jenda.69 píše:Já si taky zažádal o zrychlení a nic se nestalo. Modem nepřišel ani do 2 týdnů, i když měl do 10 dnů.
Tak jsem jim včera psal na Twitteru a prej se vyskytla chyba a aby mohli požadavek zadat znova, tak chtějí moje rodný číslo. K čemu jako? Vždyť v tom webovým formuláři jim stačilo referenční a telefonní číslo.
Když jsem to chtěl zadat znova přes ten formulář, tak mi kontrola dostupnosti najednou píše, že to u mě nejde.
To si jeste pockas ja mam objednano od 10.5. sice modem prisel do 4 dnu ale stale me neprepojili na ustredne na vdsl takze do dneska jedu na adsl. Nekolikrat sem to urugoval a nic. Proste na stary dlouholety zakazniky s.rou! Drahy to je jak prase a jeste mam cekat nez se uraci poslat technika na ustrednu skoro mesic. Pak se divi ze jim stale klesa pocet linek. Jestli to tahle pude dal tak jim bude hnit v zemi o jeden nevyuzitej drat navic.
