ORANGE OPTIKA

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Demag 29. 3. 2010 18:33

Moze mi niekto povedat preco mi kazdu chvilu menia ip adresu? Je to bezne?
Demag
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vortex1394 29. 3. 2010 19:14

ja mam stale rovnaku
vortex1394
Junior

Odeslat příspěvekod Liu 30. 3. 2010 08:32

To Demag: Pokiaľ som mal ich router tak som mal stále rovnakú, akonáhle som routrer zmenil tak mi začali zbesilo meniť IP a nedalo sa s nimi o tom ani rozprávať,oni nič nemenia atď...tak som si musel dať pevnú IP lebo aby mi každú minútu na sekundu dve vypadli všetky služby tak to je čo za internet...
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aacid 30. 3. 2010 09:14

ja som zmenil aj router a vsetko je tak ako predtym, ziadne nadmerne menenie ipcky..
aacid
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Liu 30. 3. 2010 10:31

No skús si dať cisco router a bude sa Ti meniť neustále...mám to odskúšané na dvoh rôznych modeloch...
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinerik 30. 3. 2010 15:15

Je badat zrychlenie v reakciach stb od Orangeu na FiberTv... pekne. :-)
martinerik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ianian 31. 3. 2010 15:02

Nenasiel som ze by sa to tu uz riesilo.

Kedze mi konci viazanost sluzieb Orange Doma rozhodol som sa pre mierne zmeny v zmluve. S Fiber TV som maximalne nespokojny (ako asi kazdy z nas), tak som poziadal o zrusenie tejto sluzby s tym, ze som ochotny sa zaviazat na dalsich 24 mesiacov iba na FiberNet a FiberTel (nerieste preco telefon, proste ho potrebujem). Po dlhsom skumani operatora na 939 prisiel s moznostou pre mna vyhovujucou - zrusi sa FiberTV, zostanu zvysne dve sluzby, za FiberNet ako verny zakaznik budem platit 20,90 Eur mesacne + pausal za telefon. Dnes mi operator telefonoval, ziadal si udaje do zmluvy, na moje prekvapenie vsak chcel cislo v sieti Orange, aby bolo mozne poskytnut zlavu Orange svojim. Bolo mi oznamene, ze hoci FiberNet je datova sluzba (aspon teda minimalne ja ju za datovu povazujem, neposielaju mi cez ten kabel cerstvo upecene rozky), tak vyuzivanie sluzieb Orange Doma sa za vyuzivanie hlasovych alebo datovych sluzieb na ucely Orange svojim NEPOVAZUJE!
Na ich webe je uvedene: Využite špeciálne vernostné zľavy vďaka programu Orange svojim, ktorých výška závisí od toho, ako dlho využívate hlasové alebo dátové služby Orangeu.
Využite vernostnú zľavu teraz aj na neobmedzený FiberrNet s rýchlosťou svetla.

Nejde mi o 3 Eur mesacne, dam si piatok vecer vonku o 2 piva menej. Ide mi o princip.
Operator si zapisal moju namietku voci takemuto konaniu a vraj bude informovat nadriadenych. Dohodol som sa ze do konca buduceho tyzdna sa mi ozve ci sa naslo nejake riesenie. Ak sa ozve (o com velmi pochybujem ale niekedy aj motyka vystreli) tak budem informovat ako som dopadol.

Na zaver - nie je verny zakaznik ako verny zakaznik. Podla toho co som sa dnes dozvedel verny zakaznik, vyuzivajuci ich predrazene sluzby mobilnej komunikacie je vernejsi ako zakaznik, ktory vyuziva ich sluzby triple play.
ianian
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vortex1394 31. 3. 2010 15:38

nie je verny zakaznik ako verny zakaznik


citat z filmu planeta opic
"vsetky opice su si rovne , zda sa vsak ze niektore su si rovnejsie..."
vortex1394
Junior

Odeslat příspěvekod prihlaseny 31. 3. 2010 15:57

VÝMENA STB Orange Fiber TV plusy a mínusy v praxi (prvý deň):
Dlho som zvažoval, či sa mi oplatí vymieňať prijímače orange TV v ich zvolávacej výmennej akcii, popisy zlepšení zo strany orange sú totiž velmi hmlisté (na jednom mieste tvrdia že ide o celkové zlepšenie, aj rýchlosť reakcií, inde zas že reakcie rýchlejšie nebudú, a že v praxi vyskúšame či sa ich doterajšie iné nedostatky odstránili);
Nakoniec som podstúpil celé rozmontovávanie/odkáblovanie/balenie, telefonovanie X dní pre overovanie, kedy majú fyzicky k dispozícii StB na výmenu (2dni to na Prievozskej BA nikto nevzal, len preplnený odkazovač), trepanie sa na miesto kde nie je jediné parkovacie miesto pre zákazníka (žijú aj z niekoho iného?) a podobne...
No a nakoniec som sa dočkal: po opätovnom rozbalovaní/inštalovaní/zakáblovaní sa STboxy dožiadali upgradu firmwaru - a po ňom: prvý StB po nabehnutí načítal mozaiku, zvolil som prvý program - reakcie rovnako pomalé - prepol na druhý program, a nič - tmavá obrazovka = bug č. 211 ostal bezo zmeny, ked treba prepnúť ďalej a zas späť na načítanie obrazu. Ďalšie reakcie ovládania menu sú takisto užívateľsky nepriaznovo pomalé - charakteristická vlastnosť ovládania č. 1 je teda tiež zachovaná.
Pri druhom STboxe som po nabehnutí firmwaru skúsil, či pre zlepšenie reakcií netreba "reštartovať" box, tak skúšam vypnúť, OK; zapnúť - nabehne text asi že "Vážený zákazník, táto služba momentálne nie je dostupná" (t.j. služba zapnutia optickej TV, pričom na druhom TV beží veselo ďalej) "pri pretrvávaní vás prepneme na Vaše kanály" - samozrejme nič nenabehlo, pre spustenie som ho musel vypnúť/zapnúť znova. Takže OK, aj bug. č.73 je zachovaný. Reakcie stále rovnaké.

Tak už len čakám, v akom momente mi po tomto poslednom zlepšení začnú mrznúť (predošlé STB pôvodne typicky zamrzli po načítaní EPG, či pokuse listovať v ňom; potom po nahodení novej úpravy EPG sa dalo do nich dostať aj listovať, typicky mrzli až po návrate na TV obraz - vždy bolo na oživenie nutné STB vypnúť/zapnúť zo siete)..
Zatiaľ jediný prínos (ak nerátam celkom peknú slečnovitú obsluhu) vidím v získaní nových záručných listov (pôvodne som tuším nemal žiadne).
martinerik píše:Je badat zrychlenie v reakciach stb od Orangeu na FiberTv... pekne. :-)


-- 31. 3. 2010 17:35 --

RE: VERNÍ ZÁKAZNÍCI ORANGE
prosím Vás, akým jazykom sa v tejto krajine rozpráva? Ja totižto posledné roky nerozumiem ustálenému významu slov, ktoré vyzerajú ako slovenské, a prichádzajú od operátorov, bánk či rôznych oligopolov. "Áno pane, táto zelená lopta je ružová kocka. Máte ju výhodne bez viazanosti a bez ďalších poplatkov."
Mne dali pri podpise tripľovej zmluvy na ich Fibery jednoznačnú odpoveď, že po vypršaní prvej viazanosti 24mesiacov, budem mať už na ich služby ďalšie ceny výhodnejšie - ako verný zákazník zašuflíkovaný "2roky+".
Tiež sa na ich predajniach aktuálne váľajú/podstrkujú brožúry "Fiberte si..tisíce spokojných zákazníkov...ponuka pokračuje" a "Čím dlhšie ste s nami, tým väčšiu zľavu na FiberNet získate". Na webových stránkach OR. Fiber/Doma sa všade doklikáme len ku starému pdf-ku z Vianoc, s identickým textom: Obrázek
v súčasnej brožúre je pod tým na tejto strane ešte text *"Výška mesačného poplatku závisí od toho, ako dlho ste v rámci účastníckeho programu účastníkom služieb spoločnosti Orange prostredníctvom pripojenia aktívneho v súčasnosti."
Ale ako vidím, v praxi sa proti týmto slovám ohradzujú a metajú ako chytené ryby, pričom nám nevedomým, pri našej vôli uvedené si uplatniť, vďačne vysvetlia, čo tie slová neznamenajú... Neznamenajú zákazníka Orange (Doma, Fiber), neznamenajú platiaceho zákazníka bez ďalšej dvojročnej viazanosti, neznamenajú zákazníka plešivejceho, príliš pekného, či naopak obézneho... tak proste znamenajú asi len tie vybrané opice :-S
ianian píše:Nenasiel som ze by sa to tu uz riesilo.

....Po dlhsom skumani operatora na 939 prisiel s moznostou pre mna vyhovujucou - zrusi sa FiberTV, zostanu zvysne dve sluzby, za FiberNet ako verny zakaznik budem platit 20,90 Eur mesacne + pausal za telefon. Dnes mi operator telefonoval, ziadal si udaje do zmluvy, na moje prekvapenie vsak chcel cislo v sieti Orange, aby bolo mozne poskytnut zlavu Orange svojim. Bolo mi oznamene, ze hoci FiberNet je datova sluzba (aspon teda minimalne ja ju za datovu povazujem, neposielaju mi cez ten kabel cerstvo upecene rozky), tak vyuzivanie sluzieb Orange Doma sa za vyuzivanie hlasovych alebo datovych sluzieb na ucely Orange svojim NEPOVAZUJE!
Na ich webe je uvedene: Využite špeciálne vernostné zľavy vďaka programu Orange svojim, ktorých výška závisí od toho, ako dlho využívate hlasové alebo dátové služby Orangeu.
Využite vernostnú zľavu teraz aj na neobmedzený FiberrNet s rýchlosťou svetla.
....
Operator si zapisal moju namietku voci takemuto konaniu a vraj bude informovat nadriadenych. Dohodol som sa ze do konca buduceho tyzdna sa mi ozve ci sa naslo nejake riesenie. Ak sa ozve (o com velmi pochybujem ale niekedy aj motyka vystreli) tak budem informovat ako som dopadol.
Na zaver - nie je verny zakaznik ako verny zakaznik. Podla toho co som sa dnes dozvedel verny zakaznik, vyuzivajuci ich predrazene sluzby mobilnej komunikacie je vernejsi ako zakaznik, ktory vyuziva ich sluzby triple play.
My name is Josh .. and I am Funky (..?)
prihlaseny
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rasto1 1. 4. 2010 05:31

rasto1 píše:neexistuje nejaky sposob ako donutit spolupracovat orange s takymto niecim?

http://www.mall.sk/dvd-rekordery/samsun ... 00325-SAMS

lebo ja sa uz tiez tesim na to ako to kvoli tomu krasnemu STB vsetko zrusim...


nikto nic?

ak nie, tak navrhujem aby sme vsetci zrusili zmluvy na fibertv :D
rasto1
Junior

Odeslat příspěvekod janac.marek 1. 4. 2010 11:14

Na FiberTV mi zmislo Discovery. Ma niekto podobny problem?
Dufam, ze je to len zart, ale vyzera, ze nie.
Idem este prelistovat HD kanaly, ci to nepremiestnili tam.

Edit: No overil som si to. Discovery nie je naozaj nikde. Namiesto neho je tam NGC HD. Ten je tiez fajn. Nie je sice ani v Slovencine ani Cestine, ale Discovery som pokladal za velmi dobry kanal. Radsej mali dat vysielat v HD ten. Skoda. Co ich k tomuto viedlo? Vidim, ze tam budem musiet zavolat a informovat sa.
"Stav komunikačnej infraštruktúry má výrazný vplyv na ekonomický rast spoločnosti, nie naopak."
janac.marek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wormboy 1. 4. 2010 11:28

Discovery akoze nadobro zrusili ? to je snad nejaky vtip , banda prasiva
wormboy
Junior

Odeslat příspěvekod janac.marek 1. 4. 2010 11:36

Ja velmi dufam ze nie, pretoze je to moj jeden z najoblubenejsich kanalov.
To si taketo veci mozu na zaklade zmluvy dovolit?
Naposledy upravil janac.marek dne 1. 4. 2010 11:54, celkově upraveno 1
"Stav komunikačnej infraštruktúry má výrazný vplyv na ekonomický rast spoločnosti, nie naopak."
janac.marek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vortex1394 1. 4. 2010 11:40

neviem preco jednoducho nezavolate na hotline. je to asi 3 centy za minutu.
vortex1394
Junior

Odeslat příspěvekod Sefko 1. 4. 2010 14:10

Veru tak Discovery zmizol nadobro z ponuky FIberTV a miesto neho je tam NGC HD ale v anglictine...dovod nie je ziadny,zrejme sa marketingove oddelenie sa tak rozhodlo ale nijako to nekomunikovali,ani neupozornili jednoducho od 1.4.2010 to zmenili...na 939 nemusis ani volat,tam Ti nic nove k tomu nepovedia..pravo nato maju podla vsetkeho a VZP..zial..je to velmi neseriozne takto z nicoho nic odobrat program,ktory bol dost popularny..
Sefko
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků