ZyXEL VMG3312 -problém

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod polda 3. 12. 2018 12:26

Tak to tam bude asi nějaká große markt,že by mohli mít náhradní.
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 3. 12. 2018 13:15

tramin píše:Tak to je super.A ta Olympia proč.To nemůže být jakákoliv projna v Brně?Otázka na brňáky :-)


Podle mě reklamaci musí přijmout jakákoliv prodejna T-Mobile.

Samozřejmě je otázkou co potom s tím zařízením dělají zda ho neposílají do té olimpie a ta to teprve pošle na reklamaci a podobně.

Taky nemusí mít všude náhradní modemy - já když jsem reklamoval modem v Jeseníku tak zrovna žádný na půjčení neměly tak jsem ho vzal do Olomouce....

Jinak co si přečíst jak to reklamovat přímo od T-mobile?

https://www.t-mobile.cz/podpora/reklamace
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 19. 12. 2018 15:16

Tak modem vrácen z opravy,závada nenalezena.Skutečně,když jsem ho zapojil,tak po 15 minutách stejný problém.V čem je ale zakopaný pes?Zdroj,asi ne.Byl na 14 dnů zapůjčen modem na SIM kartu a vše fungovalo.Fakt nevím,co teď.Asi by to chtělo zkontrolovat i kompletní kabeláž,ale na T-mobil mi řekli,že to oni nedělají.Zapojoval to technik od Cetin a vypojil tel.linku,takže jede jen net.Na jejich stránkách zase píšou,že se mám obrátit na poskytovatele služeb.Fakt nevím...
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod polda 19. 12. 2018 17:58

Poskytovatel služeb nahlásí závadu na provozovatele. Ty to u Cetin objednat nemůžeš.
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 19. 12. 2018 18:23

No,zkusím jim napsat...Zdrojem to asi nebude,že?Každopádně mám doma jeden 1.5A.Můžu to zkusit místo původního 1A?
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod soban 20. 12. 2018 02:36

Zdroje taky blbnou a klidně to může dělat zdroj.

Klidně skus druhý - musí mít stejné napětí a stejně zapojen konektor pokud má víc A to ničemu nevadí.

Jinak každý modem má nějaké status stránky tak si zjisti jaké tam jsou hodnoty a pak jak to zase začne blbnout tak to porovnej.

Případně když to hodíš sem tak možná někdo na něco přijde.

Jinak kabely si doma můžeš projít sám pokud jsou volně přístupné.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 20. 12. 2018 09:10

Dík za pomoc.Kontrolou kabelů jsem myslel rozvod od skříně v přízemí až k babičce do bytu,což může prověřit asi jenom technik od Cetinu. Taky mě napadá,že v servisu modem připojili,vyzkoušeli funkčnost a hotovo.Jenomže on vždy funguje nějakých 15-20 minut a až potom vytuhne připojení k netu.U babičky budu 25,takže to projdu a kdyžtak sem hodím nějaké info.
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod soban 20. 12. 2018 10:47

Kabel si od skříně kde je přípojka klidně můžeš skontrolovat sám kudy vede zda není někde skřípnut atd.....

A je to vedeno zvonkovým drátem nebo je tam natažený nějaký UTP kabel atd......

Když se sekne modem tak stačí akorát vytáhnout ze zásuvky a po minutě zapnout a musí naběhnout to naučíš i babičku, nic nemusíš nastavovat nic by se z modemu nemělo smazat.

Hlavně změnit heslo jak pro wifi tak do administrace a vypnout WPS na wifi nastavit šifrování na AES.
Dál vypnout v modemu TR-069 a nepovolovat přístup k modemu z wan případně nastavit přístup pouze z tvých IP.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 20. 12. 2018 13:53

Ono dokonce stačí modem jen vypnout tlačítkem,po zapnutí zase naběhne (nenapadá někoho,proč to blbne?)Jinak je to vedeno telefonním rozvodem,netuším,jaký typ kabelu to je.Vyměním zdroj,připojím modem přímo,bez té krabičky,protože babička pevnou linku stejně nepoužívá.V úterý budu chytřejší,snad...
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod tramin 27. 12. 2018 09:57

Tak to podle všeho vypadá,že to bylo fakt zdrojem.Nedával jsem tomu ani procento...
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod soban 27. 12. 2018 14:38

Moderní elektronika je choulostivá na zdroj to není žárovka která snese vše.

Prostě při reklamaci se dává komplet vše obzvláště pokud není jasné kde může být problém....

Teď jde o to zda by skoušely i zdroj....

Takže si uděláš ještě jedno kolečko reklamace s tím že blbne zdroj že s jiným to nedělá?

PS. Já u gateway co mám připojen internet za tu dobu co ji mám mám už 3 zdroj první odešel po 1 měsíci :-) teď nedávno jsem dostal jiný typ zdroje - dle vyjádření ISP ty první nestačily vyměňovat..... :-)
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod polda 27. 12. 2018 16:32

To není jako práce s busolou!
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 28. 12. 2018 16:00

@soban : já jsem při reklamaci samozřejmě přinesl vše,ale tupoň v T-mobile mi řekl,že zdroj nepotřebuje.A v reklamačním protokolu bylo napsáno,že zdroj nebylo možno vyzkoušet,protože nebyl dodán...Na další kolečko reklamace se vyprdnu.Na to nemám nervy ani čas.Dal jsem bábi svůj zdroj od nějakého starého routru,tak snad už bude klid.
tramin
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků