Poda a testy přenosové rychlosti!

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Daddo 22. 4. 2005 15:06

...keby p. Ciganek viac konal a menej recnil, ubudlo by staznosti od uzivatelov. Stale mam pocit, ze dotycna firma nechape princip, ze ona zije zo zakaznikov, nie naopak a preto by sa k nim aj podla toho mala spravat - ale to uz je skor vec pana riaditela a jeho pristupu k rieseniu otazky akym smerom by sa mala firma, ktoru riadi uberat.
Daddo
Junior

Odeslat příspěvekod Martin M. 22. 4. 2005 15:36

Začínám se ohromně bavit a proto si dovolím pane Zábranský taky připad pár faktických připomínek.

Děláte tady ze sebe chudáčka a slušňáčka. Přitom slušnost Vašeho jednání spadá do kategorie "hulvát" Používání slov jako k*rva, do****** ... není zrovna výjimečné, což můžou doložit mnozí mí kolegové, kteří měli tu čest s Vámi jednat.

Otevřít RAR archvív v linuxu /Fedora Core/opravdu někdy nejde, ale nechci tady zakládat flame na téma pakovací SW.

K Vaší odbornosti ve výpočetní technice můžu dodat pár perliček jako zaměňování síťové karty Nvidia s grafickou kartou téhož výrobce, Vaše začátky s P2P programy u kterých jste zaměstnával docela často naše technické oddělení .....

A to, že jste nedokázal za týden vysvětlování pochopit, že naše grafy nezkreslují pouze ukazují celkový provoz na Vaší IP adrese je kapitolou samotnou.

Netvrdím, že Vaše spolupráce s naší firmou byla vždy bez problémů, ale na řešení vzniklých problémů se vždy s maximálním úsilím podílela celá firma. Ono některé problémy bohužel nejdou vyřešit v krátkém časovém intervalu jak si představujete, ono to není přepájení kondenzátoru jako ve Vašem oboru

Vždy máte na výběr a jestliže jste s námi natolik nespokojený máte možnost volby, není nic snažšího. Konkurenci máme velikou.

Toto prezentuje pouze můj osobní názor na Vaší osobu
Martin M.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hlinik 22. 4. 2005 15:48

Vikt@r píše:Nepsal jsem že neumím, ale že v mém PC to nejde a top je veký rozdíl. WinRAR je software, ke kterému je třeba zakoupit licenci, kterou vy patrně máte. Jak jsem Vám již psal naše firma používá jako operační systém Linux pod kterým jisté verze (mimojiné i ta vaše) prostě nefungují. O víkendu si jistě najdu čas a pokusím se v tomto fóru vysvětlit, to co jsem se pokoušel již několikrát vysvětlit i Vám. Předpokládám, že ostatní uživatelé to pochopí.
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod qmqm 22. 4. 2005 15:52

Vikt@r píše:Nepsal jsem že neumím, ale že v mém PC to nejde a top je veký rozdíl. WinRAR je software, ke kterému je třeba zakoupit licenci, kterou vy patrně máte.n/quote]

Vzdyt neni nutne pouzivat zrovna program WinRAR, existuje spousta freeware programu, ktere umi formaty RAR,ZIP,CAB,ARJ a sposuty jinych (a nekolik je i takovych ktery umi vsechny formaty dohromady) a to jak pod systemy Win tak i pod Linuxem (tod vec z vlastni praxe, protoze toto vyuzivam taktez k plne spokojenosti!) :P
qmqm
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlinik 22. 4. 2005 16:31

Martin M. píše:Začínám se ohromně bavit a proto si dovolím pane Zábranský taky připad pár faktických připomínek.

Děláte tady ze sebe chudáčka a slušňáčka. Přitom slušnost Vašeho jednání spadá do kategorie "hulvát" Používání slov jako k*rva, do****** ... není zrovna výjimečné, což můžou doložit mnozí mí kolegové, kteří měli tu čest s Vámi jednat.

Otevřít RAR archvív v linuxu /Fedora Core/opravdu někdy nejde, ale nechci tady zakládat flame na téma pakovací SW.

K Vaší odbornosti ve výpočetní technice můžu dodat pár perliček jako zaměňování síťové karty Nvidia s grafickou kartou téhož výrobce, Vaše začátky s P2P programy u kterých jste zaměstnával docela často naše technické oddělení .....

A to, že jste nedokázal za týden vysvětlování pochopit, že naše grafy nezkreslují pouze ukazují celkový provoz na Vaší IP adrese je kapitolou samotnou.

Netvrdím, že Vaše spolupráce s naší firmou byla vždy bez problémů, ale na řešení vzniklých problémů se vždy s maximálním úsilím podílela celá firma. Ono některé problémy bohužel nejdou vyřešit v krátkém časovém intervalu jak si představujete, ono to není přepájení kondenzátoru jako ve Vašem oboru

Vždy máte na výběr a jestliže jste s námi natolik nespokojený máte možnost volby, není nic snažšího. Konkurenci máme velikou.

Toto prezentuje pouze můj osobní názor na Vaší osobu
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod Martin M. 22. 4. 2005 20:08

Nemám se za co stydět, ano podpis dole chyběl, ale z jména je to snad patrné o koho jde. Zejména po tom co píšu.

S našimi klienty jednám denně, ale vy jste jednoznačně náš nejsprostejší zákazník. Namísto aby jste nám dokázal, že se pleteme /když nepřipouštíte naše argumenty/. Házíte špínu a v tomto fóru si hrajete na postiženého. Bohužel lidem Vašeho ražení se nedá nic vysvětlit, nepřipouštějí argumenty druhých.
Nic tady neobhajuji, nemusím ani žádný cirkus obhajovat. Jediný kdo tady dělá cirkus jste člověče Vy sám.
Inteligentní člověk by směroval své úsilí k dokázání, že se pleteme. Toho, ale Vy zřejmě nejste schopen.

Ono existuje mnoho metod a docela prostých jak změřit svůj síťový provoz, ale to by jste musel místo nazývání mojich kolegů včetně mě "lemply" zapojit fantazii a zjistit si trochu víc. Jako s tím zmiňovaným firewalem. Opět je na vině PODA, byli jsme vstřícni a v úseku cca týdne jsme Vám firewal 5x zapojovali a vypojovali. To si asi nepamatujete. Pouze tady překrucujete.

Nezpochybňuji, že jste ve Vašem oboru specialistou, zpochybňuji pouze Vaše kvality jako člověka. Máte pravdu pana Demčáka obdivuju, ale pletete si serióznost a vstřícnost se schopností vyposlouchat Váš citový výlev plný, tady nepublikovatelných, nadávek a výhružek typu "já Vás tam zajdu srovnat".

Vám toto jednání asi připadá jako normální. Obrázek ať si udělá každý sám.

Michal Martin
Martin M.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Martin M. 22. 4. 2005 20:36

Martin M.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gemini2006 22. 4. 2005 21:07

Dobrý den,lidi.

Nějak jsem z celé diskuze nepochopil proč se zde vyřizuji určité antipatie jistých zůčastněných.
Ale.. Jsem taktéž připojen přes PODA s.r.o. a musím říct že s nimi mám opravdu velmi,velmi dobrou zkušenost.Zavolal jsem na firmu PODA ještě ten den byl u mne doma sepsat smlouvu p.Demčák a do deseti dnů jsem byl připojen.Za celou dobu co od fa.PODA mám připojení k netu byl výpadek sítě asi 2-3x bylo to v řádu desítek minut a vždy jsem se setkal jen s korektním jednáním.
Nikdy opakuji nikdy nebyl problém cokoliv domluvit telefonicky ,takže pokud to shrnu a zhodnotím na základě svých zkušeností tak rychlost byla vždy taková jakou mam deklarovanou ve smlouvě a mnohdy vyšší ,korektnost jednání pracovníku fa. PODA s.r.o. mne přivedla k tomu,že každému doporučuji pokud je v dosahu jejich sítě aby neváhal a přešel k tomuto providerovi.

A proto si myslím že jeden nespokojený zakazník není to co by ukazovalo na to že je to špatná firma se špatným přístupem.
Nás spokojených je jistě většina ovšem ten nespokojený je slyšet a vidět.

Takže se nenechte otravit a dělejte dál svou práci tak jak ji děláte dosud.Díky za ni

OTRUBA Vladimír
gemini2006
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hlinik 22. 4. 2005 21:35

Pane Michal dost už bylo té komedie,pořád tady někoho napadáte,obviňujete namísto toho abyste jako firma dokázali že nemám pravdu,(na nic víc nečekám,proboha proberte se z toho šoku)točíte pořád dokola a dokola,už mně nebaví psát otřepané fráze,vždy je to o ničem.V každém případě to co jste zde předvedli asi do boudoucna odradí hodně vašich potencionálních zákazníku,jestli jste si ráčil všimnout,vážený pane zastupujete tady vaši společnost a podle toho by jste se měl vy i váš pan ředitel,(který se zde veřejně pasoval na pana jojojo a pak se kdosi od vás vztekal),taky chovat,ať již se jedná o hulváta či faráře,je to v tuto chvíli jedno,nějaké osobní antipatie jdou zcela stranou!!Uvědomte si že vy žijete z našich peněz a my jsme vaši chlebodárci proto podle toho jednejte a dokažte že se mýlím,zatím jste tak neučinili a jediné co se zde přítomný návštěvník doví je to jak tady na sebe hážeme špínu,pokud jsem byl kdy sprostý,byl k tomu asi pádný důvod,to nepopírám,svatý ani ubožák nejsem,k tomu firewallu jen to že ne pětkrát ale pouze třikrát,o co má být,musel snad někdo z vás udělat nějaký pohyb navíc,či podat kvůli vypojení heroický výkon,jste tam od toho a za to jste placení,tak si nestěžujte!Očekávám tedy že obhájíte své tvrzení a dokážete mi že vše je naprosto v pořádku,že se mýlím já,u mne osobní návštěvou technika a bezplatně,zatím pouze prskáte ale schopni kromě hloupých blábolů jste nebyli ničeho,je tomu tak nyní,bylo tomu tak i v minulosti,dokázali jste akorát to že jste cirkus s principálem v čele,a za to byste se myslím stydět měli,pokud vám to ještě nedošlo.Zábranský Jiří. :roll:
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod hlinik 22. 4. 2005 21:48

gemini2006 píše:Dobrý den,lidi.

Nějak jsem z celé diskuze nepochopil proč se zde vyřizuji určité antipatie jistých zůčastněných.
Ale.. Jsem taktéž připojen přes PODA s.r.o. a musím říct že s nimi mám opravdu velmi,velmi dobrou zkušenost.Zavolal jsem na firmu PODA ještě ten den byl u mne doma sepsat smlouvu p.Demčák a do deseti dnů jsem byl připojen.Za celou dobu co od fa.PODA mám připojení k netu byl výpadek sítě asi 2-3x bylo to v řádu desítek minut a vždy jsem se setkal jen s korektním jednáním.
Nikdy opakuji nikdy nebyl problém cokoliv domluvit telefonicky ,takže pokud to shrnu a zhodnotím na základě svých zkušeností tak rychlost byla vždy taková jakou mam deklarovanou ve smlouvě a mnohdy vyšší ,korektnost jednání pracovníku fa. PODA s.r.o. mne přivedla k tomu,že každému doporučuji pokud je v dosahu jejich sítě aby neváhal a přešel k tomuto providerovi.

A proto si myslím že jeden nespokojený zakazník není to co by ukazovalo na to že je to špatná firma se špatným přístupem.
Nás spokojených je jistě většina ovšem ten nespokojený je slyšet a vidět.

Takže se nenechte otravit a dělejte dál svou práci tak jak ji děláte dosud.Díky za ni

OTRUBA Vladimíre/quote]


Tak to jste šťastný člověk,my čekali na připojení déle jak měsíc,přesně jak dlouho už nevím,lhal bych a to nechci.Během této doby nebyl nikdo z firmy Poda schopen ani zvednout telefon a někomu se třeba omluvit,či vysvětlit situaci.Nakonec opět po urgencích jsem se dočkali!!
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod hlinik 22. 4. 2005 21:53

Martin M. píše:taky něco napoví ...

http://forum.zive.cz/viewtopic.php?p=47 ... 7878/quote]


Beru ale až na to že tady je přístup zadarmo,ale vám za něj platí a v tom je zásadní rozdíl!! :!:
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod gemini2006 22. 4. 2005 21:57

A co tak jit za holkama.

Venku čeká realný svět.
gemini2006
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Onasisu-net 22. 4. 2005 22:08

Z teto diskuze mi pripominate jednoho meho zakaznika opravdu darmo mluvit, takoveto lidi snad radsi nepripojovat a radsi snima ani nekomunikovat, nema to smysl.
Onasisu-net
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nodzi 22. 4. 2005 23:55

No já nevím tomu říkáte problémy s netem? Lidi z vedení Pody alespoň mají ochotu něco řešit, očividně se nelekli jednoho negativního názoru který je pouze postojem jedince. Byl někdo z Vás připojen u firmy ERKOR ? To je teprve to pravé peklo a tam se s Váma navíc vůbec nikdo nebaví všichní mlčí a vy se můžete jen vztekat a poslat jim mail - absolutní ztráta času. Čekat na připojení jeden měsíc - směšné já osobně mám pocit že na kvalitní net čekám celý svůj život. Pánové tahle malá válka nikam nevede, tahat se o malý rozdíl v rychlosti je bezpředmětné nezapomeňte že jsou mezi váma lidi kteří jsou šťastní že mají rychlost která jim otevře novou stránku jejich výchozího prohlížeče. Roman Nodžák alias Nitro Nodzi
Nodzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlinik 23. 4. 2005 00:46

No já osobně jsem taky čekal jinou reakci od této firmy,nehádám se o nějakých pár kilo rychlosti ale o to jakým způsobem je zpracován a předkládán test koncovému uživateli,zákazníkovi.Očekával jsem že daný spor budou řešit radikálně,povolají technika a na místě mi demonstrují že jejich trasa je naprosto v pořádku,já toto uznám a smeknu klobouk.Pokud by postupovali tímto způsobem nevznikla by zde tato nesmyslná přihlouplá diskuse,která nikam nevede.Už s principu zachování dobrého jména firmy to měli udělat,oni to sice udělat chtěli ale neustálá varování a zdůrazňování z jejich strany že pokud bude vše v pořádku tak zaplatím za výjezd mi připadá jako hamižnost.Ono je však pohodlnější teoretizovat v kanceláři a klovat a prskat kolem sebe,takto by se seriózní firma chovat neměla.Z mé strany končím tuto diskusi,dále jí rozvíjet je zbytečnost!! :cry:
hlinik
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků