Specialni nabidka O2 (13.10. - 26.10. 2008 )

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod mtmccox2 28. 10. 2008 21:39

taky jsem to objednal, a doufám že to s tím omezováním rychlosti nebude tak žhavé, nejsem sice šílenej stahovač, ale když bude rychlost, tak proč ne sem tam něco :D
zajímavé že se ještě po objednávce přes net ještě neozvali...doufám že vše v poho, uvidíme
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod warteam 30. 10. 2008 19:29

No jak říkám přes den jede Rapid od 0 do nějakých 30kB/s a v noci tak 600-800 na 8Mbit.Prý mají ve smlouvě nějaké řízení datového toku při velkém vytížení, ale nezdá se mi že by každý den od rána do 11 večer byla síť tak vytížená aby to museli regulovat.Holt O2:-)
warteam
Junior

Odeslat příspěvekod MikiV65 31. 10. 2008 09:48

Takže zpomalení se vztahuje jen na rapid?Anebo přes den jede internet pomaleji než přes noc.
Ale podle mě když teď to FUP zrušili tak si myslím že to zpomalování už takové nebude.Možná až při překročení 100GB za týden.
MikiV65
Junior

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 31. 10. 2008 11:21

na straně O2 k žádnýmu selektivnímu zpomalování, blokování ani filtrování nedochází...
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ellyfka 31. 10. 2008 16:27

Za jak dlouho po objednání přes eshop na webu O2 se vám někdo ozval? My objednávali 20.10. a stále nic:o(
Ellyfka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VENCA_Ss 31. 10. 2008 16:45

:-D :-D ... hele ja to objednaval asi 18tého - to byl sobota myslim.... asi v utery - 21ního jsem volal jk to vypada s objednavkou... ve ctvrtek to prislo, ale vyzvednul jsem si to az v pondeli 27mého, všechno jsem zapojil atd.... po 3 volani a urgovani aby mi to zapojily atd.... (na ustredne) tk nic neudelali, je patek a net porad nejde... musis jim volat aby neco zacali delat maj bezplatny linky tk je to v pohodě, třeba kdyz jsem volal poprvé tk jsem cekal asi 45min :-D , ale kdyz jsem volal dneska tk asi jen minutuku né celou
:)
VENCA_Ss
Junior

Odeslat příspěvekod Ellyfka 31. 10. 2008 18:53

Já to objednávala i se zřízením pevné. No zkusím tam zítra zavolat, kde to vázne.
Ellyfka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod warteam 31. 10. 2008 20:53

kernel_panic [passed] píše:na straně O2 k žádnýmu selektivnímu zpomalování, blokování ani filtrování nedochází...


tak proč si na forech všichni stěžují na pomalé stahování z rapidu?
warteam
Junior

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 31. 10. 2008 21:49

chci odkaz na fórum, kde si všichni zákazníci O2 stěžují na pomalost služby rapidshare, můžeš, prosím?

fóra vždy kumujují stěžovatele, neznám žádný, kde by se samovolně vyjadřovaly názory na bezporuchovej chod čehokoliv...

O2 nemá důvod explicitně blokovat/deprioritizovat konkrétní službu ani port...

co ovšem aktivně dělá, je vyhledávání a seskupování "datově náročných" uživatelů, jimž prioritizuje HTTP requesty a na zbylým pásmu ať se napasou na sobě navzájem...přesto je jejich "libido" ukojeno v mnohem větší míře, než za časů FUP...

ona definice "datové náročnosti" bohatě převyšuje množství, dostatečný pro požadavky domácích uživatelů...o desítky gigabajtů...kdo vyžaduje víc, nespadá do skupiny zákazníků "domácího připojení", přestože to chce mít doma...

tací si mohou pořídit profesionální službu popřípadě využít služeb lokálních poskytovatelů s vlastní datovou infrastrukturou, která je mnohdy (a zatím) naddimenzovaná...na druhou stranu, tihle poskytovatelé se, v případě přetěžování zaplacenýho tarifu, s "datově problémovým" zákazníkem rozhodně mazlí mnohem méně...

tvoje antipatie vůči O2 není založena na žádné hmatatelné a doložené zkušenosti, respektive ji musíš obrátit proti všem poskytovatelům připojení stejnoměrně, protože každej nějakým způsobem řídí svůj datovej provoz...
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VENCA_Ss 31. 10. 2008 23:54

Ellyfka píše:Já to objednávala i se zřízením pevné. No zkusím tam zítra zavolat, kde to vázne.

to já také, a dnes jsem se dozvěděl že pro aktivovaní pevne linky musi ke me prijit jejich technik :-D nevim mno... no příjde ve středu tk uvidim

jestli mi nezprovozni net jak u me bude tk ho nepustim z bytu a budu chtiti vykupně v podobě internetu :-D
:)
VENCA_Ss
Junior

Odeslat příspěvekod warteam 1. 11. 2008 00:33

kernel_panic [passed] píše:chci odkaz na fórum, kde si všichni zákazníci O2 stěžují na pomalost služby rapidshare, můžeš, prosím?

fóra vždy kumujují stěžovatele, neznám žádný, kde by se samovolně vyjadřovaly názory na bezporuchovej chod čehokoliv...

O2 nemá důvod explicitně blokovat/deprioritizovat konkrétní službu ani port...

co ovšem aktivně dělá, je vyhledávání a seskupování "datově náročných" uživatelů, jimž prioritizuje HTTP requesty a na zbylým pásmu ať se napasou na sobě navzájem...přesto je jejich "libido" ukojeno v mnohem větší míře, než za časů FUP...

ona definice "datové náročnosti" bohatě převyšuje množství, dostatečný pro požadavky domácích uživatelů...o desítky gigabajtů...kdo vyžaduje víc, nespadá do skupiny zákazníků "domácího připojení", přestože to chce mít doma...


tací si mohou pořídit profesionální službu popřípadě využít služeb lokálních poskytovatelů s vlastní datovou infrastrukturou, která je mnohdy (a zatím) naddimenzovaná...na druhou stranu, tihle poskytovatelé se, v případě přetěžování zaplacenýho tarifu, s "datově problémovým" zákazníkem rozhodně mazlí mnohem méně...

tvoje antipatie vůči O2 není založena na žádné hmatatelné a doložené zkušenosti, respektive ji musíš obrátit proti všem poskytovatelům připojení stejnoměrně, protože každej nějakým způsobem řídí svůj datovej provoz...


No dobře nebudu se hádat.Ale je zajímavý že když bylo připojení 2/4Mbit tak lidem jelo stahování normální rychlostí a po tom jejich "zrychlení" je to najednou jinak.Akorát dělají z lidí blbce
warteam
Junior

Odeslat příspěvekod Thom 1. 11. 2008 00:48

To je otázka, jestli to je spousta lidí či několik lidí (a buď lokální problém nebo jejich nadměrná konzumace). Taky jsem jedním z těch, kterým to jede normálně.
Thom
Junior

Odeslat příspěvekod sid 4. 11. 2008 20:25

22.10. objednána služba
27.10. dorazil poštou modem
03.11. dorazil technik a zapojeno
nutno podotknout, že jsem pevnou doma měl (jen ji před více než dvěma lety zrušil), stahování z rapidu jede naplno (při objednávání mi operátorka po ověření linky slibovala rychlost okolo 5.2M a skutečnost je o cosi vyšší viz obrázek)
zatím s O2 překvapivě spokojen, uvidíme jak to bude dál a hlavně co vymyslí na nás, akční zákazníky, za rok

http://img134.imageshack.us/img134/9397/rychlostdc4.png
sid
Junior

Odeslat příspěvekod VENCA_Ss 5. 11. 2008 18:18

tak konečně dneska je vše funkční, objednával jsem to 18.10. :-D
:)
VENCA_Ss
Junior

Odeslat příspěvekod mtmccox2 5. 11. 2008 19:58

nám dneska přišel balík na poštu až přímo ze samotné stověžaté prahy...žeby ten modem :?:
chce to zejtra vyzvednout
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků