Orange optika v Prievidzi

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Ste spokojni so stabilitou,rychlostou a kvalitou FiberNet a FiberTV v Prievidzi?
ANO 1 %  10%  [ 1 ]
NIE 9 %  90%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 10

Odeslat příspěvekod Sefko 9. 7. 2009 01:08

Len dodam,ze odporucam nastudovat VZP pre poskytovanie sluzby Orange Doma a tam je naozaj pisane o tom garantovani resp.negarantovani...ak niekto chce stabilne a garantovane pripojenie tak napr.za 4MB linku sa plati pri SLA 24hodin okolo 50-60tisic SKK mesacne..tam Ti garantuju v zmluve aj ine veci...takze sice je to smutne ze v dnesnej dobe to funguje tak ako funguje ale za tych cca 15EUR za 20MB linku od OR je pomaly uzivatel rad ze sa pripoji a nema vypadky a nemoze s tym nic urobit..a do domacnosti asi je uplne zbytocne davat garantovanu linku z nejakym SLA...
Sefko
Junior

Odeslat příspěvekod pet52 9. 7. 2009 06:34

tomcop píše:...no dnes som isiel okolo jedneho ich billboardu, az ma napinalo :lol:

Inac som velmi zvedavy, napisal som toto cele aj tomu ich ombudsmanovi, resp. ombudsmanke, velmi ma zaujima odpoved... AK nejaka bude.

Je to všetko na šlaktrafenie.Napne ťa aj druhýkrát po odpovedi tej vraj "ombudsmanky".To si kľudne mohol napísať aj na kanalizácie a výsledok bude stejný. :hm :hm Ak tá niečo vyrieši, tak zožerem kefu.
Si raz zaviazaný a budú s tebou mávať po celú dobu viazanosti.Sú to ku.vy.
pet52
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 7. 2009 07:06

Sefko, suhlasim s tebou, ja nechcem garantovane sluzby 24/7. Je vela operatorov, ktori taketo nieco negarantuju, ten net stoji do 20e a ti ludia nevedia, co je to vypadok. Znamy ma optiku od lokalneho poskytovatela v malom meste, plati 10e za 8mbit/8mbit a pingy ma 3ms na SK servery. Len chcem, aby sa firma postavila k problemom, riesila ich RYCHLO, pre mna nie je rychlo 3-4 hodiny a k tomu kazdy tyzden a vypravat nieco o garantovani. Ide o to, ze su uzivatelia sluzby v BA, NR, BB, PO a co ja viem kde a ti za tie iste peniaze dostanu lepsiu sluzbu ako ja. A ide o to, ze mam od nich aj tv, aj net, cize ak nieco vypadne, mozem si tak max vecer lustit Sudoku.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Sefko 9. 7. 2009 12:36

Mnoo na druhej strane,ked nejde TV,Net,Pevna linka aspon sa mozu venovat ludia jeden druhemu a zvysovat populaciu..:)))))Ale samozrejme nerozumiem v tomto smere OR aky problem maju zo svojim OLT ked staci vypadok prudu a sluzba nejde radovo 4 a viac hodin...ja mam nastastie doma T-Com a DSL(kedze ine moznosti zatial nemame,okrem miestneho poskytovatela optiky-zdieraca) a za 5 rokov som mal 2 vypadky,aj to jeden bol ohlaseny vopred mailom 2 tyzdne(prace na DSLame pre ADSL2) a druhy bol neplanovany asi 15minut...aj to o mnohom svedci..
Sefko
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 7. 2009 12:47

Sefko, presne tak. Ja netvrdim, ze je to nejako jednoduche alebo co, ale za 4 mesiace sa v tomto nic nezmenilo, jedine to, ze vdaka burkam pribudaju vypadky el.energie a tym padom aj vypadky net, tv. Keby som vedel, ze to bude takto,nesiel by som do toho. Sam som mal T-Com, sice to je firma tiez sama o sebe, ale technicky vedeli, co robia. Aj Magio je podla mna na tom lepsie ako FiberTV, jedina jeho nevyhoda je tech.obmedzenie tam, kde nie je optika od T-Com. Ale ako sme sa v nejakom clanku nedavno docitali, TV je pre Orange len doplnkova sluzba, dolezity je net. Len skoda, ze im to nejde jedno s druhym kazdu chvilu.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Xyw13 9. 7. 2009 14:18

Ale aspon maju peknu prirucku, co robit v pripade poruchy(Ktora je aj tak na *****).
Ja hovorim nevolat ale stazovat sa priamo v predajni s tym, ze ak nevedia co sa deje, nech si zavolaju oni. Vsak ich to raz prestane bavit(v zavislosti na pocte takto sa stazujucich ludi).
Xyw13
Junior

Odeslat příspěvekod Alihasan 9. 7. 2009 18:47

Tolko vypadkov, co ma u nas (PD) Orange za mesiac, som nemal na DSL za 4 roky dokopy. Ako pisete - staci aby vypadla elektrina na minutu a internet je v ... na 4 hodiny. Konvertor bud hlasi, ze nema linku, alebo router nedostane IP.

Zbytocne k nim volat, teta na linke vie, ze je problem a odporuci maximalne cakat. Zostava snad len im pisat staznosti a zverejnovat kde sa da tuto reklamu, mozno sa spamataju. Neviem si predstavit ak by som si taketo spojenie dal do firmy a 4 hodiny bol mimo diania! Odporucam, dajte si nieco ine, nie fibernet. Rychlosti su to pekne, ale ak vam ide o dostupnost - trafil by vas slak.


BTW - dnes to este nevypadlo! :tleskani
Alihasan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 7. 2009 19:15

Presne o toto mi ide, urobit im "reklamu". Ako som ale pisal, v inych mestach to moze byt OK, ale v Prievidzi to nezvladaju. Nielen kvoli tym vypadkom, ale aj odozve. Tiez nedosahuje uroven inych miest.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Pendo 10. 7. 2009 10:38

Chodit na predajnu a nevolat im nie je moc dobre riesenie. Podla Clanku 16 VZP pre Orange Doma (http://img.orange.sk/orange_sk/data/pra ... p_doma.pdf) bod 10:
Ucastnik je povinny poskytnut spolocnosti Orange riadnu sucinnost pri poskytovani technickej podpory a/alebo servisnych sluzieb, najma je povinny bez zbytocneho odkladu nahlasit poruchy a ine nedostatky v poskytovaniu Sluziab, poskytnut vsetky informacie tykajuce sa poruchy alebo informacie, o ktore ho poziada spolocnost Orange,...
Ja dobre, aby to mali v systeme evidovane, ze ste volali a nahlasovali problem, aby ste si neskor mohli narokovat zlavy podla clanku 17.
Samozrejme, ked vas na linke 939 privita hned hlaska o globalnom probleme, vtedy si to staci iba poznacit - to maju samozrejme evidovane a neskor ju potom spomenut...
Pendo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomcop 10. 7. 2009 11:15

Pendo, len to cloveka akosi nebavi, volas tam, platis za to, nic sa nedozvies, len to, ze na tom pracuju a ze za to nemozu... Ja viem, ze ked sa nestazujes, tak akoze nie je problem, ale toto by som skor chapal v pripade vypadku u jednotlivca a nie celeho resp.polovice mesta. O tom predsa vedia. Ci cakaju, ze im tam zavola cele mesto? A na predajnu asi nepojdem o 19.30 vecer, ked to vypadlo, lebo ziadna nie je otvorena. Teda aspon tu. Ale chapem, co si tym chcel povedat.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Pendo 10. 7. 2009 12:29

A v ramci reklamacie si uz dostal nejaku zlavu?
Pendo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomcop 10. 7. 2009 13:40

Priznam sa, volal som tam len 2x, zo zaciatku, ked som myslel, ze tym nieco vyriesim. Potom uz nie. Jedinu zlavu som dostal, ked bol ten velky vypadok v ramci celeho Slovenska, inac nic.
A urcite by mi ani po vypadku na 4h nic nedali, vsak nic negarantuju... To mi bolo raz povedane. Takze asi tak. Este aj ked som reklamoval zle vyrobenu fakturu, tak sa so mnou bavili ako so zlodejom, ze ich okradam o necele 4€, resp.ze sa mi vobec chce za taku sumu natahovat....
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 12. 7. 2009 19:26

Tak, a mame to tu zas, elektrina nesla skoro 2 minuty a ja cakam, dokedy bude moje spojenie so svetom prerusene. Zatial je vypadok asi 10 minut.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod igz 12. 7. 2009 20:58

Veru, veru... a mame to tu znovu, po par dnoch a dalsom kratkom vypadku elektriky. Parada....

Prave som im volal a hned, este predtym ako sa ozvala hlaska, tak som si vypocul ospravedlnenie ohladom vypadku v Prievidzi. Uz by bolo naozaj na case aby s tym nieco spravili... :twisted: :twisted:
igz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 12. 7. 2009 21:27

No veru, je to parada, uz takmer 2 hodiny... Co s takouto sluzbou?
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků