Staré vs. nové programy Chello UPC SK-podvod!

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod paulo78 12. 7. 2009 14:45

Mám Chello zo septembra z 24 mes.viazanosťou, program Chello Medium(10000/1100kbs). Teras Chello ponuka novym uzivateľom ine programy (Silver,Gold,Diamond). Teda porovnateľný program Gold stojí tak isto ako moj "stary" Medium, a to okolo 22€ . Ale rychlost ponukaneho Goldu je väčšia (15000/1600kbs). Čo je opäť zo strany UPC zločin,podvod voči existujucim zakaznikom.Noví klienti dostanú lacnejsie programy, z väčšou rychlostou,starí dlhoroční zákaznici maju drahsie,pomalsie programy,bes moznosti prechodu?? Na inšpekciu!

-kde na stranke UPC najdem cennik starych programov(Small,Medium,Large).Mne sa to nepodarilo,a asi to tam naozaj nie je.
-ake mate skusenosti z odchodom z Chella,počas viazanosti,aka tam je pokuta?
-dá sa prejsť na program Gold zo stareho programu Medium?
-dá sa prejsť na program Diamond zo starého programu Medium?
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 7. 2009 21:37

Bohužel v ČR udělali to samé, skoro rok trvalo, než zvýšili rychlost i u starých programů. Naštěstí jsem měl nejlevnější variantu a nejsem žádnej stahovač, tak se mě to až tak nedotklo (za stejnou cenu mám nyní rychlejší net, ale stejně to nevyužiju).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boob 13. 7. 2009 12:39

Nehnevaj sa načo si sa viazal na 24 m.
boob
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Viliam21 13. 7. 2009 13:32

ad 1: na stránke to bolo, ale dali to preč - podľa tarify č. 4/2008 to bolo:
small: 14,94 € - to mám ja a toľko aj platím
medium: 21,58 €
large: 31,53 €
ad 2: pokuta v mojej zmluve je 66,39 € (2000 Sk)
ad 3 a 4: sa mi zdá že nedá, ale nie som si istý na 100 %
PC: AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz+CoolerMaster Hyper 212+, ASUS M4A88T-V EVO/USB3, Kingston 2x2GB DDR3, Sapphire Vapor-X HD4850 1GB GDDR3, Seagate Momentus XT 500GB, Seasonic S12 430W, akasa ZEN black, Windows 7 Home Premium 64-bit SP1, HP ZR2440w
Viliam21
Junior

Odeslat příspěvekod prophet 13. 7. 2009 13:59

Prejst na vyssi program pocas viazanosti mozes, ale musis si zobrat k nej dalsiu sluzbu (telefon alebo digitalnu televiziu).. aspon tak to mne ponukali.
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod USER47 13. 7. 2009 14:40

paulo78 píše:...Čo je opäť zo strany UPC zločin,podvod voči existujucim zakaznikom.Noví klienti dostanú lacnejsie programy, z väčšou rychlostou,starí dlhoroční zákaznici maju drahsie,pomalsie programy,bes moznosti prechodu?? Na inšpekciu!

Nějak pořád nemůžu najít ten podvod. Oni snad neplní to, co máš ve smlouvě? Proč by nemohli novým zákazníkům nabízet něco jiného než těm starým? Když si koupíš auto a po dvou letech automobilka vyvine nový model, taky žádáš o přechod zdarma?
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paulo78 13. 7. 2009 17:34

tak,ale u UPC je to bežna vec,že novi dostanu lepsie sluzby,stari nie lebo su zazmluvneni. dakedy pripajali odidenych zakaznikov za bagatel.pri kabl.tv,pricom stari platili viac. Proste UPC je v tomto najvecsi spekulant na trhu.pozrite sa na inych providerov a pochopite.
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caderom 13. 7. 2009 18:00

A co jsi ve smlouvě podepsal? Pokud jsi podepsal, že budeš 24 měsíců využívat Chello Medium, tak je vše v pořádku, tvoje blbost. Pokud jsi podepsal jenom to, že budeš 24 měsíců využívat jejich připojení k internetu, tak požádej o změnu tarifu.

Co je psáno a podepsáno, to je dáno. Pokud se ti to nelíbí, tak jsi smlouvu neměl podepisovat.
Caderom
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tulino 13. 7. 2009 19:05

Ano ak si zaviazany tak mas smolu a je to "v poriadku" resp. v intenciach zmluvy.
lenze prechod nedovolili ani mne, bol som zakaznikom cca 10 rokov a NEBOL SOM ZAVIAZANY.
Na to uz co poviete mudrlanti?
Takisto mi vnucovali telefon a TV.

Som u Orange, kde sa mimochodom da prechadzat aj pocas viazanosti z programu na program a UPC som dal na SOI. EU zakazuje viazanie jednej sluzy na nakup dalsej sluzby/tovaru...

Ak sa neches cudovaj aj v buducnosti, napis na SOI i ty.
tulino
Junior

Odeslat příspěvekod p0etrik 25. 7. 2009 08:56

By mne zajimalo jestli by jsi stejne rval a dovolaval se inspekce, kdyby meli pro nove zakazniky sluzby drazsi. Jestli by ses dobrovolne prihlasil at ti to zdrazi, a kdyby nechteli, tak bys delal stejnej virval. Proste zase typickej vychcanec.
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod paulo78 29. 7. 2009 20:05

pocuj ty premudrelec. ide mi o to, že ako dlhorocny zakaznik UPC, nedostavam ziadne vyhody,ako stale vidim u terajsich akciach. Proste jedna vyhoda a dost, a o tom, ze ked chcem zvysit sluzbu, tak musim(!) zacat od znova,teda na dalsie 2 roky viazanosti, co napr. nie kazdy robí. Takze čuš
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 29. 7. 2009 20:10

No a co? Tak nedostáváš výhody...firma plní to, co máš ve smlouvě, takže tvoje výkřiky o podvodech jsou směšný.
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paulo78 29. 7. 2009 20:22

v zmluve sa nepise to,ze sice mam viazanost 24 mesiacov,ale nepise sa to,ze KED POZIADAM O VYSSI PROGRAM(SLUZBU), pocas tejto viazanosti,tak mi ho daju iba tak, ze musim zacat dalsiu 24 mesacnu viazanost,od dna vyssieho programu (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), na to v zmluve ZABUDLI, co mi na inspekcii potvrdili ako pravdu!!!!!! Chapete? chcem vyssiu sluzbu,ale daju mi ju len tak ked zacnem novu viazanost,od noveho dna,teda od noveho zakaznika to neziadaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod USER47 29. 7. 2009 20:24

Ehm, pořád tam nevidím nic, co by se i při dvou promilích alkoholu v krvi dalo označit za podvod.
Glory to the flesh. Glory to the mass.
USER47
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Novotak33 30. 7. 2009 07:36

To paulo78 :
Ve smlouvě by to pravda možná být mělo, ale oni tě pokud něco takového chceš udělat, musí upozornit, že budeš prodlužovat smlouvu. To je normální.
Intel Pentium Dual-Core E5200 2.5Ghz @ 2.5Ghz, Gigabyte EP45-DS3R, A-DATA Vitesta Extreme Edition 2x1Gb, ASUS nVidia GeForce 6600, Seagate 80Gb 7200.rpm, Samsung SH- 223F, Forton 350W.
Novotak33
Junior

Odeslat příspěvekod revenant76 1. 8. 2009 19:45

zakaznikom UPC internetu som bol viac ako 3 roky a mozem povedat toto - nepoznam firmu ktora na zakaznikov s-e-r-i-e viac ako UPC. akakolvek starostlivost o zakaznika konci podpisanim viazanosti. volakedy bolo dobrym zvykom aj u UPC ze ked sa zvysuje tak vsetkym (nie je to logicke ?)- od isteho casu to ale neplati. dovod je jednoduchy - pretazena poddimenzovana siet. x-telefonatov na tu ich debilnu hotline, kde telefon zdvihne teta ktora ani nevie co je to router alebo nebodaj IP adresa (nekecam), hlavne ze teta pracuje za minimalny plat a riaditel UPC vyvaza gule na novej jachte. tak ma to jedneho dna prestalo bavit, zrusil som to a zasiel do zakaznickeho centra orange (konecne som si nepripadal ako na zachode v krcme 4. cenovej skupiny - zakaznicke centrum UPC zilina v.s. zakaznicke centrum Orange Zilina) a za neuveritelnych 5 minut som si objednal fibernet. Ked mi to za 3 dni zapojili, nevedel som vyjst z uzasu - ziadne lagy pri surfovani, nekriplene protokoly vratane P2P, moznost objednat double upload ku kazdemu programu (cuduj sa svete !?!), na hotline normalny odbornici atd.
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 3. 8. 2009 17:12

paulo78 píše:pocuj ty premudrelec. ide mi o to, že ako dlhorocny zakaznik UPC, nedostavam ziadne vyhody,ako stale vidim u terajsich akciach. Proste jedna vyhoda a dost, a o tom, ze ked chcem zvysit sluzbu, tak musim(!) zacat od znova,teda na dalsie 2 roky viazanosti, co napr. nie kazdy robí. Takze čuš

Nejak porad nechapu v cem je ten podvod. Tak se uvaz na dalsi dva roky jako novi zakaznici a lepsi sluzbu dostanes. Co ti brani?
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod revenant76 11. 8. 2009 15:23

p0etrik píše:
paulo78 píše:pocuj ty premudrelec. ide mi o to, že ako dlhorocny zakaznik UPC, nedostavam ziadne vyhody,ako stale vidim u terajsich akciach. Proste jedna vyhoda a dost, a o tom, ze ked chcem zvysit sluzbu, tak musim(!) zacat od znova,teda na dalsie 2 roky viazanosti, co napr. nie kazdy robí. Takze čuš

Nejak porad nechapu v cem je ten podvod. Tak se uvaz na dalsi dva roky jako novi zakaznici a lepsi sluzbu dostanes. Co ti brani?


podvod to nie je - je to iba sku-rvena politika
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 11. 8. 2009 15:31

Tak si tu sluzbu kup jinde.
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod revenant76 11. 8. 2009 15:40

som si aj kupil :pozor
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 11. 8. 2009 15:41

Tak v cem je problem?
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod revenant76 11. 8. 2009 15:52

p0etrik píše:Tak v cem je problem?


problem je v tom, ze sk-urvena politika mi je z principu protivna. a pokial si budeme nahovarat ze sk-urvena politika je normalna preto ze ju niektore firmy praktizuju - nakoniec tomu uverime. neviem ci sa uz nenachadzas v tom stadiu....
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 11. 8. 2009 16:04

Ja se nachazim v takovem stadiu, ze se domnivam, ze kazdy clovek je svepravny a dokaze se sam rozhodnout, co podepise. Bohuzel to vypada ze ne vsichni jsou svepravni.
p0etrik
Junior

Odeslat příspěvekod TheTOM_SK 11. 8. 2009 17:09

Ja som mal chello platinum, viazanost mi uz skoncila a chcel som prejst na iny program, tiez rovnaka odpoved, neda sa, tak som zobral aj telefon (UPC TRIPLE PLAY ANALOG 4 za 35,82), ktory nepouzivam a cenovo ma to vyjde len o 2 eura viac, ale co som zistil, ze tak rychly net mi je nanic. :oops:
TheTOM_SK
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sharker 30. 8. 2009 14:25

Nieco mi hovor o UPC :-!
Taktiez Zilina.
A taktiez mi je z toho netu na vracanie.
V decembri mi konci viazanost, takze smer fiber net od orangu.
Dovod preco sem pisem je tenn ci si niekto zo ZA nevsimol podivne spravanie netu za posledny +-tyzden. Prejavuje sa to napr tak ze ked mam pusteny stream radia z expresu ci funka zacne sa to zasekavat. Po chvili sa to vrati do normalu. No opakuje sa to niekolko krat do dna. Dalej je to zahadne kolisanie rychlosti az pod 1mbis coz je imho velmi zvlastne ked mam 10/1 platinum :hm
Upload cez utorrent mam cez NetLimiter priskrteny na cca 80% maxima.
Mate niekto zo ZA podobne skusenosti ?
Diiik :-|
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djg 31. 8. 2009 16:16

Ked pises o kolisajucej rychlosti, ale toto je pripad z BA... uz asi cca mesiac sa natahujem s UPC o tom ze moje chello platinum ide od 3-4Mbps. Dovolat sa na ten ich hotline je nemozne, skusal som to rano, cez den, vecer v noci o polnoci, ale stale su linky obsadene. Podarilo sa mi nadviazat komunikaciu cez mail, ale to mi tiez prd pomohlo. Odpisovali mi naucene formulky. Najlepsia bola, ked mi odpisali, ze mi na pozadi vo win bezi aplikacia, ktora mi znizuje rychlost o 4Mbps ... To bol vrchol ich neskutocne vysoko odbornej komunikacie. Nakoniec som mal u seba 3 technikov v priebehu 2 tyzdnov, u mna je vsetko ok, tak to aspon povedali, ze chyba je u nich, ze v priebehu 2-3 dni to daju do poriadku. Zial ubehol tyzden a zmena ziadna. Vcera vecer mi rychlost kolisala od 0,5Mbps po 2,5Mbps .... mal som chut tie ich kable vytrhat zo steny spolu s ich modemom a rano im to odniest na to ich zakaznicke centrum. V tej zlosti som aj volal na hotline, kde samozrejeme nikto nedvihal. Nastastie som sa z toho vyspal, ale ked sa to dnes vecer zopakuje, asi tie kable vytrham a vyhodim to von oknom.
Je smutne, ze s tym nevedia nic spravit a ty sprosty zakaznik iba plat a ked potrebujes nejaky servis vys.... sa ti na hlavu.
Tolko moja skusenost s kolisanim a celou firmou UPC.
djg
Junior

Odeslat příspěvekod sharker 31. 8. 2009 20:27

A navstivit ich tam pekne osobne na ich zakaznickom stredisku a pekne im to zreklamovat ?
Ziadat znizenie mesacneho poplatku pripadne cosik ako odskodne.
Co ma osobne viac mrzi ako kolisanie rychlosti je ich prehnane shapovanie .
DC++ absolutne nepouzitelne. Torenty su pouzitelne len vdaka privatnym trackerom a ssl prenosu, no aj tam sa mi zada ze nieco nieje vporiadku. :hm
Holt daj vediet ako si dopadol.
Drzim prsty ;-]
Edit:
Dnes 1.9 vypadok netu od priblizne okolo polnoci :grr:
Dlzka vypadku nezistena, ale bola to minimalne pol hodina, dlhsie som cakat nechcel, isiel som spat.
Tu uz vazne prestava byt nieco vporiadku... >:-(
sharker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod revenant76 1. 9. 2009 18:58

chello - konecne program s rozumnou cenou

Obrázek
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voyo 1. 9. 2009 19:12

neviem sa rozhodnut ci zobrat T-com, upc , alebo orange

ale toto ma v upc dostalo :)

upc ma k dispozicii 2x "settopbox"
prvy ma HDD, ale je bez HDMI
druhy ma HDMI vystup, ale nema HDD
uzasene , vyber si :)
voyo
Junior

Odeslat příspěvekod revenant76 1. 9. 2009 20:01

no ohladom netu radim rozhodne orange
ale co sa tyka TV neporadim - nepouzivam.

Obrázek
revenant76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djg 2. 9. 2009 13:18

sharker píše:Holt daj vediet ako si dopadol.

No zatial som to riesil iba mailom na trosku vyssie miesto v upc. Uz 3 den sa neozvali, tak este pockam, potom asi budem trhat kable zo steny :lol:
djg
Junior

Odeslat příspěvekod jonatan11 3. 9. 2009 12:35

Zdravím, neviete či ešte stále uplatňujú to, že keď chcem prejsť na program s nižšou cenou, tak dávajú nejakú pokutu?
Totiž keď som pred rokom, potom čo mi vypršala viazanosť na Chello Easy prechádzal na Medium (s novou ročnou viazanosťou) tak pýtali "pokutu" 1000Sk (nechápem prečo je to pokuta, keďže viazanosť mi už predtým skončila).

Pozeral som tie ich nové FIBER programy, a nikde som si nevšimol, že by sa bolo treba zase zaväzovať, tak by ma zaujímali vaše skúsenosti aj ohľadom tohoto.
jonatan11
Junior

Odeslat příspěvekod boob 3. 9. 2009 12:43

Jednoducho daj mesačnu vypoved a pozri sem:
http://217.23.240.77/aspire/pdf/tarifa_fiberpower.pdf
boob
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků