to pojde ? mozno dnes, alebo zajtra ?? A ak nie tak nevadi do tyzdna to urcite pojde... Dufam ze tam nepracujes lebo by ma asi fakt ....
PiXeL333
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod Dzoko 23. 4. 2009 17:31

Neviete mi poradit prevo mi orange dhcp vzdy ponukne gateway 10.68.0.1? Na helpdesku hrali mrtvu rybu, ze to nie je ich prefix (co fakt nie je). Poradili mi resetnut konvertor, ale samozrejme nepomohlo.
Dzoko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Xyw13 23. 4. 2009 17:39

heman píše:nemas nahodou eset smart security v4.xxx ak ano tak to sposobuje nod firewall ties som mal ten problem pingy ako na mikrovlnke

tu citaj viac: http://www.eset.sk/knowledge_base/question.php?ID=619

Mam ho na dvoch kompoch. Na jednom robi problemy, na druhom nie. Skusim hodit naspat trojku, hadam pomoze.

Liu píše:To sposobuje prave DHCP tie kratke vypadku lebo Ti da kratky lease time a potom to stale obnovuje...nerozumiem preco, ale celkovo to ich DHCP nefunguje bezchybne uz dlhy cas...niekto si tie mini vypadky ani nevsimne,ja ich zaznamennavam...nie tak casto ako pises Ty,ale aj tak je to otravne.

No, prave toto si nie som isty. Lease time mam nastaveny na 1week, v statuse ale mavam cislo okolo 2X:XX:XX (teda ked sa nahodne pozriem(mensi cas ako 21:XX:XX som tam nevidel a pozeram tam castejsie). Asi su to hodiny). Teraz ale tam mam 01:08:XX. Celkom zaujimave.

Najprv skusim toho eseta, ak sa nic nezmeni, pojdem zase do pomaranca. Zaujimave je, ze to robi len cez router, ked idem priamo cez konvertor, ziadny vypadok som nezaznamenal(ale nemozem si dovolit ist len cez konvertor kedze sa pouziva viac pocitacov(notebooky))

Edit: Este k tomu infu od pomaranca. Ako som uz spominal, poslat vsetkym uzivatelom FiberXXX SMS alebo mejl je minimum. Proste jeden prikaz do databazy. (Otazne je na akej urovni su ich spravcovia a programatori databaz, ci to vobec vedia)
Xyw13
Junior

Odeslat příspěvekod aacid 23. 4. 2009 19:13

PiXeL333 píše:mna stale fascinuje tvoj rozum, dostanes sms / nedostal som /, precitas si to na stranke / po 48 hodinach / volas na 905 / nedovolal som sa ani na 10 x /... mam pisat dalej alebo uz si zacal pouzivat hlavu ??!!, Ak nemas "zalozny net" / co nemas lebo tento je najspolahlivejsi podal ich spotu v TV / - tak ako sa dozvies ze sa ospravedlnuju po 48 hodinach ??? A ak ti 905 povedala ze maju vypadok / skoro cele SR / tak si bol spokojny a cakal si kedy to pojde ? mozno dnes, alebo zajtra ?? A ak nie tak nevadi do tyzdna to urcite pojde... Dufam ze tam nepracujes lebo by ma asi fakt ....

s orangeom nemam nic spolocne, akurat ze pracujem v IT a tak som sa naucil ze pocitace (a vsetko okolo nich) nefunguju vzdy na 100% a nemozem sa na to spoliehat.
nefunguje internet a co? svet sa nezruti, je tolko inych veci co sa da robit.
a hlavne sa kvoli tomu nebudem rozculovat, pretoze stres je najvacsi zabijak :P
aacid
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1zdavu 23. 4. 2009 20:14

aacid píše:s orangeom nemam nic spolocne, akurat ze pracujem v IT a tak som sa naucil ze pocitace (a vsetko okolo nich) nefunguju vzdy na 100% a nemozem sa na to spoliehat.
nefunguje internet a co? svet sa nezruti, je tolko inych veci co sa da robit.
a hlavne sa kvoli tomu nebudem rozculovat, pretoze stres je najvacsi zabijak :P


Som na tom obdobne, kedze robim v IT, takze viem sa vcitit do koze ludi co to riesili na "mieste cinu". To ze to raz za cas vypadne, alebo ze sem tam su problemy s Fiber TV nie je dovod aby som sa rozculoval. Toto su malichernosti voci inym problemom v zivote. ;-) Viem ako to chodi a ak niekto hore rozhodne, tak "programator" sa moze aj roztrhat s logickymi vysvetleniami, jednoducho nepochodi. Manager ma tabulky a tam cisla "jasne hovoria". Takze hold nie vzdy to co sa dostane von je dokonale, ale pozadovane crty to mat musi aj ked to nie je dotiahnute do dokonalosti. 8-S Rovnako nezavidim chlapcom (pripadne aj dievcatam) co kmitali aby dany problem co s netom teraz nastal vyriesili. Myslim ze si "uzili" svoje a okrem problemov co riesili si casto vypoculi klasiku "Uz viete co tomu je?" "Tak kedy to bude?" "Nemozte to urychlit" a podobne motivacne reci. Rovnako nezavidim operatorom na helpdesku, ktori si to isto "zlizli" od nervoznych klientov a sluzia ako "bleskozvod", hoci za to absolutne nemozu, ale maju tu smolu su na mieste prveho kontaktu. Dokonca otazne je ci aj oni maju relevantne informacie co sa vlastne deje a nedozvedaju sa niektore informacie najprv od klientov.
Ale co neviem pochopit je oddelenie, ktore ma na starosti odkomunikovat novinky, aktualne problemy atd sucastnym klientom a to nemyslim len cez helpdesk na ktory sa musim dovolat, ale nejakou strankou na FiberTV, Fiber nete, mailom do schranky alebo v pripade takehoto vypadku sms-kou. Niekedy mam pocit, ze Orange ziadne taketo oddelenie NEMA. A to je VELKY problem, ktory nedokazem pochopit. Rad by som, ale nemam ako. Divim sa ORANGE ze mu nie je trapne, ze taketo diskusie nadsencov vlastne supluju oddelenie, ktore by sa tomu malo venovat. :hm
1zdavu
Junior

Odeslat příspěvekod prosoul 23. 4. 2009 21:34

1zdavu: Vyjadril si to absolutne vystizne a genialne!
prosoul
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků